Bed and Breakfast Am Knittenberg

9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,1

28 tips over Bed and Breakfast Am Knittenberg

Bert Harte, 19-7-2015
Ideaal als uitvalsbasis voor wandelaars en motorrijders.
Thijs Konings, 8-7-2015
Ga eten in Benny's Kartoffelenkiste in Winterberg!
Fred Wolsink, 6-6-2015
Gratis openbaar vervoer met de Sauerlandcard.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Knittenberg voor je op een rij gezet:

Marcel, 3-6-2015
Leuk om met de bus naar Winterberg te gaan en terug te lopen via de vallei naar je kamer. Andersom loop je meer omhoog en is het iets zwaarder. In de omgeving zijn meerdere leuke wandelroutes.
M.B. van Leenen, 20-5-2015
Op geringe afstand is het centrum van Winterberg; tip om gebruik te maken van de trein voor een tochtje...
Van Heuveln, 8-5-2015
Winterberg is een leuke plaats

Anna, 15-2-2015
Je kan op zondag (alleen in het winterseizoen) een "taxirit" op de BOBSLEEBAAN reserveren, de bestuurder/piloot is de "echte" piloot van het Olympisch bobsleeteam van Duitsland, zeer de moeite waard. Ga je skieen, ga dan ook naar Altastenberg daar is ook een leukee zwarte piste aanwezig, voor ieder wat wils daar op dat skigebied.
Raymond, 20-11-2014
In de buurt zijn veel wandel- en fietsroutes. De wandelroute W2 naar Winterberg is erg mooi. Pittig door het hoogteverschil van 200 meter, maar zeer de moeite waard. De routeaanduiding is niet altijd even duidelijk, dus let goed op. Vooral als je bij het kerkje in Winterberg aankomt. Gebruik goede schoeisel!
jollys, 28-9-2014
heel fijn om in een B&B te zitten waar je nederlands kan spreken, wij spreken wel duits maar vonden dit wel prettig. Winterberg is vlakbij en heel gezellig vooral cafe/restaurant Amsterdam, waar je heel goed kan eten.
jollys, 28-9-2014
De eigenaren spreken nederlands, altijd prettig! vlakbij (paar minuutjes met de auto) Winterberg en heel veel mooie wandel en fietsroutes in de omgeving!

We hebben een aantal aanbieders voor Am Knittenberg voor je op een rij gezet: