Hotel M.Clemensstersterster

9Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

9Fenomenaal

• Sauna

Contact

19 reviews over Hotel M.Clemens

• 2018
    8Eric van den Nouland22-09-2018

Super

Top hotel. Aardige mensen. Heel lekker eten. Mooie kamers.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10J Classens17-09-2018

Aanrader voor (actieve)natuurliefhebbers.

Hotelkamer prima in orde en heel goed gegeten (Duitse keuken). Vriendelijk personeel. Onze kinderen hebben genoten van het ontbijtbuffet. Mooie omgeving. Heerlijk rustig. Geen toeristische drukte. Wij komen zeker terug. Mooie wandeltochten vanuit hotel gemaakt en klimbos in winterberg en de 'Astenkick' is niet goedkoop maar zeker een aanrader. En daarna de zelfgemaakte taart eten in het hotel (tip). Zwembad wordt momenteel blijkbaar gerenoveerd maar hebben wij niet gemist.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Cil Stutz - fam Clemens, Ass-Dir, 18-09-2018

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Zoals het nu eruit ziet is het zwembad begin december volledig gerenoveerd weer open. Ook wordt het sauna gedeelte aangepakt. Hopelijk tot snel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Ilse17-09-2018

Aanrader voor wandelaars en rust

Perfekte lokatie om te wandelen. Het dorpje is het hoogst gelegen dorp in het Sauerland. We zagen ook dat je er blijkbaar in de winter ook skieen en Langlaufen kunt. Volgens het personeel is het minder druk als in Winterberg zelf. Gaan we zeker uit proberen. Personeel was vriendelijk. Bedden prima. Restaurant goed en authentiek, wat ons erg aansprak. Mocht je echter s avonds nog willen stappen is een taxi aan te raden of de bar in het Hotel. Het dorp is het wat dat aangaat echt een wandeldorp. Zwembad was helaas dicht wegens renovering.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    8Fam. Honig25-08-2017

Prachtig appartement in rustig dorpje

Het hotel ziet er allemaal wat oubollig uit maar wij hadden een appartement gehuurd. Dit is direct t.o. het hotel gelegen en was van alle gemakken voorzien. Ruime woonkamer, met 2 zit/slaapbanken, grote tv en wii. Slaapkamer met ruim 2 persoonsbed was prima. Ook in de keuken greep je nergens op mis. Kortom een aanrader en als wij in de buurt zijn gaan wij zeker terug.

Cil Stutz - fam Clemens, Ass-Dir, 18-09-2018

Bedankt voor de beoordeling. Helaas moet ik even een notitie maken voor diegenen die deze review lezen : De Wii hebben we helaas uit de appartementen gehaald. Dit omdat sommige mensen meenden dat de consoles bij hun thuis beter tot hun recht komen. Wij hebben nog 1 Wii over die op aanvraag geleend kan worden. Daarvoor even naar de receptie gaan en heel lief kijkend ernaar vragen. Een overvloed van spelletjes hebben we ook niet meer (ook sporadisch verdwenen, heel gek) dus ik raad aan je eigen spelletjes mee te nemen. Einde bericht

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Diane07-01-2017

Een fantastische service

Lekker eten, een heel nieuw appartement. Zwembaden sauna waren prima, het water had iets warmer mogen zijn. Wij komen zeker terug!! Het personeel was ontzettend vriendelijk!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• Oude reviews

9Stasch14-11-2016

Gloednieuw en modern appartement

Mooi nieuw appartement, goed ingericht en alle faciliteiten. centrale verwarming, wifi, tv, keuken.Ruime badkamer, iedere dag schone handdoeken. Ook veilig met 2 buitendeuren voordat je in de receptie bent. Personeel aardig en heel erg behulpzaam. Heerlijk dat het appartement midden in het centrum van wandelen gebied vlak bij het kahler asten en alle andere bezienswaardigheden.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in november 2016

• 10William08-11-2016

super hotel

Met de auto in ± 5 minuten in Winterberg centrum. Prima parkeren, een schone kamer, een comfortabel twee persoonsbed, de kamer was groot genoeg. Het ontbijt was lekker en ruim voldoende. De kamerligging aan de weg is eveneens rustig. Er komt niet veel verkeer langs. Prachtige wandelroutes in de omgeving. Wij hebben twee avonden á la carte gegeten en dit was beide keren heel lekker!

Gereisd met partner in november 2016

• 9William02-11-2016

moi gerenoveerd kamer

hotel was zeer goed, kan andere beoordelingen niet begrijpen, vele kamers zijn nieuw, sommige zijn bouwplaatsen, leuke zwembad en fijn sauna.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 6Boeg30-10-2016

Prima adres voor leuke prijs

Misschien een beetje oubiollige kamers, maar voor de rest prima hotel en een goede keuken.

Cil Stutz - fam Clemens, Ass-Dir, 18-09-2018

Dank voor jullie beoordeling. Op onze website kunt u de kamers zien. Er zijn nog 2 kamers in de "oubollige" stijl die we dan voor het gemak ook maar Landhausstil genoemd hebben :-) De rest is inmiddels gemoderniseerd. Vraag me wel af of een kamer ala "Old Amsterdam" in het Sauerland iets te zoeken heeft maar ala, klant is koning. Ik hoop jullie dan ook weer eens te mogen begroeten in ons Hotel en hopen dat het jullie dan wat beter bevalt. Gaan wij ons best voor doen.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Hulzinga13-08-2016

Prima hotel, prima prijs, prima eten in Sauerland

Eerst geboekt en daarna de recensies op Zoover gelezen. Dit leverde - gezien de eerdere, mindere recensies - wel wat twijfel vooraf op. Ieder zijn eigen idee en mening maar onze conclusie is: prima! Prima kamer (waarbij gezegd werd dat deze nog gerenoveerd moest worden), prima staf, goed te eten en een heel goede prijs/prestatie verhouding. Plek (zo'n beetje bovenin het Sauerland) is natuurlijk ook uitstekend. Vanaf het hotel valt er mooi te fietsen en te wandelen. En nee, we zijn geen aandeelhouder.

Gereisd met partner in augustus 2016

1 tip over Hotel M.Clemens

• Chapipi16, 07-08-2014

Ga eten aan de Diemelsee bij Fahrhaus op dinsdag, dan hebben ze er grillavond.

Koop een kaart met mtb-routes en begin vooral eerst met blauw!

0 vragen over Hotel M.Clemens

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren