Bed and Breakfast Am Knittenberg ***

Review geschreven door Theo en Annemie

Fantastische ervaring

Theo en Annemie,
28-10-2016

Puur bij toeval zijn wij in deze B&B terechtgekomen. Wij zijn uiterst verrast door de hoge kwaliteit van het etablissement en de prachtige (wandel) omgeving, speciaal nu in de herfst. De kamer was ruim, het bed heerlijk hard, de badkamer ruim net als de douche en alles zeer schoon en zeer goed onderhouden. Ontbijt is zeer royaal en van goede kwaliteit. Je kunt in de omgeving zeer goed wandelen en start direct vanuit de B&B, wel wat heuvelachtig. Winterberg is op 3 km. En veel voorzieningen voor kinderen in de omgeving. En voor leuke uitstapjes. Kortom een puur toevallige verrassing ,maar zeker voor herhaling vatbaar! Dank aan de gastvrouw en gastheer.

Gereisd met partner in oktober 2016