Hotel Clemens

Hotel Clemens
7,7

• Ligging t.o.v. pistes8,6

14 reviews over Hotel Clemens in het Nederlands

Prachtig appartement in rustig dorpje

Fam. Honig, 25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel ziet er allemaal wat oubollig uit maar wij hadden een appartement gehuurd. Dit is direct t.o. het hotel gelegen en was van alle gemakken voorzien. Ruime woonkamer, met 2 zit/slaapbanken, grote tv en wii. Slaapkamer met ruim 2 persoonsbed was prima. Ook in de keuken greep je nergens op mis. Kortom een aanrader en als wij in de buurt zijn gaan wij zeker terug.

Een fantastische service

Diane, 7-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Lekker eten, een heel nieuw appartement. Zwembaden sauna waren prima, het water had iets warmer mogen zijn. Wij komen zeker terug!! Het personeel was ontzettend vriendelijk!!

Gloednieuw en modern appartement

Stasch, 14-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi nieuw appartement, goed ingericht en alle faciliteiten. centrale verwarming, wifi, tv, keuken.Ruime badkamer, iedere dag schone handdoeken. Ook veilig met 2 buitendeuren voordat je in de receptie bent. Personeel aardig en heel erg behulpzaam. Heerlijk dat het appartement midden in het centrum van wandelen gebied vlak bij het kahler asten en alle andere bezienswaardigheden.

super hotel

William, 8-11-2016

Met de auto in ± 5 minuten in Winterberg centrum. Prima parkeren, een schone kamer, een comfortabel twee persoonsbed, de kamer was groot genoeg. Het ontbijt was lekker en ruim voldoende. De kamerligging aan de weg is eveneens rustig. Er komt niet veel verkeer langs. Prachtige wandelroutes in de omgeving. Wij hebben twee avonden á la carte gegeten en dit was beide keren heel lekker!

moi gerenoveerd kamer

William, 2-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

hotel was zeer goed, kan andere beoordelingen niet begrijpen,

vele kamers zijn nieuw, sommige zijn bouwplaatsen, leuke zwembad en fijn sauna.

Prima adres voor leuke prijs

Boeg, 30-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Misschien een beetje oubiollige kamers, maar voor de rest prima hotel en een goede keuken.

Prima hotel, prima prijs, prima eten in Sauerland

Hulzinga, 13-8-2016

Eerst geboekt en daarna de recensies op Zoover gelezen. Dit leverde - gezien de eerdere, mindere recensies - wel wat twijfel vooraf op. Ieder zijn eigen idee en mening maar onze conclusie is: prima! Prima kamer (waarbij gezegd werd dat deze nog gerenoveerd moest worden), prima staf, goed te eten en een heel goede prijs/prestatie verhouding. Plek (zo'n beetje bovenin het Sauerland) is natuurlijk ook uitstekend. Vanaf het hotel valt er mooi te fietsen en te wandelen. En nee, we zijn geen aandeelhouder.

nooit meer

M van Callandt, 17-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

In 2015 met ca. 10 personen 4 dagen bij hotel Clemens geboekt. Eigenares of bedrijfsleider erg onvriendelijk. Diner was prima, kamers ook. Juli 2016 getracht te boeken voor 6 pers. Dermate onvriendelijk en vervelend antwoord gekregen dat we een ander hotel hebben geboekt. Kennelijk gaat het dit hotel dermate voor de wind dat klantvriendelijkheid geen prioriteit meer heeft. Na zoveel onvriendelijkheid boeken wij daarom elders. Er zitten tenslotte genoeg hotels in Winterberg waar klanditie wel welkom is.

Ligging oke . Hotel nooit meer

Nick, 10-7-2016

Onvriendelijk op nummer 1

Ontbijt slecht

Avond eten lekker maar 18.50 voor een schnitzel met saus en uien is voor duitse begrippen absurt . Dan liever in winterberg zelf eten .

Omwonende vertelden ons ook dat dit hotel zeker niet klantvriendelijk is .

Zwembad moet je je niks bij voorstellen .

Enige vriendlijke was het meisje in het restaurant en de dame van het ontbijt

In de omgeving gwboeg te doen voor jong en oud . Zeker een weekend aan te raden maar dan niet in dit hotel .

Prachtige ligging

Jan Klomp, 19-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Online geboekt aan de koffie in Winterberg zelf via mijn iPhone bij touroperator ging perfect. Heb puur naar de prijs gekeken. Niet wetende dat het dorpje waar hotel Clemens ligt wonderschoon is zeker met de sneeuw. De kamers zijn gedateerd op zich wel schoon alleen hou ik persoonlijk niet van vloerbedekking op de kamers ivm hygiene. Het personeel niets op aan te merken. Je kan er lekker eten niets mis mee. Voor een kort verblijf zeker aan te bevelen. O ja het ontbijt was voldoende en prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Clemens voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clemens in Winterberg-Altastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clemens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clemens scoort een 7.67 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: