Hotel Altastenbergstersterster

8.1Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

8.1Fantastisch

• 9.2Ligging t.o.v. pistes

• Sauna
Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Altastenberg

• 2018
    7Anne22-11-2018

Matig all inclusive

Na geboekt te hebben,de negatieve ervaringen op internet gelezen. Voor de prijs een goede kamer en redelijk eten. Negatief... geen fruit. Zeer koude barruimte. En een vervelende aanvaring met de eigenaar, die niet ontvankelijk is voor klachten ( een toegangschip voor de kamer, die niet werkt , beantwoordt hij met "jammer" en loopt vervolgens weg) Voor de prijs een redelijk onderkomen, maar wie meer verwacht moet naar elders.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in november 2018

• 9Fam. Elings21-11-2018

Volgend jaar gaan we weer naar dit prima hotel!

Het is een eenvoudig Duits familiehotel. De voorzieningen zijn goed. Evenals het eten in buffetvorm. Per avond een ander gerecht; smakelijk en voldoende. Elke avond keuze uit 3 verschillende toetjes waar m.i. wel een toefje slagroom o.d. op mag. Het ontbijt is ook prima. Thuis eet ik altijd maar 1 boterham. Hier moet ik kiezen uit meerdere vleessoorten, zoetwaren en (roer) ei. Gezien de prijs van ons arrangement en wat je ervoor krijgt: ontbijt/lunchpakket/diner/gratis drankjes: een dikke plus. Altastenberg: we komen volgend jaar terug met een aantal vrienden.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Mieke18-11-2018

Mooi hotel op een prachtige locatie

5 daagse vakantie via touroperator. Was een heerlijke reis met goede verzorging

• 6Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in juli 2018

• 8Nel Stekelenburg17-10-2018

Goed hotel, ik kom hier zeker nog een keer

Een prima hotel met prima eten en vriendelijk personeel. Geen enkele nare ervaring gehad met eigenaar of personeel.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 3Swennen - Appermans01-10-2018

nooit meer !

Was wel proper maar heel verouderde kamers,,een echte oude badkamer,hout kapot rond het bad,geen afvoer wat goed werkte,donker,onder ons bed stond gewoon een onderstel van het onderstel van een slaapbank,geen lattenbodem,het eten all in was ook niet om van de toren te roepen,het was buffet,maar er was bij avondeten altijd maar 1 gerecht,4 dagen hetzelfde dessert,koude pudding,zo poeder opgeklopt met melk,ontbijt heel sober,bij onze all in zat normaal ook een champagne ontbijt niet gezien,glazez in de bar ook niet proper,onvriendelijke persoon achter toog,ook degene die afruimde onvriendelijk,en er was bijna nooit iemand aan de bali,voor info,het hotel was echt aan renovatie toe ook buitenkant van het hotel ,en terrasmeubilair,

Gereisd met partner in september 2018

• 4A. Olsder30-08-2018

Nooit meer!!!

All in arrangement, niet duur. Maar foute voorlichting arrangement begint pas om 18.00 uur (staat nergens in de brochure) de eerste uren betaal je dus voor alle consumpties die je wilt gebruiken. in de folder staat langslapersontbijt tot 11 uur niet juist alleen op verzoek. Lunch is alleen soep, 1 dag tevoren bestellen. Kamers waren weliswaar schoon maar daar was alles mee gezegd. Volstrekt gedateerd. Behang valt van de muur. Afgebroken handdoekenhanger niet vervangen. Het ontbijt is redelijk, overigens geen fruit. Het diner is tussen redelijk en ronduit slecht, één soort groente. Eenmaal zelfs geschifte ragout. Toetje iedere dag dezelfde (saroma) pudding. Vanaf 10 uur s avonds niets meer te krijgen, zelfs niet wanneer je wilt betalen. Deur gaat op slot. Verplicht naar bed. Tenslotte buitengewoon onvriendelijke receptionist die niet wil afrekenen op het moment dat de gast dat vraagt. Hij blaft: Na het ontbijt. Goedkoop - duurkoop

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5Henk09-08-2018

Hier komen we dus nooit meer!

