Bed and Breakfast Am Knittenberg

Laatste review

enorm gastvrij!

jacobs,
27-7-2016

Al meerdere keren hier geweest met onze kinderen. Enorme gastvrijheid en met eeen heerlijk ontbijt die zeer uitgebreid is begin je hier de dag goed! Er is een speelruimte aanwezig voor de kinderen en er is een bar aanwezig waar je 's avonds waar kan drinken, lezen of spelletjes doen.

22 reviews over Bed and Breakfast Am Knittenberg in het Nederlands

enorm gastvrij!

jacobs

heel gastvrij

juco
27-7-2016

Mooie ligging. Dichtbij Winterberg. Vriendelijk echtpaar. Kamer zijn schoon!

Heerlijk verblijf!

S Christ
26-7-2016

We zijn 3 nachten bij Corno en Marleen geweest.

We werden hartelijk ontvangen. Onze kamer was ruim. We hadden zelf een baby bedje meegenomen, maar onze zoon wilde hier niet in slapen. Er werd direct voor een ledikant gezorgd. Onze zoon heeft verder prima geslapen. We gaan er zeker nog terug.

Fantastisch!

priscilla
26-7-2016

Top b&b!

Lieve mensen, lekker eten & mooie locatie.

gezellig B&b

Nancy
24-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Fijn B&b, lekker ontbijt, leuke speelruimte voor de kinderen en alles is zeer schoon

Super geweldig verblijf!

Irene Ravestein
19-9-2015

De hier onder genoemde 6 voor kindvriendelijkheid ben ik het niet mee eens. Onze jongens van 5 en 12 hebben zich super vermaakt in de kinderruimte beneden!!!

Familie kamer was prima en schoon..elke dag schone handdoeken..ontbijt was erg compleet. Marleen en Corno bedankt voor de gastvrijheid.. We komen zeker weer terug..👍👍

Gastvrijheid met een hoofdletter!

Willem en Karin
20-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden dit hotel geboekt als uitvalsbasis om te skieën in Winterberg. Via internet lazen we positieve reacties. Het is een schoon, gezellig hotel waar je je echt welkom voelt. Iedere dag even een praatje (we hadden wat zieken onder ons) bij het lekkere ontbijt. We waren wel moe van het skieën en hebben 's avonds helaas niet in de bar of de kelder (poolbiljart, dart, tafelvortbal, tafeltennis) gezeten. Maar dat doen we de volgende keet!

Super uitvalsplek om het Sauerland te verkennen!

Michael Abbas
9-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer nette B&B. Corno en Marleen zijn zeer gastvrij ingesteld. Qua service is bijna niets te gek. Ze nemen de tijd en zorgen ervoor dat ook de kleine gasten het naar hun zin hebben. Kortom een goed verblijf voor een vakantie in het Sauerland.

Betrokken interesse

Alex
22-7-2014

Mooie ligging en erg rustgevend. Kamers mooi ingericht en ruime badkamer die ook geschikt zijn voor gehandicapten. Goede bedden

Michael Rutten
7-5-2014

Een leuk Nederlands ontvangst. Voor de kinderen is er een leuke speelruimte. Helaas wat me opviel is dat men zich niet echt verkoopt door bijvoorbeeld gezellig te praten onder het genot van een drankje bijvoorbeeld zeker als je als enige gasten daar verblijft. Door prive afspraak moesten we al om 9 uur uitchecken stond verder geen compensatie of dergelijks tegen over. Verder miste ik wel een televisie op de kamer. Voor de rest was het wel allemaal schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Knittenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Am Knittenberg in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Am Knittenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.