Hotel Altastenberg

Hotel Altastenberg
6,8

• Ligging t.o.v. pistes8,9

47 reviews over Hotel Altastenberg in het Nederlands

Mooi hotel op een prachtige locatie

Mieke
18-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

5 daagse vakantie via touroperator. Was een heerlijke reis met goede verzorging

Goed hotel, ik kom hier zeker nog een keer

Nel Stekelenburg
17-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een prima hotel met prima eten en vriendelijk personeel.

Geen enkele nare ervaring gehad met eigenaar of personeel.

nooit meer !

Swennen - Appermans
1-10-2018

Was wel proper maar heel verouderde kamers,,een echte oude badkamer,hout kapot rond het bad,geen afvoer wat goed werkte,donker,onder ons bed stond gewoon een onderstel van het onderstel van een slaapbank,geen lattenbodem,het eten all in was ook niet om van de toren te roepen,het was buffet,maar er was bij avondeten altijd maar 1 gerecht,4 dagen hetzelfde dessert,koude pudding,zo poeder opgeklopt met melk,ontbijt heel sober,bij onze all in zat normaal ook een champagne ontbijt niet gezien,glazez in de bar ook niet proper,onvriendelijke persoon achter toog,ook degene die afruimde onvriendelijk,en er was bijna nooit iemand aan de bali,voor info,het hotel was echt aan renovatie toe ook buitenkant van het hotel ,en terrasmeubilair,

Nooit meer!!!

A. Olsder
30-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

All in arrangement, niet duur. Maar foute voorlichting arrangement begint pas om 18.00 uur (staat nergens in de brochure) de eerste uren betaal je dus voor alle consumpties die je wilt gebruiken. in de folder staat langslapersontbijt tot 11 uur niet juist alleen op verzoek. Lunch is alleen soep, 1 dag tevoren bestellen.

Kamers waren weliswaar schoon maar daar was alles mee gezegd. Volstrekt gedateerd. Behang valt van de muur. Afgebroken handdoekenhanger niet vervangen.

Het ontbijt is redelijk, overigens geen fruit. Het diner is tussen redelijk en ronduit slecht, één soort groente. Eenmaal zelfs geschifte ragout. Toetje iedere dag dezelfde (saroma) pudding.

Vanaf 10 uur s avonds niets meer te krijgen, zelfs niet wanneer je wilt betalen. Deur gaat op slot. Verplicht naar bed.

Tenslotte buitengewoon onvriendelijke receptionist die niet wil afrekenen op het moment dat de gast dat vraagt. Hij blaft: Na het ontbijt. Goedkoop - duurkoop

Hier komen we dus nooit meer!

Henk
9-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie omgeving.

Hotel gedateerd. Moet nodig groot onderhoud en renovatie ondergaan.

All inclusief relatief begrip in dit hotel. Ontbijt kun je niet veel aan verprutsen - gaat wel. Avondeten: mwh.

Koffie: wordt 's morgens een grote ketel neergezet - blijft staan pruttelen tot 's avonds 21 uur. Schone kopjes als je geluk hebt.

Bed: twijfelaar - slecht geslapen.

Hygiëne: laat te wensen over. Moet nodig gestofzuigd worden.

Tuin heeft betere tijden gekend.

Meubilair kan zo naar het stort.

Eigenaar: eigenaardig mannetje. Type hork.

Barman: type eikel.

Nooit meer

Pielhaas
5-8-2018

Een jaren-60 hotel waar de kamers en de bedden goed waren maar dat was dan ook het enige waar we tevreden mee waren. Het is duidelijk toe aan renovatie maar ook aan een andere eigenaar met meer inzicht en gevoel voor het horeca wezen. We hadden"all inclusieve" Maar de koffie en de thee stonden de hele dag in een thermoskan te wachten. Bedienend personeel zag je niet of nauwelijks dus wilde je wat anders drinken dan was er geen bediening in de bar. Het ontbijt was karig en met geen enkele variatie. Bij het diner viel er niets te kiezen, eten wat de pot schaft, waarbij het leek alsof het 's-middags reeds bereid was en warm gehouden tot 19:00 uur. Schnitzels waarbij we dachten aan schoenzolen. Groente, recht uit pot of blik, nagerechten alle dagen het zelfde en alle dagen minder als het aantal gasten. Dit hotel is het niet waard door touroperator aangeprezen te worden.

• Ligging t.o.v. pistes7

Via een aanbieding geboekt met alle maaltijden er bij inbegrepen, prima, zeker voor de lage prijs. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk zwembad en sauna. De ligging is geweldig, Winterberg vlakbij en eindeloze wandelingen gemaakt!

Uitstekend arrangement voor een wereldprijs

Fam. Jansen
21-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben hier een 4 daags all incl. arrangement (via touroperator) geboekt en dat is ons uitstekend bevallen.

Allereerst werden we zeer vriendelijk ontvangen door het personeel.

Hotelkamer was ruim genoeg, bedden en douche perfect en geen klagen.

Als je geen trappen kunt lopen heb je pech, alle slaapkamers zijn op 1e en 2e verdieping en geen lift.

Het eten;

Wij hebben 3 x gebruik gemaakt van ontbijt en diner. (Lunch kun je zelf maken van je ontbijt)

Ontbijt bestaat uit 3 soorten brood, 2 soorten broodjes en 9 verschillende soorten beleg waaronder kaas vlees eieren en zoetigheid en ook nog muesli/cruesli/cornflakes met yoghurt/melk/pudding, koffie/thee en 2 soorten sap.

Avondeten is vanaf 18.30 uur als buffet en bestaat elke dag uit soep vooraf, 1 hoofdgerecht met saladebuffetje en 1 toetje.

Dit alles voor 170 pp incl. consumpties tussen 18 en 22 uur.

Omgeving was prachtig en daagt uit voor vele wandelingen etc.

Wij komen hier zeker terug.

Prima onderkomen

Fam. Scheermeijer
15-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Arrangement van 5 dagen/4 nachten tegen een zeer aantrekkelijke prijs geboekt. Boekingsprocedure was verwarrend vanwege diverse sites met verschillende prijzen Ondanks het hierdoor ontstane misverstand was Menno, de vriendelijke eigenaar, heel coulant en liet ons een dag en nacht langer verblijven en lost het zelf op met de reisorganisatie. Hulde.

De kamer, de bedden, tv met vele zenders, prima ontbijt en heerlijk avondeten, kortom alles dik in orde.

Ook de attentie voor de dames op Valentijnsdag viel in goede aarde.

De ligging van het hotel is uitstekend naast de pistes.

Een minpuntje: receptie geregeld onbemand. Lang moeten wachten om in te checken, terwijl we ons keurig aan de aankomsttijd op de voucher hadden gehouden.

Zeker een aanrader met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Voor herhaling vatbaar

Peter
22-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel ligt tegenover skipiste. Grote en schone kamer. Prima ontbijt. Parkeren voor de deur. Vriendelijke personeel. Zeker voor herhaling vatbaar

We hebben een aantal aanbieders voor Altastenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altastenberg in Winterberg-Altastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altastenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.