Mooie omgeving. Hotel gedateerd. Moet nodig groot onderhoud en renovatie ondergaan. All inclusief relatief begrip in dit hotel. Ontbijt kun je niet veel aan verprutsen - gaat wel. Avondeten: mwh. Koffie: wordt 's morgens een grote ketel neergezet - blijft staan pruttelen tot 's avonds 21 uur. Schone kopjes als je geluk hebt. Bed: twijfelaar - slecht geslapen. Hygiëne: laat te wensen over. Moet nodig gestofzuigd worden. Tuin heeft betere tijden gekend. Meubilair kan zo naar het stort.

Eigenaar: eigenaardig mannetje. Type hork. Barman: type eikel.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Pielhaas05-08-2018

Nooit meer

Een jaren-60 hotel waar de kamers en de bedden goed waren maar dat was dan ook het enige waar we tevreden mee waren. Het is duidelijk toe aan renovatie maar ook aan een andere eigenaar met meer inzicht en gevoel voor het horeca wezen. We hadden"all inclusieve" Maar de koffie en de thee stonden de hele dag in een thermoskan te wachten. Bedienend personeel zag je niet of nauwelijks dus wilde je wat anders drinken dan was er geen bediening in de bar. Het ontbijt was karig en met geen enkele variatie. Bij het diner viel er niets te kiezen, eten wat de pot schaft, waarbij het leek alsof het 's-middags reeds bereid was en warm gehouden tot 19:00 uur. Schnitzels waarbij we dachten aan schoenzolen. Groente, recht uit pot of blik, nagerechten alle dagen het zelfde en alle dagen minder als het aantal gasten. Dit hotel is het niet waard door touroperator aangeprezen te worden.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Marieke03-08-2018

Prijs/Kwaliteit is dik in orde, prachtige ligging.

Via een aanbieding geboekt met alle maaltijden er bij inbegrepen, prima, zeker voor de lage prijs. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk zwembad en sauna. De ligging is geweldig, Winterberg vlakbij en eindeloze wandelingen gemaakt!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in juli 2018

• 9Fam. Jansen21-05-2018

Uitstekend arrangement voor een wereldprijs

Wij hebben hier een 4 daags all incl. arrangement (via touroperator) geboekt en dat is ons uitstekend bevallen. Allereerst werden we zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. Hotelkamer was ruim genoeg, bedden en douche perfect en geen klagen. Als je geen trappen kunt lopen heb je pech, alle slaapkamers zijn op 1e en 2e verdieping en geen lift. Het eten; Wij hebben 3 x gebruik gemaakt van ontbijt en diner. (Lunch kun je zelf maken van je ontbijt) Ontbijt bestaat uit 3 soorten brood, 2 soorten broodjes en 9 verschillende soorten beleg waaronder kaas vlees eieren en zoetigheid en ook nog muesli/cruesli/cornflakes met yoghurt/melk/pudding, koffie/thee en 2 soorten sap. Avondeten is vanaf 18.30 uur als buffet en bestaat elke dag uit soep vooraf, 1 hoofdgerecht met saladebuffetje en 1 toetje. Dit alles voor 170 pp incl. consumpties tussen 18 en 22 uur. Omgeving was prachtig en daagt uit voor vele wandelingen etc. Wij komen hier zeker terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2018

2 tips over Hotel Altastenberg

• Peter, 18-03-2015

De omgeving is prachtig en leent zich ook prima voor fiets of wandel vakantie's

• DylanB, 08-02-2015

Vraag om een kamer die niet grenst aan het trappenhuis als je vroeg wilt slapen. Veel geklos en geklets op de trappen. Bij P3 kun je zo de piste opstappen en onderaan een skikaart kopen.

1 vraag over Hotel Altastenberg

• Tonny Kuijpers, 21-05-2018

Fietsen.

Beste medewerker van Hotel Altastenberg.

Wij hebben een boeking in jullie hotel van 29-7-18 tot en met 5-8-18. Nu is onze vraag of het in jullie omgeving mogelijk is om te fietsen met gewone toer fietsen, zodat we onze fietsen mee kunnen brengen. Zoja, is het dan ook mogelijk om de fietsen in een fietsen stalling of ergens bij jullie binnen te zetten? Graag hoor ik nog van jullie. Met vriendelijke groet, Tonny Kuijpers.

Hotel Altastenberg info

• Aantal sterrenstersterster