Hotel Asten Village

7,5

• Ligging t.o.v. pistes7,9

16 tips over Hotel Asten Village

Margo, 29-10-2017
Ben je niet zo goed ter been, geef dit dan direct bij het boeken aan. Er is alleen een lift aanwezig in het hoofdgebouw.
J.Maas, 10-8-2015
We weten dat het hotel pas overgenomen is en dat er volop gerenoveerd wordt en dat niet alles gelijk kan,mijn advies is pak ook de buitenkant snel aan (verfwerk e/d) onkruid rondom het gebouw.De eerste indruk als je aankomt is heel belangrijk
Caio & Ben, 9-8-2015
Op zonnige zomerdagen is de Hennesee bij Meschede zeker een bezoekje met strandlaken en zwemkleding waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Asten Village voor je op een rij gezet:

P. van Malm, 19-6-2015
Wij hadden een kamer met een terras/balkon. Dat was wel prettig.
Ellen123, 20-12-2014
Je kunt vanaf dit hotel naar Winterberg-centrum lopen (ik denk een uurtje), maar makkelijker is om de gratis skibus te pakken, deze stopt onderaan de heuvel. (je krijgt bij de receptie een gratis kaart, de Sauerland kaart). Vlakbij het hotel ligt overigens het kleinere skigebied Altastenberg (ik dacht zo'n 7 pistes). Wat verder aan te raden is: dit hotel ligt aan de rand van een bos, je loopt zo vanuit het hotel het bos in.
Jolanda van der Ploeg, 3-9-2014
heerlijk ontbijten en daarna op de rustige pistes in Altastenberg of met de gratis bus naar Winterberg.

nelleke.vb, 30-8-2013
Bij de lokale VVV kun je gratis stokken en ballen halen voor de midgetgolfbaan. VVV staat de hele dag open, ook al is die het grootste gedeelte van de dag onbemand. Super service!
Suzanne, 18-7-2013
Winterberg is erg mooi, ook de stadjes eromheen zijn leuk.
J.E.Gieben, 25-11-2012
Boek vroegtijdig telefonisch, en laat de boeking schriftelijk bevestigen!!!!!!!
A.Boes, 2-11-2012
Geef bij aankomst aan wat je niet bevalt.

We hebben een aantal aanbieders voor Asten Village voor je op een rij gezet: