Vakantiehuis Villa Margarete

alaan
2-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een week in dit huis vertoefd met 9 personen. Heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Zeer complete inrichting. Rustig gelegen maar toch vlakbij skipistes en langlaufloipes. Een echte aanrader !!!

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Zeer compleet en veel ruimte

michele
16-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruime kamers en zeer compleet ingericht. Ook in de keuken van alle gemakken voorzien. Leuk huis om met een groep vrienden of familie naar toe te gaan.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 09 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met sneeuw of zonder sneeuw. Altijd leuk!

Fam. Huisman
20-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit huis is geweldig. We zijn al een paar winters geweest. Helemaal leuk. En de kinderen vermaken zich ook uitstekend. Wel mogen de lampen wat vaker verwisseld worden.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldige vakantiewoning!

A.
18-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn een midweek in Altastenberg geweest om te skien. We kwamen terecht bij Villa Maragerte. Het is een heel groot vakantiehuis met wel 7 slaapkamers, vier badkamers met douche/bad en toilet en nog een apart toilet. Verder is er een sauna, een luxe grote keuken een grote woonkamer en nog een partykelder compleet met bar en openhaard. Kortom een zeer complete woning. De inrichting is een beetje ouderwets, maar daar wordt hard aan gewerkt. De bedden slapen heerlijk, het is er heerlijk rustig en alles is aanwezig. De beheerders zijn uiterst vriendelijk. In 3 minuten lopen sta je op de skipiste. Indien gewenst worden de broodjes aan huis bezorgd. Het huis is van een nederlands echtpaar dus reserveren is gemakkelijk en als je vragen hebt dan helpen zij je met de juiste tips. In het huis zijn van allerhande boeken en spelletjes aanwezig. Er staan minstens 4 tv's/ dvd spelers, een stereo set en er is internet. Helaas is de woning voor volgend jaar al bezet anders gingen wij zeker weer!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Villa Margarete

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Margarete in Winterberg-Altastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Margarete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.