Bed and Breakfast Am Knittenberg

Bed and Breakfast Am Knittenberg
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,1

171 reviews over Bed and Breakfast Am Knittenberg in het Nederlands

Wij gaan er beslist weer naar toe en wel in Mei.

Henny Härle
10-6-2018

De camping ligt aan het meer, is heel rustig. De vaste gasten zijn op andere veldjes ondergebracht dan de toeristen. Een super toiletgebouw, wat voor ons heel belangrijk is. Voor kinderen is zwemmen in het meer een feest. Het is niet diep en er is een leuk zandstrand gemaakt. Mei is een geweldige periode want in dit deel van Duitsland zijn veel rhododendronkwekerijen en die planten bloeien in deze tijd. Geweldig om te zien.

ergleuk

Gregory
8-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij hebben heel erg genoten van ons verblijf in Bed en Breakfast AM Kittenberg.

de kamers waren netje schoon en elke ochtend een heerlijk ontbijt. we werden gastvrij ontvangen. de afstand naar Winterberg is 10 min rijden.

we hebben een heerlijk vakantie gehad.

gregory @ rian.

Perfect

R Amsink
10-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super schoon hele goede gastheer en gastvrouw goede bedden s morgens ontbijt heel uitgebreid dus al met al een heel goed verblijf

Om terug te komen

Ben van Aken
    17-10-2017

De kamer is ruim en netjes. Het sanitair is ook goed. Er is een uitgebreid ontbijt. Een goed start om iets in de omgeving van Winterberg te gaan ondernemen.

Aangenaam verrast!!

Arjan en Monica
    29-9-2017
    • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben genoten van een zeer prettig, schoon verblijf. Erg vriendelijke gastvrouw en gastheer. Een zeer plezierige sfeer ook met mede vakantiegangers. We voelden ons welkom.

Een prachtige omgeving waar we volop hebben gewandeld en genoten van een prachtige omgeving. Kortom TOP!

Echt een aanrader en wij hopen er zeker nog eens terug te komen.

Geweldig

Familie Dekkers
    22-9-2017

Schone ruime kamers, goed ontbijt, vriendelijke eigenaren, mooi dorpje.

Om atijd weer terug te komen

Loes Hogeweg
    6-9-2017

Wie een een gezellige en rustige B&B zoekt moet hier zijn.

Ruime en schone kamers. Wel TV in de bar (Nederlandse zenders), niet op de kamer. Wel wifi. Beneden speelruimte voor de kinderen.

Aanpassing voor gehandicapten. Er is een lift.

Een heel goed ontbijt. Veel variatie en iedere dag net iets anders. Zelfgemaakte smoothies, jam.

Een geweldig echtpaar dat hier de gasten hier een "vakantiethuis" geeft.

Een aanbeveling recht uit mijn hart!

Prima geregeld

Marius
    18-8-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Een goed en gastvrij verblijf.

Vriendelijke gastvrouw, ontbijt goed geregeld.

Kamers ruim genoeg en keurig schoon, evenals het sanitair.

Wat mij betreft een aanrader!

Fantastisch.

Adri en Hennie
    12-8-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

B & B AM Knittenberg in Elkeringshausen. Alles perfect. Goed ontbijt. Alles zeer schoon. Vriendelijke gastvrouw en gastheer.

via een veiling gewonnen en daarna nog 2 keer

Alex Grooten
    28-7-2017

prima ontvangst en service, kamers zeer schoon en goede bedden. Ontbijt is werkelijk 5 *****

We hebben een aantal aanbieders voor Am Knittenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Am Knittenberg in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Am Knittenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Am Knittenberg scoort een 9.08 uit 10 op basis van 172 reviews.