Hotel Altastenbergstersterster

8.1Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

8.1Fantastisch

• 9.2Ligging t.o.v. pistes

• Sauna
Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Altastenberg

• 7Maria27-10-2016

Goede vakantie gehad, maar toch geen herhaling....

Het personeel inclusief eigenaar was vriendelijk. Het eten was voor ons goed, omdat het net iets was wat wij wel lekker vonden. Het is eten wat de pot schaft. Al kreeg ik van de eigenaar een ander toetje, toen ik aangaf de yoghurt die geserveerd zou worden niet te willen. Misschien, dat het ook gebeurt als je het hoofdgerecht niet wilt, maar dat weet ik niet. De kamers en bedden zijn goed. Alles is gedateerd, maar wel schoon met een schoon douchegordijn. Het hotel zou wat meer sfeer mogen hebben. Het oogt wat kaal en dat vooral bij de bar.

Wat ik heel raar vond is, dat terwijl er geen honden in het hotel mogen er op een avond wel een hondje gedoogd werd. Van de eigenaar zelf of van persoonlijk bezoek misschien, maar het hondje was behoorlijk agressief. Zodra er iemand in zijn beurt kwam, hing het met een grauw in de mans of vrouw haar broekspijpen. Dat was toch telkens weer schrikken en vinden wij niet kunnen. Toch zijn wij wel hondenliefhebbers!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9M. van Velsen04-10-2016

Een heel fijn en gemoedelijk hotel.

Is niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Geen lift. Eten is heel lekker bereid. Was voldoende en werd regenmatig bijgevuld. Met allergieën hield de kok rekening. Eigenaar uitermate vriendelijk evenals personeel., inrichting kamers jaren '50-'60, heel grappig. Wij hadden all inclusive, perfect!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9van Zuijlen19-09-2016

All-In geboekt en alles ok. Super lekker.Voldoende

Dat het hotel heel goed gelegen is. Eten prima. Bij het ontbijt een kan water zou mogen bij zijn. Voeding genoeg om je lunch pakket te maken. Misschien drankjes voorzien voor lunch pakket vb .kleine sapjes

Gereisd met vrienden in september 2016

• 4Martien19-09-2016

Nooit meer

Op de (wel ruime kamer) konden de gordijnen niet open want dan viel alles naar beneden. Het personeel was vriendelijk maar de eigenaar was zeer onvriendelijk. Het eten was karig en de tafels zijn niet gedekt. De koffie is niet om te drinken. De receptie was onbemand. Niet voor herhaling vatbaar.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2016

• 5J. van Dooren01-09-2016

nooit meer

Niet doen!

eigenaar is een ramp levert niet wat er beloofd is, of met een grote omweg. met 3 andere echtparen om de middagsnack of soep gevraagd alleen maar een bot antwoord dat dit de dag tevoren besteld had moeten worden ( lag blijkbaar een briefje bij de balie) " ga maar ergens anders iets eten" was zijn oplossing moet zelfs in het hotel op de -kleine lettertjes letten- na deze gewone vraag zelfs gedreigd het hotel uitgezet te worden. mensen die om een servetje bij het eten vroegen werden door de eigenaar afgesnauwd. ontbijt heel karig. elke dag hetzelfde karig buffet. er wordt echt geen 4 gangen menu geserveerd

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Otto & Dina30-07-2016

Prima kwaliteit/prijs garantie.

Een voordeel vonden wij dat er een Nederlands sprekende gastheer is. Hotelkamer was prima, bedden ook goed te doen. Warme maaltijden zijn afwisselend en genoeg. Personeel vriendelijk maar beetje zwijgzaam. Een paar op/aanmerkingen hebben we wel; het ontbijt had iets uitgebreider gemogen, met b.v. meer keuze in brood/crackers e.d. , er waren nu alleen maar Duitse bolletjes en wit brood voor in de broodrooster. Tevens wat meer zoet broodbeleg zou fijn zijn, zoals chocopasta/hagelslag. Wij zijn hier terecht gekomen door een overboeking van een ander hotel via actie v/d dag, dus dit was niet onze keuze, maar zijn tevreden met het geboden alternatief van dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Jan en Nellij25-07-2016

