Hotel Berghotel Astenkronesterstersterster

9Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

9Fenomenaal

• 9.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Berghotel Astenkrone voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

13 reviews over Hotel Berghotel Astenkrone

• 9Agnes de Vries09-09-2019

Fantastisch hotel.. zeer gastvrij en ontzettend schoon.. hele goede keuken..

Gereisd met partner in september 2019

• 2017
    9Thomas29-07-2017

Ons favoriete hotel om volledig te ontspannen!

Berghotel Astenkrone is onze favoriete plek om helemaal te ontspannen en op te laden. Het hotel beschikt over alle faciliteiten zodat je in principe niet naar buiten hoeft, maar in de omgeving is het ook prachtig. Wandelen, fietstochten of de mooie dorpen in de buurt bezoeken. Om daarna te genieten van de wellness, een heerlijke wijn in de Astenstube met aansluitend een heerlijk diner: van lokale specialiteiten tot culinair. Allemaal zeer vriendelijke mensen en ook een geweldig ontbijt! We boeken snel weer!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

10zuiderzon6610-02-2015

Superfijn hotel!

Berghotel Astenkrone verdient wat mij betreft een 10. De medewerkers zijn hartstikke vriendelijk, het zwembad is heerlijk, sauna is prima, de ligging helemaal goed ten opzichte van de pistes en de kamers meer dan compleet. Deze mensen hebben over alles goed nagedacht en elk detail klopt. We zijn er 3 dagen / 2 nachten geweest maar het had voor mij veel langer mogen duren.

Gereisd met partner in februari 2015

• 10J van Dinter01-05-2014

Super! Luxe en vriendelijk!

Wij kregen een hotelsuite aangewezen omdat de hond niet in het apartement mocht. Superkamer! En fijn dat we in het hotel zaten ivm met het zwembad. Het appartement ligt toch naast het hotel. Voor de hond een welkomscadeau. Erg leuk. Kamer erg mooi met mooi groot balkon.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9smnes13-01-2014

Mooi appartement behorend bij hotel

Wij verbleven in een nieuw appartement met een mooie keuken met vaatwasser en mooie moderne badkamer met bad. Twee opgemaakte 2 persoonsbedden in de kamer. Alles heel fris en netjes. Via het hotel konden we gebruik maken van het zwembad. Even de weg oversteken en je bent op de piste. Het is een klein skigebied maar voor een paar daagjes prima. Skischool ook vlakbij. Nadeel is wel dat er alleen sleepliften zijn in het gebied.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9CountBasie07-08-2012

Prachtig hotel en zeer vriendelijk personeel

Mooi hotel met zeer ruime kamers en prettige service

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Kees16-07-2010

Verwenhotel

Alles goed; eten, kamer, zwembad en ligging. Het beste ontbijt ooit gehad. Champagne en zalm, het kon niet op.

Gereisd met partner in februari 2008

• 10Sjon02-01-2010

Heerlijk Hotel

Wat een tophotel voor weekendjes weg of wintersportvakanties! De kamers zijn heel heel heel luxe en heel schoon. Alle kamers in dit hotel zijn prachtige suites. Het is een hotel waar je vanaf seconde 1 dat je binnen komt thuis voelt. Het heeft een gezellige sfeer en is heel mooi authentiek ingericht. Het zwembad is ook heerlijk om na het skiien een duik te nemen. Het zwembad is romeins gebouwd en dat is ook zeer mooi. De ligging tegenover de pistes is ook goed. Het restaurant is ook heerlijk. Kinderen krijgen vooraf kleurplaten, speelgoed enz. en het eten zelf is ook lekker en goed bereid. Ik heb werkelijk niets negatiefs kunnen bespieden terwijl ik best kritisch ben. Al met al: Lekker, gezellig, warm, luxe hotel!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Harry17-08-2009

Heerlijk vertoeven in Berghotel Astenkrone

Dit hotel heeft al jaren onze voorkeur voor een verblijf in Sauerland. Wij komen al 30 jaar minstens 1 keer per jaar in Sauerland. De laatste 15 jaar verblijven wij in dit hotel. Het heeft gewoon alles wat wij willen! De service is optimaal. We gaan komende week weer. We kijken er al lang weer naar uit.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9joyce23-05-2009

keurig hotel

Wij waren hier voor een paar dagen in april 09 met onze jongste dochter van 1 1/2 en verbleven in de Astensuite. Deze kamer heeft een enorm balkon met tafel en 4 stoelen. In de suites zit vaak een apart, afsluitbaar kamertje waar een bed geplaatst kan worden. Zeer handig als je met kinderen komt! Ziet er allemaal zeer keurig uit, zeer hoog serviceniveau. Voor onze dochter stond alles keurig klaar, opgemaakt bedje, 2 babyhanddoekjes en men had zelfs een soort commode gemaakt. Voor kleine kinderen is er ook een leuke speelhoek. Verder heb je in de kamer (mogelijk alleen in de suite?) de beschikking over een senseo-apparaat, badslippers en badjas. Ontbijt is ook in orde. Standdaard krijg je nog een gebakken eitje (bereid naar eigen voorkeur) geserveerd. Het diner vonden wij ook prima in orde. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het sauna/welness gebeuren.. Voor wat oudere kinderen is er in het hotel zelf niets te doen. Doelgroep lijkt voornamelijk 50 plus.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

0 tips over Hotel Berghotel Astenkrone

1 vraag over Hotel Berghotel Astenkrone

• Gonneke van t Slot, 14-01-2017

Verbinding skigebied

Is het skigebied Kahler Asten aangesloten op Winterberg?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • De staf spreektDuits, Engels
    • HuisdierenOp aanvraag
    • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats