Hotel Kleines Hotel Wemhoff

7.2Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

Op vakantie geweest naar Kleines Hotel Wemhoff?

7.2Goed

• 9.1Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Kleines Hotel Wemhoff voor je op een rij gezet:

• Sauna

11 reviews over Hotel Kleines Hotel Wemhoff

• 8Limburg16-11-2017

Geen massa, nooit wachten voor de lift.

Heerlijk dichtbij vanuit Nederland. Prima voor een aantal dagen skiplezier. Zoek je de drukte en de stoeltjesliften, dan is Winterberg dichtbij. Je moet wel van sleepliften houden.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 8Berend11-08-2014

prima hotelletje voor de schappelijke prijs

lunchkaart is niet uitgebreid, maar de kwaliteit van het gebodene is zeer goed. Zelden zo'n malse schnitzel gegeten. Het ontbijtbuffet is echter wel met heel veel keuze.De bediening is inderdaad niet echt professioneel, maar doet wel z,n best. Ik zou er zo weer heen gaan, vooral om het goede eten.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Andre Leeuwarden01-03-2014

Eenvoudig familiehotel

Meestal vind ik een hotel ondergewaardeerd, maar deze vind ik toch te hoog daarom mijn reactie. Kamers zijn netjes en schoon, sanitair en bedden zijn goed. Helaas valt de keuken tegen. Prijzen aan de hoge kant voor Duitse begrippen en de kwaliteit is ondermaats. Wij hebben alleen maar een knullige bediening gehad in ontbijt (zaken zijn steeds op en ophalen uit de keuken gaat stuk voor stuk en vervolgens is de thermoskan koffie alweer leeg...) als avondeten: friet veel te hard, schnitsel uitgdroogd. Steeds wordt er van alles vergeten: bijv 3 x vragen (en nog steeds vergeten) om mayonaise en drankjes deed ons besluiten de resterende dagen elders te eten. Kamers zij gehorig en vloeren kraken. In het trappenhuis en de kamers stinkt het naar keuken/ frituur. Wifi snelheid redelijk. Ligging t.o.v. pistes zijn goed ( als er tenminste sneeuw ligt....:-)) Het valt niet heel erg tegen met een "zesje" als cijfer. Helaas voor ons geen tweede keer in kleines hotel wemhoff

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 9Frans03-01-2014

gezellig klein familiehotel

Kleines Hotel Wemhoff is voor mensen die houden van een klein familiehotel. Honden zijn welkom dus hondenhaters moeten hier niet komen. Op 5 km van Winterberg gelegen. In Altastenberg zelf is weinig te beleven. Wij kregen een zog. ferienwonung met 2 personen dus ruimte voldoende. Zelfs klein keukentje indien gewenst. Klein barretje en restaurantje met gut burgerliche kueche. Personeel is zeer servicegericht. Kamers waren schoon.Dagelijkse beddenopmaak en schone handdoeken

Gereisd met partner in januari 2014

• 8H.weeda09-02-2013

Prima familie hotel

Dit hotel ligt vlakbij de pistes. Heel vriendelijke mensen, prima service.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 5Joyce07-03-2012

Leuk, maar...

Mooi gelegen hotel, alles binnen handbereik. maar het is duidelijk te merken dat het een familiehotel is. Het personeel is net niet proffesioneel genoeg, waardoor alles een beetje rommelig verloopt. De schoonmaak van de kamer liet te wensen over en het buffet stond extra op de rekening, terwijl dit bij de prijs inbegrepen was. hierdoor gaf dit spanning bij het afrekenen.

kortom aardige hardwerkende mensen , die helaas was proffesionaliteit missen. wat wel nodig is binnen het hotelwereldje.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2012

• 6Teun de Vries27-08-2011

zeer eenvoudig

Het hotel ligt aan een doorgaande weg om de hoek van diverse pistes. Het bedienend personeel is bijzonder aardig. De kamer die wij bezette was ruim, maar hokkerig ingericht. De badkamer was klein en in de douche moet je wel erg rechtop staan. Het balkon is klein met net plaats voor twee stoelen. Ik voelde me er niet veilig op, het is nodig toe aan een goede onderhoudsbeurt.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 6Trijntje Flodder27-08-2011

niet mijn keuze voor in de zomer

De kamers zijn ruim, schoon en efficiënt ingedeeld. Het bedienend personeel is erg aardig. De badkamer is krapjes. De balkonnetjes zijn ook krapjes en zag ik daar asbestplaten als versterking op de oude planken liggen? De frituur lucht trekt door het trappenhuis en je ruikt het zodra je je kamer verlaat.

Het hotel is prima als doorreis hotel in de zomer. Boek liever direct dan via een internet tussenschijf. Je zit met handen en voeten gebonden want het hotel rekent maar liefst 80% van de gehele som als je acuut weg moet door omstandigheden. Dan wordt het wel een heel duur hotelletje.

Ik snap niet dat dit hotel door iedereen zo goed gewaardeerd. Buiten het bijzonder aardige personeel is het maar een eenvoudig hotel. Langs een doorgaande weg. Met een klein terras. Maar in de winter is het handig omdat het om de hoek van diverse pistes ligt.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Ciska24-12-2010

zeer vriendelijk en geweldige ligging

klein, vriendelijk hotel dat zeer goed ligt: direct tegenover skischool en piste. Nette, ruime kamers met goede bedden. Zeer kindvriendelijk. Ontbijt is prima verzorgd; broodjes, yoghurt, ontbijtgranen en fruit. Kleine nadelen: de gehorigheid en het feit dat koookluchten van het restaurant een beetje door de gangen trekken. Gunstig geprijsd.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 8Rik21-03-2010

Mooi klein hotel

Een mooi klein hotel , valk bij de piste, alles prima geregeld. aardige mensen eigenlijk maar één klein nadeel, de restaurantkaart is niet heel uitgebreid.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Hotel Kleines Hotel Wemhoff info