Hotel Altastenbergstersterster

8.1Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

8.1Fantastisch

• 9.2Ligging t.o.v. pistes

• Sauna
Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Altastenberg

• 5Dames Skie21-02-2016

Drie sterren zwaar overschat

Knusse, ouderwetse accomodatie, ruime kamer was zeer prettig. Nederlandse eigenaar tijdens die 5 dagen niet gezien, personeel vertoonde zich evenmin. Receptie was nooit bemand als je er kwam. Ontbijt was redelijk, voor drie sterren absoluut te karig. Koffie uit een grote tank, geen cappucino o.i.d. Beleg was kaas, worst en ei, qua zoet alleen jam. Voor drie sterren verwachten wij ook iets aan fruit of rauwkost, dat ontbrak.. Kan me voorstellen dat kinderen hagelslag of chocopasta fijn hadden gevonden. Hygiene was ver beneden de maat, al die dagen is onze kamer niet gestofzuigd. Personeel niet erg gastvrij, heette ons niet welkom bij aankomst en vroeg bij vertrek niet of het naar wens was geweest. Kortom: te doen, maar zeker geen drie sterren waard.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Tgb15-02-2016

Ideale ligging t.o.v. Piste.

• gastvrije vriendelijke eigenaar, geïnteresseerd en betrokken naar zijn gasten
    • zowel ontbijt als diner waren van goede kwaliteit.
    • hotel lag tegenover piste en kinder skischool.
    • prima kamers

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 10karin31-01-2016

Fantastisch plek !

het hotel ligt tegenover de pistes, mooier kan niet, vriendelijk personeel, de hoteleigenaar is heel erg vriendelijk en weet gezelligheid te brengen. De kamers zijn ruim erg erg schoon gewoon wat je in Duitsland verwacht. Het eten was uitstekend, uitgebreid ontbijt en het 3 -gangen diner was gewoon goed. Niks culinairs maar dat kun je voor die prijs ook niet verwachten.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9A. romkema28-01-2016

Voor herhaling vatbaar

De locatie is ongekend goed. Je kunt bijna vanuit het hotel de piste op en is maar 5 minuten verwijderd van skicarrousel Winterberg. De kamers zijn schoon en groot. De bedden zijn goed en de badkamer is groot en voldoet aan alle eisen. Wij hadden logies en ontbijt, het ontbijt wat goed verzorgd. Het hotel kent vele ruimtes geschikt voor grote groepen met biljartzaal, lounge met grote openhaard en prachtige bierstube. Het hotel is uitermate geschikt voor ouders met kleine kinderen, want de skischool direct voor het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt Nederlands. De prijs kwaliteit is 100%.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Patrick Maddens17-10-2015

Super

Leuk hotelleke met voor ons niets negatiefs op aan te merken

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in oktober 2015

• 6Ron04-10-2015

Vriendelijkheid kan beter

We hadden een all inclusive arrangement voor 4 dagen. Bij binnenkomst onvriendelijk welkom geheten door de eigenaar maar daar was ik al voor gewaarschuwd door mijn zoon. Hij had dezelfde ervaring. Na vlotte check in naar onze ruime kamer gegaan die er netjes uitzag. Jammer dat het bed niet was opgemaakt en er geen schone handdoeken waren, maar dat werd snel opgelost. Het hotel ligt op een mooie locatie met voldoende parkeerruimte. De ruimtes zijn mooi ingericht. Het eten is eenvoudig maar verder goed. Verder is er in het hotel niet veel te doen. Winterberg ligt niet ver weg en daar is veel te doen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7T27-09-2015

Simpel all in concept

Hotel voldoet prima als uitvalbasis om in de omgeving iets te gaan doen. All inn concept was niet bijzonder. Avondeten matig, geen keuze maar het vult de maag, daar is alles mee gezegd. Eten wat de pot schaft dus je hebt pech als het je smaak niet is. Ontbijt was voldoende. Kamer netjes, bedden prima. Douche is keurig maar de vloer (wandtegel?) is spiegelglad, zeer gevaarlijk! Bij binnenkomst graag iets meer uitleg van de eigenaar gehad.

• 9W. Knol27-09-2015

uitstekend hotel

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goed contact met eigenaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel

• 3Ch. joosten27-09-2015

we komen hier nooit meer terug

Hotel waar prijs kwaliteitverhouding ver te zoeken is. Eten is waardelos slecht, friet die al meerdere. malen gebakken is, geen warme groenten, geen 2e keus. 2e dag pasta met dunne tomatensaus zonder vlees en lasagna. Groenten bestaat uit wat rauwkost. Klagen heeft geen zin, de eigenaar is in geen velden of wegen te bekennen. Roomservice blijft ook achter, zo moesten we zelf op zoek naar wc-papier. Kortom: niet doen om hier te boeken.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Rianne26-09-2015

Prima hotel

Zeer vriendelijk personeel, het al inclusief geef ik een 5, de taart die je s' middags krijgt is niks. En het concept is niet wat je in Turkijen heb, maar ze hebben s' avonds een menu van 1 soort vlees, salade , aardappelen en groente, dus je kan. Iet kiezen, er is wel genoeg. Wij waren 149 europ kwijt voor 4 nachten en dan is het prima, maar de prijs voor de wintersporters is 1900 euro en dan zal ik het nooit doen, dan is het gewoon slecht. Wel mooie skipistes in de hele omgeving en zelf voor de deur, winterberg 5 auto minuten rijden.

2 tips over Hotel Altastenberg

• Peter, 18-03-2015

De omgeving is prachtig en leent zich ook prima voor fiets of wandel vakantie's

• DylanB, 08-02-2015

Vraag om een kamer die niet grenst aan het trappenhuis als je vroeg wilt slapen. Veel geklos en geklets op de trappen. Bij P3 kun je zo de piste opstappen en onderaan een skikaart kopen.

1 vraag over Hotel Altastenberg

• Tonny Kuijpers, 21-05-2018

Fietsen.

Beste medewerker van Hotel Altastenberg.

Wij hebben een boeking in jullie hotel van 29-7-18 tot en met 5-8-18. Nu is onze vraag of het in jullie omgeving mogelijk is om te fietsen met gewone toer fietsen, zodat we onze fietsen mee kunnen brengen. Zoja, is het dan ook mogelijk om de fietsen in een fietsen stalling of ergens bij jullie binnen te zetten? Graag hoor ik nog van jullie. Met vriendelijke groet, Tonny Kuijpers.

Hotel Altastenberg info

• Aantal sterrenstersterster