Hotel Altastenbergstersterster

8.1Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

8.1Fantastisch

• 9.2Ligging t.o.v. pistes

• Sauna
Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Altastenberg

• 4Petra18-09-2015

Nooit meer

Leuk duitse hotel, het onbijt was goed , het avondeten was redelijk wij hadden het idee dat de rollade van de dag ervoor vermalen was in een soort van saus bij de macaronie. Ontbijttafels worden schoongemaak en kleedje uitgeklopt terwijl je nog zit te eten. Het all-in is tot 22.00 uur daarna ga je gewoon betalen geen enkel probleem, maar als je om 23.00 uur nog iets te drinken wilt halen en de eigenaar zegt tegen je , ik ben er klaar mee de bar gaat dicht en ik ga na bed, staat toch iedéreen te lijken van we hebben vakantie en gaan echt nog niet om 23.00 uur op bed. Als een Nederlands sprekende serveerster tegen een gast zegt die vraag of er nog aardappels zijn, je wacht maar even ik ga eerst het dessert uitserveren.??? Alles wordt heel slecht aangevuld je moet er steeds om vragen is er nog kaas is er nog thee of koffie ga zo maar door . Wij gaan nooit meer naar dit hotel en zeker niet met deze zeer onvriendelijke soms onbeschofte eigenaar.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in september 2015

• 3Suzanne29-08-2015

laatste keer in dit hotel nooit meer.

Eigenaar zeer onvriendelijk, onbeschoft tegen gasten. klantvriendelijke wat wij allemaal lezen in de recensies is helemaal niet van toepassing , klopt dus helemaal niet,smiddags was gebak snel op niets van gehad en gezien.douche verschrikkelijk met douche gordijn al met al alle recensies en scores van 9 en 8 is niet van dit hotel.,biljarttafel hele vakantie niet gezien want was gebruikt als buffettafel.nooit meer dit hotel voor ons met deze eigenaar die niet weet hoe hij met gasten om moet gaan .

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Gerry28-08-2015

Prima hotel

Prima hotel, gezellig, attent personeel. Goede uitvalsbasis voor het maken van wandelingen. Nette kamers, douche was een beetje aan de krappe kant. Wij hadden het all inclusive concept wat ons prima is bevallen. Het eten was goed, ontbijt in buffetvorm, diner drie gangen waarvan gedeelte geserveerd werd. Lekkere koffie met taart in de middag. Het hotel ligt tegenover een skipiste wat zeker in het wintersportseizoen een pre is.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9stuiver09-07-2015

zeer tevreden

hotel heeft sinds vorig jaar nieuwe eigenaar. Een zeer vriendelijke gastheer evenals zijn personeel. Voor de wintersport is de ligging perfect. De straat over en je bent op de piste. Ook in de zomer is het de moeite waard. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen. All inclusive was zeker prima. kortom een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10pop05-05-2015

prachtig hotel

mooie niet de zachten maar ook niet de harde bedden perfecte locatie heel lekker eten

Gereisd met oudere kinderen in maart 2015

• 9albertine01-04-2015

Warm welkom

Ons huwelijksreis begonnen bij hotel Altastenberg en daar werden wij warm ontvangen met een bosje bloemen en een fles champagne! Erg leuk!

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Peter18-03-2015

Gemütlich hotel

Net de laatste dagen van het seizoen heerlijk kunnen skieën in Altastenberg. Ons hotel lag aan de piste, ideaal! 's Morgens heerlijk ontbijt en 's avonds gevarieerd buffet! Bediening is vriendelijk en prima vertier bij de pooltafel!

De sfeer van het Hotel is goed en de typisch Duitse aankleding en een openhaard maken het erg gezellig. De kamer was netjes met comfortabele bedden en ruime douche ruimte.

Gereisd met partner in maart 2015

• 7DylanB08-02-2015

Kwaliteit is een uitdaging

Hotel AltAstenberg is een prachtige accommodatie met de uitstraling van 4 sterren. Dan moet er echt wel iets gebeuren; vooral aan de details. Kranen gaan zwaar, water loopt slecht weg, latjes op kasten ontbreken, verouderde inrichting kamers, kleine t.v, etc. Houd b.v. de gekookte eieren warm in een bak, doe een leuke schort om bij het uitserveren. Het is all-in, dus diner zit erbij. Wordt geserveerd alsof je op schoolkamp bent. De produkten zijn goed klaargemaakt, maar beperkte keus (1 groente) en matige kwaliteit, matig budget? Suddert in bakken. Nagerecht steeds (saroma?)pudding. Voor ons geen 'uiteten' gevoel, maar je maag vullen. Het cachet ontbreekt (maar misschien wil men dit ook niet). Gelukkig vriendelijk personeel, servicegericht, heerlijke "Kuchen" en een vrij gevoel.

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Trix05-01-2015

Super Hotel

Sinds dec 2014 heropend met nieuwe eigenaren. Super hotel. Heerlijk gevarieerd dinerbuffet. Ook leuk hotel met oudere kinderen. Gezellige bar met daarbij een pooltafel en zeer familiaire sfeer. Vriendelijke en gastvrije service. De ligging is ook fantastisch. Direct bij de piste, skiverhuurnen skischool. Het skigebied is los van Winterberg en ligt hoger. Pistes worden erg goed onderhouden en heeft leuke mittelstations. In combinatie met dit super hotel absoluut de moeite waard om naar toe te gaan.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

2 tips over Hotel Altastenberg

• Peter, 18-03-2015

De omgeving is prachtig en leent zich ook prima voor fiets of wandel vakantie's

• DylanB, 08-02-2015

Vraag om een kamer die niet grenst aan het trappenhuis als je vroeg wilt slapen. Veel geklos en geklets op de trappen. Bij P3 kun je zo de piste opstappen en onderaan een skikaart kopen.

1 vraag over Hotel Altastenberg

• Tonny Kuijpers, 21-05-2018

Fietsen.

Beste medewerker van Hotel Altastenberg.

Wij hebben een boeking in jullie hotel van 29-7-18 tot en met 5-8-18. Nu is onze vraag of het in jullie omgeving mogelijk is om te fietsen met gewone toer fietsen, zodat we onze fietsen mee kunnen brengen. Zoja, is het dan ook mogelijk om de fietsen in een fietsen stalling of ergens bij jullie binnen te zetten? Graag hoor ik nog van jullie. Met vriendelijke groet, Tonny Kuijpers.

Hotel Altastenberg info

• Aantal sterrenstersterster