Hotel De Gasterei

Hotel De Gasterei
7,6

• Ligging t.o.v. pistes9,1

92 reviews over Hotel De Gasterei in het Nederlands

Voor een paar dagen goed te doen.

Danielle, 31-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het pension ligt op een mooie plek. Goed bereikbaar. Parkeerplaats voor de auto.

De kamers zijn netjes en schoon. Met de kamer aan de goede kant heb je mooi uitzicht over de piste. Het zou wel fijn zijn als de afvalbak dagelijks geleegd werd.

Wat ons tegenviel was het standaard ontbijt met een verplicht hard gekookt eitje voor iedereen. De vleeswaren was zeer uitgesproken. Niet iedereen houdt van rauwe ham of salami. Een verzoek voor een gebakken eitje werd niet gehonoreerd.

Als je in de ochtend van een overdreven kletsende gastvrouw houdt is dit een ideaal pension. Frank begreep zijn gasten beter.

Gastvrij en ontspannen

Cristel, 2-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een lang weekend genoten in de Gasterei. Mooie ligging, net buiten Winterberg. Piste voor de deur!!

Enthousiast ontvangen door Frank en Ilonka en voelde ons zeer welkom.

Een gezellig ingericht pension,frisse schone kamer met prima bed en douche en genoeg handdoeken!

Het eten was goed,voldoende en vers. Heerlijke huisgemaakte spinazie quiche,lasagne en appeltaart.

Leuke gesprekken gehad en gezellig zitten kaarten. Jans voelde zich ook thuis :-))🐶

Dank jullie wel voor het leuke ontspannen weekend dat wij bij jullie hebben gehad.

Wij komen zeker terug

• Ligging t.o.v. pistes8

De nieuwe eigenaren zijn zoekende. Benaderen de situatie helaas veel vanuit hun eigen ongenoegen dan met de klant centraal.

Ik hoop dat ze de positiviteit kunnen vinden en er meer lol in krijgen, want anders gaan ze het niet redden zo

tegenvaller

richardzoover, 24-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Blijkbaar zijn er nieuwe eigenaren en helaas voelden ons niet echt welkom. Het leek inderdaad zoals ook hier al gemeld is alsof er iets voorgevallen was waardoor er een irritatie naar ons als groep was ontstaan. Ik weet alleen niet wat er dan voorgevallen moet zijn. De communicatie voelde niet prettig alsof we steeds op ons gedrag werden aangesproken.

Prima verblijf

Edward liebregts, 12-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zijn van 8 tot 10 april met 15 personen van een mountainbike club bij de gasterei te gast geweest.

Hebben het hier prima naar onze zin gehad.prima eten goede gastvrijheid.

Heerlijke dagen gehad!

Guido, mtb-Udenhout, 11-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als je de hele dag op de mountainbike hebt gezeten, is het belangrijk dat je goed kunt eten, lekker iets kan drinken en goed kan slapen. Frank en Ilonka hebben daar prima voor gezorgd! En dat alles voor een betaalbare prijs!

Goed verblijf de eigenaren zijn gastvrij .

Els van den Berg, 1-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Op een mooie locatie in een rustig dorp , de kamers waren goed en netjes , goed ontbijt en s'avonds kun je nog een drankje bestellen en lekker in de woonkamer vertoeven !

een aanrader!

Ans, 1-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De eigenaren van dit pension zijn erg gastvrij en gemakkelijk in de omgang. De kamer waarin wij sliepen had fijne bedden en een heerlijke douche. Het ontbijt was goed. Dat is iets wat we wel op prijs stellen.

Gezelligheid aan de grote tafel. ongedwongen sfeer

Els Spierings, 16-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

super uitgangspunt om te wandelen, skieen. uitstekende plek voor jonge kinderen

Jammer...

Henk en Corrie, 10-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het warme concept die de oude eigenaren neer zetten is verdwenen...

Om 22:00 uur terug van een avond skiën in winterberg terug komen in een aarde donker hotel met een briefje op de deur "wij liggen al te bedde" is echt een domper als je nog een drankje wil doen op zaterdag avond.

Eten. Duur en weinig. Na vragen om nog wat eten was. Ja dat kan, maar dat moet ik dan speciaal maken en jullie krijgen ook nog een toetje... pffff oké laat maar dan.

Hoe laat willen jullie ontbijten? anders kan ik nog lekker blijven liggen.... hmmm ja, wij willen graag op tijd de piste op kan dat?

Sommige dingen zijn geen vragen voor gasten maar doe je vanzelfsprekend. Mensen van de Gasterei. Blijf het concept van de oude eigenaar volgen en zet de gast weer op zn voetstuk of gooi het concept om, want dit rijmt niet. Als het te veel energie kost allemaal. Stop er dan mee. Gasten bij jullie hebben vakantie en hebben geen zin rekening te houden met jullie "zware" leven.

Frank, Eigenaar, 11-3-2016

Beste Elmer en Stefan, jammer dat jullie de feiten verleggen. En niet met jullie eigen naam een recensie schrijven.

Het verblijf is een pension en geen hotel. Ontbijten en dineren met een muts op is hier geen probleem past best bij de entourage. Jullie verblijf was kosteloos verzet. Hoe kan je over iets oordelen als je niet met kinderen hier was. Het bier op de slaapkamer was denk ik wel voldoende om zelf supporting te zijn die dag als je buiten de deur bent van 9 tot 22 uur. Voor de prijs van het diner met dubbel desser betaalde je €21,50 p.p., daarvoor kaasfondue voor 4 personen terwijl jullie met zijn 2-tjes waren, waarbij de schaal tomaatjes over het hoofd waren gezien, hoezo onvoldoende eten. Als je van te voren de website had bekeken had je kunnen zien dat het concept veranderd is, en we geen hotel zijn. Ik hoop dat jullie je werk als medewerker bij de politie objectiever en accurater doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Gasterei in Winterberg-Altastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Gasterei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Gasterei scoort een 7.61 uit 10 op basis van 97 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: