Hotel Asten Village

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag28°7°
Hotel Asten Village
7,5

• Ligging t.o.v. pistes7,9

314 reviews over Hotel Asten Village in het Nederlands

Prettig hotel voor schappelijke prijs

Marloes, 3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier in de voorjaarsvakantie een midweek, met familie. Vonden het prima hotel, gezien wat je ervoor betaalt; in ons geval €185 pp voor twee nachten, incl. twee keer ontbijt en twee keer diner. Dan mag je echt niet zeuren; het is duidelijk geen 5 sterren hotel dus met die verwachting moet je niet gaan.

Personeel was vriendelijk, ontbijt goed, avondeten kon er mee door maar met voldoende keuze en zeker niet slecht als je bedenkt dat ze in buffetvorm een grote groep gasten bedienen. Drankjes worden wel aan tafel geserveerd.

Onze kamers waren ook prima; niet hypermodern maar schoon en basic. ‘s Avonds kan je een drankje en spelletje doen in de bar. Wij hebben geen last gehad van muziek. Zwembad was leuk, met veel ruimte eromheen met ligstoelen.

De ligging van het hotel is fijn; je loopt in 10-15 minuten naar de piste in Altastenberg, waar je ook materiaal kan huren. Winterberg is minder dan 10 minuten rijden met de auto.

Liever ander hotel

Hans, 2-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier eerder onder vorige eigenaar geweest, het eten was toen in buffet vorm .

Het diner word nu in een razend tempo geserveerd , met vooral diepvries gerechten.

De kamers zijn gedateerd alsmede het hele hotel ,maar daar nemen wij genoegen mee. Het ontbijtbuffet is redelijk te noemen.Maar de ligging van het hotel is prachtig

Ontvangst receptie is prima , meeste personeel sprak toch gebrekkig Duits.

• Ligging t.o.v. pistes5

Bijzonder Slechte service. Wij hadden arrangement geboekt incl bezoek aan Warnsteiner Bierbrouwerij. Bij onze aankomst in het hotel bespraken wij de dag en tijdstip van dat bezoek. Aangekomen in Warnstein bleek dat het hotel geen rondleiding voor ons had geregeld en konden wij onverrichte zaken weer omkeren.

De kamers zijn een ramp. Wij hebben er enkele gezien maar de een was nog slechter dan de ander. Van een kleine donkere zolderkamer, een kamer met een 2-persoonsbed van 1.40 m breed, tot een kleine, donkere, muffige en naar rioollucht stinkende slaapkamer die we uiteindelijk maar accepteerden omdat er geen betere werd aangeboden. Het hotel had nauwelijks gasten dus het excuus dat alle fatsoenlijke kamers waren bezet raakt kant nog wal. Het gevolg: ik heb door de stank niet kunnen slapen. De kappen over zowel de tl-lamp in de badkamer als in de slaapkamer ontbraken. Heel armoedig.

Ontbijt en avondeten zijn Goed.

Slechte kamers!

Nick, 20-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

Na drie kamers te hebben bekeken en te hebben afgewezen (1 zolderkamer met een klein dakraam, 1 kamer met een minibed en 1 kamer met een koude stenen vloer) konden we in gebouw 2 terecht. De kamer op zich was OK maar stonk naar riool. Met het raam open was de lucht nog maar net te harden. De kamers zijn oud en slecht onderhouden. Lampekappen ontbreken, enz. Het avondeten en het ontbijt in het restaurant is prima. Eenvoudig, maar goed. Het personeel dat het avondeten verzorgt is absoluut vriendelijk en behulpzaam. Kom je ‘s ochtends de ontbijtzaal binnen dan zegt de serveerster geen boe of bah. “Goedemorgen” kan er niet af!

Slecht

Erik Timmermans, 17-11-2017

Aanbieding geboekt via touroperator. De ligging van het hotel is mooi, boven op een berg tegen de bosrand aan en dicht bij Winterberg. De omgeving is prachtig.

Onze kamers bevonden zich in het gebouw boven het zwembad. De kamers waren muf en verkeerden zeker niet in de beste staat. Oude, vuile vloerbedekking en een hele kleine badkamer. Aan de buitenkant zien alle gebouwen er niet goed onderhouden uit.

Het ontbijt is goed, maar het personeel is niet vriendelijk. Het avondeten was de eerste avond niet om over naar huis te schrijven. De tweede avond was het iets beter, maar nog steeds niet super (zeker niet voor Duitse begrippen). De tweede avond was er een DJ in het hotel. De muziek stond veel te hard, waardoor praten of een spelletje doen niet mogelijk was. Toen we vroegen of de muziek iets zachter mocht kregen we te horen dat hij maar 3 uurtjes zou draaien en daar bleef het bij.

Het zwembad en de sauna zijn de mooiste onderdelen van dit hotel.

Mooi, centraal gelegen hotel

Margo, 29-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt bovenop de berg.

De kamers zijn schoon en goed, wij vonden de bedden wel erg stevig. Het hotel biedt verschillende arrangementen. Je kunt op de begane grond in het restaurant a la carte eten, heb je half pension eet je op de eerste verdieping.

Iedere avond wordt er een drie-gangen diner geserveerd met verschillende voorgerechten en nagerechten waar je uit kunt kiezen en een hoofdgerecht met vis of vlees en groente en aardappelgerecht (dit kun je gewoon bijbestellen als je niet genoeg hebt). Het diner wordt wel in een hoog tempo geserveerd.

Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en wordt continue aangevuld,

Heerlijk hotel

Sari, 25-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was een prettig verblijf, vriendelijk personeel, heerlijke kamer en lekker eten. Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan.

Genoten prima hotel!

Heleen, 16-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De prijs kwaliteit was goed echt waar voor je geld,vriendelijk personeel.

Heerlijk zwembad en sauna,schone kamers.Goed uitgebreid ontbijt.

Een aanrader als je voor weinig geld een paar dagen naar deze prachtige omgeving wilt.

Nooit meer naar dit hotel, sorry

Sjaak en Jo, 29-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De ligging is prachtig, Winterberg om de hoek. Ontbijt was wel goed.

Kamer onder het schuine dak. Kleine hoge dakramen, waardoor je niet naar buiten kon kijken. Op stoel staan om raam te openen. Erg vochtig, met schimmel op het houtwerk van de ramen. Restaurant was vies en warm. CV stond volop aan, terwijl het niet koud was. Diner matig met steeds dezelfde te kleine salades en toetjes. 5 dagen was voor ons te lang, maar de omgeving is een aanrader!

Niet in overeenstemming met beschrijving

Han & Femia, 26-9-2017

Gedateerd en deels slecht onderhouden hotel.Geen informatie over beloofde lunchpakket en koffie met gebak.'s Avonds geen koffie en thee omdat automaat al uitgeschakeld was. Personeel kortaf en gehaast. Ontbijt ok met voldoende sortering. Diner van matige kwaliteit zonder variatie in voorgerecht en dessert. Kamer en sanitair ok voor de prijs. Mooi gelegen met prachtig uitzicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Asten Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asten Village in Winterberg-Altastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asten Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asten Village scoort een 7.49 uit 10 op basis van 332 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: