Hotel M.Clemens

Super

Eric van den Nouland
22-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Top hotel. Aardige mensen. Heel lekker eten. Mooie kamers.

Aanrader voor (actieve)natuurliefhebbers.

J Classens
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotelkamer prima in orde en heel goed gegeten (Duitse keuken). Vriendelijk personeel. Onze kinderen hebben genoten van het ontbijtbuffet. Mooie omgeving. Heerlijk rustig. Geen toeristische drukte. Wij komen zeker terug. Mooie wandeltochten vanuit hotel gemaakt en klimbos in winterberg en de 'Astenkick' is niet goedkoop maar zeker een aanrader. En daarna de zelfgemaakte taart eten in het hotel (tip). Zwembad wordt momenteel blijkbaar gerenoveerd maar hebben wij niet gemist.

Cil Stutz - fam Clemens, Ass-Dir, 18-9-2018
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Zoals het nu eruit ziet is het zwembad begin december volledig gerenoveerd weer open. Ook wordt het sauna gedeelte aangepakt. Hopelijk tot snel!

Aanrader voor wandelaars en rust

Ilse
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Perfekte lokatie om te wandelen. Het dorpje is het hoogst gelegen dorp in het Sauerland. We zagen ook dat je er blijkbaar in de winter ook skieen en Langlaufen kunt. Volgens het personeel is het minder druk als in Winterberg zelf. Gaan we zeker uit proberen. Personeel was vriendelijk. Bedden prima. Restaurant goed en authentiek, wat ons erg aansprak. Mocht je echter s avonds nog willen stappen is een taxi aan te raden of de bar in het Hotel. Het dorp is het wat dat aangaat echt een wandeldorp. Zwembad was helaas dicht wegens renovering.

We hebben een aantal aanbieders voor M.Clemens voor je op een rij gezet:

Prachtig appartement in rustig dorpje

Fam. Honig
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel ziet er allemaal wat oubollig uit maar wij hadden een appartement gehuurd. Dit is direct t.o. het hotel gelegen en was van alle gemakken voorzien. Ruime woonkamer, met 2 zit/slaapbanken, grote tv en wii. Slaapkamer met ruim 2 persoonsbed was prima. Ook in de keuken greep je nergens op mis. Kortom een aanrader en als wij in de buurt zijn gaan wij zeker terug.

Cil Stutz - fam Clemens, Ass-Dir, 18-9-2018
Bedankt voor de beoordeling. Helaas moet ik even een notitie maken voor diegenen die deze review lezen : De Wii hebben we helaas uit de appartementen gehaald. Dit omdat sommige mensen meenden dat de consoles bij hun thuis beter tot hun recht komen. Wij hebben nog 1 Wii over die op aanvraag geleend kan worden. Daarvoor even naar de receptie gaan en heel lief kijkend ernaar vragen. Een overvloed van spelletjes hebben we ook niet meer (ook sporadisch verdwenen, heel gek) dus ik raad aan je eigen spelletjes mee te nemen. Einde bericht

Een fantastische service

Diane
7-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Lekker eten, een heel nieuw appartement. Zwembaden sauna waren prima, het water had iets warmer mogen zijn. Wij komen zeker terug!! Het personeel was ontzettend vriendelijk!!

Gloednieuw en modern appartement

Stasch
14-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi nieuw appartement, goed ingericht en alle faciliteiten. centrale verwarming, wifi, tv, keuken.Ruime badkamer, iedere dag schone handdoeken. Ook veilig met 2 buitendeuren voordat je in de receptie bent. Personeel aardig en heel erg behulpzaam. Heerlijk dat het appartement midden in het centrum van wandelen gebied vlak bij het kahler asten en alle andere bezienswaardigheden.

super hotel

William
8-11-2016

Met de auto in ± 5 minuten in Winterberg centrum. Prima parkeren, een schone kamer, een comfortabel twee persoonsbed, de kamer was groot genoeg. Het ontbijt was lekker en ruim voldoende. De kamerligging aan de weg is eveneens rustig. Er komt niet veel verkeer langs. Prachtige wandelroutes in de omgeving. Wij hebben twee avonden á la carte gegeten en dit was beide keren heel lekker!

moi gerenoveerd kamer

William
2-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

hotel was zeer goed, kan andere beoordelingen niet begrijpen,

vele kamers zijn nieuw, sommige zijn bouwplaatsen, leuke zwembad en fijn sauna.

Prima adres voor leuke prijs

Boeg
30-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Misschien een beetje oubiollige kamers, maar voor de rest prima hotel en een goede keuken.

Cil Stutz - fam Clemens, Ass-Dir, 18-9-2018

Dank voor jullie beoordeling.

Op onze website kunt u de kamers zien. Er zijn nog 2 kamers in de "oubollige" stijl die we dan voor het gemak ook maar Landhausstil genoemd hebben :-)

De rest is inmiddels gemoderniseerd. Vraag me wel af of een kamer ala "Old Amsterdam" in het Sauerland iets te zoeken heeft maar ala, klant is koning.

Ik hoop jullie dan ook weer eens te mogen begroeten in ons Hotel en hopen dat het jullie dan wat beter bevalt. Gaan wij ons best voor doen.

Eerst geboekt en daarna de recensies op Zoover gelezen. Dit leverde - gezien de eerdere, mindere recensies - wel wat twijfel vooraf op. Ieder zijn eigen idee en mening maar onze conclusie is: prima! Prima kamer (waarbij gezegd werd dat deze nog gerenoveerd moest worden), prima staf, goed te eten en een heel goede prijs/prestatie verhouding. Plek (zo'n beetje bovenin het Sauerland) is natuurlijk ook uitstekend. Vanaf het hotel valt er mooi te fietsen en te wandelen. En nee, we zijn geen aandeelhouder.

We hebben een aantal aanbieders voor M.Clemens voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel M.Clemens in Winterberg-Altastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel M.Clemens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.