Bed and Breakfast Am Knittenberg

Bed and Breakfast Am Knittenberg
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,1

173 reviews over Bed and Breakfast Am Knittenberg in het Nederlands

Uitstekend voor herhaling vatbaar.

ilse jetten
24-9-2018

vooral doen. Prachtige omgeving en geen massale drukte in september. Vriendelijke ontvangst. Kraakheldere kamers en een uitgebreid ontbijtbuffet. Wij zijn echt verwend geworden.

Perfect B en B

Ria en Frits Roermond
23-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Am Knittenberg is een zeer goed B en B met fijne kamers en goede bedden. Alles is heel schoon en netjes verzorgd. Het ontbijt was heel uitgebreid. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. De omgeving is prachtig, het centrum van Winterberg is op ongeveer 5 km, waar prima restaurants te vinden zijn.

Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Prima B&B. Echt heel schoon, ruime kamers, goede bedden en uitgebreid prima verzorgd ontbijt. Uitgebreide ontvangst met tips voor de omgeving.

Geen middag- of avondeten, maar er zijn 3 mogelijkheden in het rustige dorp om te gaan eten. Overigens is er wel een bar en terras om wat te drinken tot 22.30 uur.

ergleuk

Gregory
8-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij hebben heel erg genoten van ons verblijf in Bed en Breakfast AM Kittenberg.

de kamers waren netje schoon en elke ochtend een heerlijk ontbijt. we werden gastvrij ontvangen. de afstand naar Winterberg is 10 min rijden.

we hebben een heerlijk vakantie gehad.

gregory @ rian.

Perfect

R Amsink
10-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super schoon hele goede gastheer en gastvrouw goede bedden s morgens ontbijt heel uitgebreid dus al met al een heel goed verblijf

Om terug te komen

Ben van Aken
17-10-2017

De kamer is ruim en netjes. Het sanitair is ook goed. Er is een uitgebreid ontbijt. Een goed start om iets in de omgeving van Winterberg te gaan ondernemen.

Aangenaam verrast!!

Arjan en Monica
29-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben genoten van een zeer prettig, schoon verblijf. Erg vriendelijke gastvrouw en gastheer. Een zeer plezierige sfeer ook met mede vakantiegangers. We voelden ons welkom.

Een prachtige omgeving waar we volop hebben gewandeld en genoten van een prachtige omgeving. Kortom TOP!

Echt een aanrader en wij hopen er zeker nog eens terug te komen.

Geweldig

Familie Dekkers
22-9-2017

Schone ruime kamers, goed ontbijt, vriendelijke eigenaren, mooi dorpje.

Om atijd weer terug te komen

Loes Hogeweg
6-9-2017

Wie een een gezellige en rustige B&B zoekt moet hier zijn.

Ruime en schone kamers. Wel TV in de bar (Nederlandse zenders), niet op de kamer. Wel wifi. Beneden speelruimte voor de kinderen.

Aanpassing voor gehandicapten. Er is een lift.

Een heel goed ontbijt. Veel variatie en iedere dag net iets anders. Zelfgemaakte smoothies, jam.

Een geweldig echtpaar dat hier de gasten hier een "vakantiethuis" geeft.

Een aanbeveling recht uit mijn hart!

Prima geregeld

Marius
18-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een goed en gastvrij verblijf.

Vriendelijke gastvrouw, ontbijt goed geregeld.

Kamers ruim genoeg en keurig schoon, evenals het sanitair.

Wat mij betreft een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Am Knittenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Am Knittenberg in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Am Knittenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.