Voor herhaling vatbaar

Hotel Altastenberg ligt op een mooie plek. Vlakbij verschillende wandelroutes en skigebied bijna naast de deur. Op het grote terras kan je heerlijk zitten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn eenvoudig maar schoon en de bedden zijn uitstekend. All in prijs en kwaliteit staan in verhouding. Ontbijt is zeker voldoende. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Rob24-05-2016

Leuk hotel

Ben er geweest met een groep van 16 mensen! Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Hotel is wat gedateerd maar daar wordt hard aan gewerkt! Het eten was prima. Echt een leuk hotel voor weinig geld.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 5Ton13-03-2016

Oud getateerd Hotel met zeer karig ontbijt

Het was schoon, voor de rest zeer getateerd , ontbijt zeer karig , geen fruit, yoghurt om 8.30 uur op werd niet meer aangevuld, broodjes ook niet, weinig keus wat er stond dat was het meer kwam er niet meer. personeel was niet te zien, bij vertrek 20 min. Gezocht om iemand te vinden om te betalen ! Zeer vreemd Hotel nergens geen prijzen wat kost de drank ? hebben er een keer gegeten saus zou pepersaus moeten zijn maar was heel erg gezouten verder geen smaak. Rekening is een verrassing Erdinger kost toch nog 5 euro per glas , nootjes of iets erbij is niet te krijgen.

Gereisd met partner in maart 2016

• 5Anne13-03-2016

Alles behalve gezellige sfeer voor de gasten

Op de foto's mooi en gezelliger dan in werkelijkheid.3* niet waard.Kamers schoon maar echt gedateerd.Bij aankomst wilden we wat aan de bar(die moesten we gaan zoeken stond ook nergens aangegeven)wat gaan drinken.Gevraagd erbij iets te knabbelen hadden ze niet. Volgende dag zelfde verhaal.Alle gasten die aan de bar kwamen waren ook na 1a2 consumptie's weer weg(geen kaarsjes of gezellige aankleding,kille bedoening).Personeel om(alles)te bedienen was maar 1 persoon bar/ restaurant en receptie(alles behalve vriendelijk)De eigenaar (blijkt een hollander)hebben we 1 keer voorbij zien komen(hij zei geeneens gedag tegen ZIJN gasten).Het ontbijt was in buffetvorm.Er was personeel aanwezig bij het ontbijt en op bleef op ,dus niets werd bijgevuld tussen 8.00 u.-10.00 u.Wij hadden eigenlijk een stevig ontbijt verwacht voor de skiërs/wandelaars.Bij vertrek hebben we personeel moeten zoeken om af te rekenen aan de receptie.Het enige voordeel is de goede ligging van het hotel t.o.v..wandelroutes en de skipistes.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2016

2 tips over Hotel Altastenberg

• Peter, 18-03-2015

De omgeving is prachtig en leent zich ook prima voor fiets of wandel vakantie's

• DylanB, 08-02-2015

Vraag om een kamer die niet grenst aan het trappenhuis als je vroeg wilt slapen. Veel geklos en geklets op de trappen. Bij P3 kun je zo de piste opstappen en onderaan een skikaart kopen.

1 vraag over Hotel Altastenberg

• Tonny Kuijpers, 21-05-2018

Fietsen.

Beste medewerker van Hotel Altastenberg.

Wij hebben een boeking in jullie hotel van 29-7-18 tot en met 5-8-18. Nu is onze vraag of het in jullie omgeving mogelijk is om te fietsen met gewone toer fietsen, zodat we onze fietsen mee kunnen brengen. Zoja, is het dan ook mogelijk om de fietsen in een fietsen stalling of ergens bij jullie binnen te zetten? Graag hoor ik nog van jullie. Met vriendelijke groet, Tonny Kuijpers.

Hotel Altastenberg info

• Aantal sterrenstersterster