Hotel Altastenbergstersterster

8.1Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

8.1Fantastisch

• 9.2Ligging t.o.v. pistes

• Sauna
Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Altastenberg

• 2019
    9corrie13-06-2019

Voor herhaling vatbaar !!!!

Prachtig hotel op super locatie , werden goed verzorgd door Yvonne en John de eigenaren. Toen wij er waren natuurlijk geen sneeuw maar heel veel te zien in omgeving , als je van fietsen en wandelen houd zit je op de goeie plek. Even een tip als je van stoofvlees houd moet dit zeker een keertje bestellen !!! (je zult verrast worden)

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Heijnen10-06-2019

Een hotel waar men zich thuis voelt

Wij waren met een motor groep, en vonden het een mooi hotel , het eten was goed en er is in het hotel genoeg te doen vvor de avond door te brengen, met hollandse eigenaren die zeer vriendelijk zijn en je ten alle tijden te woord staan en advies geven.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Jos en Gerdie Jacobs02-06-2019

Fantastisch.

Erg vriendelijke familie. Schoon hotel maar geen lift aanwezig. Zeer goed ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10T de Jongste06-05-2019

Fantastisch!

Het is een aanrader omdat je gewoonweg in de watten gelegd wordt. Niets is teveel gevraagd en ontbijt en de middagkaart en de menu kaart voor het avond eten zijn ronduit voldoende. De kok is van uitmuntende klasse.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Bea P23-04-2019

Gemoedelijk, fijne bedden, goed eten, super locati

Dit hotel is begin januari door de nieuwe eigenaren met veel enthousiasme geopend. Als je ziet wat deze mensen nu al hebben verbeterd en aangepast, en nog steeds druk met verbeteringen....chappeau. Wij voelden ons erg welkom, de bedden sliepen uitstekend en het eten was voortreffelijk! Veel wandel en fiets mogelijkheden, en in de winter langlauf en ski pistes direct voor de deur! Wat ons betreft een aanrader, wij komen hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Ronald Jansma12-03-2019

super gezellig en goed

de nederlandse eigenares Yvonne en haar team zorgen ervoor dat je je thuis voelt lekker los maar ook dienstelijk eten is goed en ontbijt erg uitgebreid kamers zijn prima en ze zijn bezig deze te upgraden ook prijs kwaliteitsverhouding is goed kortom echte klantenbinder wij komen zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Kim27-02-2019

Een aanrader!

Prima hotel! Tegenover de piste. Het ontbijt erg lekker! Ruime kamers en hele vriendelijke eigenaar. Ook ‘s avonds kun je er lekker eten en gezellig aan de bar zitten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Marco Jansen24-02-2019

Gezelligheid en vriendelijkheid

Zeer mooie locatie prachtig tegen over de ski piste , en ski verhuur . Wij hebben genoten van dit gezellige hotel met vriendelijk personeel . Het eten en de kamers waren super . En na horen dat de nieuwe eigenaar nog maar vanaf 5 Januari open is echt geweldig

Gereisd met partner in februari 2019

• 6Toon03-02-2019

Matig

vriendelijke bediening, eten matig en de man achter de receptie bijzonder onvriendelijk, schijnt de eigenaar te zijn.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Fam. Gerritsen29-11-2018

Volgend jaar absoluut weer!

Het is een eenvoudig hotel wat een prima all-in arrangement biedt. Ontbijt is prima heerlijk verse broodjes, koffie was vers ook door de dag heen. Misschien een stukje fruit of plakje tomaat/komkommer voor net die extra touch. Kamers helemaal goed, lekker ruime keurige badkamer en prima bed. De avonden waren heel gezellig in het kleine bar-gedeelte. Gezellig gehad met personeel en andere gasten. Wij komen volgend jaar terug met een hele groep... We kijken er nu al naar uit.

Gereisd met vrienden in november 2018

2 tips over Hotel Altastenberg

• Peter, 18-03-2015

De omgeving is prachtig en leent zich ook prima voor fiets of wandel vakantie's

• DylanB, 08-02-2015

Vraag om een kamer die niet grenst aan het trappenhuis als je vroeg wilt slapen. Veel geklos en geklets op de trappen. Bij P3 kun je zo de piste opstappen en onderaan een skikaart kopen.

1 vraag over Hotel Altastenberg

• Tonny Kuijpers, 21-05-2018

Fietsen.

Beste medewerker van Hotel Altastenberg.

Wij hebben een boeking in jullie hotel van 29-7-18 tot en met 5-8-18. Nu is onze vraag of het in jullie omgeving mogelijk is om te fietsen met gewone toer fietsen, zodat we onze fietsen mee kunnen brengen. Zoja, is het dan ook mogelijk om de fietsen in een fietsen stalling of ergens bij jullie binnen te zetten? Graag hoor ik nog van jullie. Met vriendelijke groet, Tonny Kuijpers.

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)