Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer gasthof info

We hebben de beste aanbieders voor Gasthof Wüllner voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

136 Reviews over Wüllner

• 9Petra10-08-2020

Fantastisch geregeld

Er waren er 2 van ons gezelschap die glutenvrij moesten eten. Dit was super geregeld. Er was bij het ontbijt speciaal glutenvrij brood. Als er bij het diner iets niet glutenvrij was dan maakte ze het speciaal voor ons.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Jan Rijnsbergen16-08-2019

Zeer genoten daar uitstekende bediening en het eten was zeer goed net als het ontbijt en je eigen lunchpakket maken dat is ook top natuurlijk. Vriendelijke mensen en de omgeving natuurlijk top .elke dag nieuwe handdoeken en de bed opgemaakt est wil je nog meer tevens kun je gebruik maken van de midgetgolfbaan en de kegelbaan en een sauerlandkarte dus alles goed voor elkaar daar

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Barry14-03-2019

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

kamer (ruim aan achterzijde) , ligging (direct vanuit hotel veel wandelmogelijkheden in alle windrichtingen), ontbijt (zeer uitgebreid buffet), lunch ('s-ochtends zelf pakketje maken), diner (uitgebreid buffet incl. drinken als onderdeel all-in arrangement) : allemaal prima. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Komen hier zeker nog een keer terug!!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Louise Beijer23-01-2019

Next time again

We had an all inclusive arrangement in January for sunday till friday. Price/quality was good. Dinner buffet was ok. Vegetables were cooked a little bit too long. Breakfast was good. Much choices. Room was clean, big and comfortable. Personal was friendly. It took about 20 minutes to drive to Winterberg. We didn't mind that because of the cheap all inclusive arrangement. Next year we come again if the price of the arrangement is about the same.

• 8Bep en Truus Visser12-01-2019

prima hier te vertoeven.

Van uit Holland komen wij hier al , 43 jaar en vaak 2of 3 keer per jaar ze doen hier alles voor ons ,als ze weten dat wij komen zetten ze voor extra nog een koelkastje op de kamer voor mijn vrouw voor de medicijnen want die moeten in de koeling ,alles kan hier, en vooral oud en nieuw jaar hier vieren is een aanrader.

• 8Geke05-10-2018

Gewoon goed

Ruime en schone kamer en badkamer. Bedden waren wat hard naar onze smaak. Kamer aan de achterzijde, wat een voordeel was, want er rijdt nogal wat verkeer over de weg voor het Gasthaus langs. Geen waterkoker oid in de kamer, omdat drinken op de kamer niet is toegestaan. Gasten worden bij elkaar aan tafel geplaatst. Ontbijt is prima; er is voldoende keuze en er wordt steeds aangevuld. De mogelijkheid om een lunchpakketje samen te stellen is erg prettig. Het avondeten is van Duitse degelijkheid. Aardappels, groenten en de keuze uit 2 soorten vlees. En vaak nog keuze uit pasta of iets dergelijks. Goed bereid en ook hier wordt het eten steeds aangevuld. Tijdens de maaltijd lopen de serveersters regelmatig langs om je van drinken te voorzien; zodoende stond er bijna nooit een leeg glas. Wifi is slecht.

• 6Yff28-05-2018

Hier komen we nooit meer terug.

Eerst even de pluspunten: Kamers waren ruim en schoon, mooie rustige ligging. Ontbijt was goed. Nu even de nadelen: Wifi doet het helemaal niet op de kamer. Tv zenders waardeloos. Het avondeten was echt een flop niet aangepast aan het seizoen hadden bij 25 graden zuurkool met casselerrib,eten was ook smaakloos en allemaal vrij vet. Niet meer voor herhaling vatbaar. Volgende keer voor ons alleen nog maar hotels met ontbijt.

• 4Marc26-05-2018

Eens, maar nooit meer

Geen informatie bij inchecken over het kegelen en midgetgolfen. De WIFI is waardeloos, 2 dagen geen internet gehad en als er wel internet is, is het de vraag voor hoe lang en of je de sites kunt bereiken. De kamer is netjes en schoon. De handdoeken worden iedere dag vernieuwd. Het ontbijtbuffet is van 0800 -1000 uur. Een koffiekan staat klaar op je tafel. De tafel deel je met andere gasten. Om 0900 uur zijn de broodjes, de kaas en de vleeswaren op en worden niet meer aangevuld.De lunch stelt niks voor. Het is een kop soep of een salade. Je krijgt 1 consumptie, kan bier, softdrinks of wijn zijn. Koffie, thee of melk moet je voor betalen. We kwamen een keertje 5 minuten te laat voor de lunch. Ik vroeg of we nog een kop soep konden krijgen. Dat kon wel, als we ervoor betaalden. Het avondbuffet is beperkt. Eerst soep eten, gevolg de salades waren zo goed als op. Koffie en thee zijn niet inbegrepen.

• 4Jan16-05-2018

Nooit meer

All inclusief formule is lachertje. V moalt erg tegen je krijgt met moeite een drankje bij je eten. 1 serveerster voor 150 man die af en toe rondloopt. Kamers wel goed. Eigenaar zeer bot naar ons toe.

• 1Ligging t.o.v. pistes
  • 8Els Keus-Pex02-09-2017

Wij waren hier met onze kinderen en kleinkinderen

Wij vinden de skipiste van Hanau-Bodefeld, die dichtbij het hotel ligt heel geschikt voor kleine kinderen. Het is er minder druk dan in Winterberg. Wij zijn er 3 x geweest en vinden het nog steeds fijn om er terug te keren.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gasthof Wüllner info