Hotel Altastenbergstersterster

8.1Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

8.1Fantastisch

• 9.2Ligging t.o.v. pistes

• Sauna
Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Altastenberg

• 9Frans24-11-2019

Ontzettend genoten van ons verblijf, lieve mensen

Het is grotendeels een familiebedrijf, vader, moeder, zoon en schoondochter. Zeer vriendelijke mensen, m’n de moeder en schoondochter die voornamelijk de bediening doen. Altijd een praatje, zeker ook gevoel voor humor, goede en snelle bediening, goed ontbijt met van alles wat, wordt ook snel weer aangevuld als iets op is. Heerlijk diner met genoeg keuze. Hoewel ze nog druk bezig zijn om de kamers op te knappen, was alles schoon en zag er nog verzorgd uit. Goede bedden, geen last van lawaai oid. Kortom een perfecte aanrader met een heel lieve moeder en schoondochter ( vader en zoon werken meestal niet in zicht ) die je het uitstekend naar het zin maken en die er ook alles aan doen om je verblijf zo goed mogelijk te laten zijn. Wij komen hier zeker nog een keer terug, bedankt lieve familie.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Alex en Jessica09-11-2019

Wij komen terug!

Wij hebben erg genoten van onze vier dagen in Hotel Altastenberg; schone en gezellige kamers met fijne bedden, hartelijke ontvangst en goede verzorging door de eigenaren en hun kinderen. Wij komen zeker nog een keer terug met mountainbike en wandeloutfit om nog meer van de schitterende omgeving te kunnen zien.

Gereisd met partner in november 2019

• 8André28-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

Nieuwe eigenaren (gezin) doen erg hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Het hotel is ietwat gedateerd maar wel keurig onderhouden. Wij hadden een (zeer) voordelig arrangement geboekt via touroperator. Dit deed zeker niets af aan de verzorging en kwaliteit. Kamers werden dagelijks nagelopen. Buffet redelijk. Ontbijt prima. Iets meer NL zenders op de TV zou leuk zijn. Ruime P voor de deur. Leuk levendig terras. Mooie omgeving. We geven een 9 mede gezien de lage prijs en hoge kwaliteitsverhouding.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Stef en Nel22-09-2019

Voor herhaling vatbaar.

Prima hotel. Wij hebben genoten van ons weekend. De kamers zijn ruin en netjes. Goede bedden. Kussens wat minder. Het eten smaakte heerlijk. De eerste avond waren we aan de late kant, toen was het niet meer zo warm. Daarom de tweede avond op tijd gekomen. Toen was het perfect. De nieuwe kok heeft laten zien dat hij niet voor niets cum laude is geslaagd. Het ontbijt was ook goed en overvloedig. Vanuit het hotel loop je zo de wandelpaden op en in de winter de skipistes. Winterberg is dichtbij en ook het MTB park is om de hoek. De eigenaresse, Yvonne was erg vriendelijk en altijd in voor een praatje.

Het ontbijt was ook heerlijk. Vanuit het hotel zijn de wandelpaden, in de winter de skipistes dicht bij. Ook het mbt park is om de hoek. De eigenaresse, Yvon, is vriendelijk en altijd in voor een praatje. John is zeker niet onvriendelijk maar hij praat gewoon niet zo veel. Wij vinden dit hotel keer voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Liesbeth12-09-2019

Geweldig!

We hebben genoten van het prachtig Sauerland en hadden een prima verblijf in hotel Als Astenberg. De Nederlandse eigenaren zijn erg betrokken bij hun gasten en doen alle moeite om het ze naar de zin te maken. Het eten is prima en de bedden zijn erg goed. Leuk om te zien hoe ouders en zoon en schoondochter het hotel runnen, onze complimenten!Wij hebben genoten en komen graag nog eens terug!

• 8Tiny Hoekman09-09-2019

Heerlijk bijtanken in een prachtige omgeving

Even een paar dagen Sauerland, deze keer hotel Altastenberg. Kamer netjes, goed bed! Ontbijt goed, veel keuze wordt tijdig aangevuld en anders gewoon even vragen en het wordt geregeld. Warme maaltijd is buffet, keuze misschien beperkt maar wat er staat smaakt prima! Jonge kok die weet wat hij (duurzaam) wil bereiden en bereiken. Eigenaresse zeer gastvrij en maakt tijd voor een praatje met haar gasten. Wij hebben genoten van ons verblijf en natuurlijk van het prachtige Sauerland. We komen vast weer’s naar Sauerland en hotel Altastenberg!

• 6Sita27-08-2019

Jammer

Eigenaar onvriendelijk, bedden goed, buffet lauw, scheur in wc, douche met douchegordijn, ontbijt goed.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Heerlijk gastvrij hotel in Sauerland

auerland is zo ongeveer mijn meest favoriete vakantiebestemming vanwege de betaalbaarheid, de natuur en de afstand. Ik ging altijd met mijn hond, maar sinds zij is overleden ga ik weer alleen. Dan is het fijn dat je je welkom voelt in het hotel of pension. In Hotel Altastenberg voel je je zeer beslist welkom. De aandacht is warm, geïnteresseerd en persoonlijk. De eenpersoonskamer had een fantastisch bed. Voor het zithoekje zou ik in plaats van eetkamerstoelen toch liever wat comfortabelere zitstoelen zien. En in de badkamer wat folie voor het raam, zodat je niet steeds vanwege de inkijk van de overburen het rolgordijn naar beneden hoeft te doen, zou een zeer welkome aanvulling zijn. Verder is het restaurant een aanbeveling. Lekker gegeten, waarbij vooral de enorme 200 grams cheeseburger aandacht verdient. Wow! Kortom, Hotel Altastenberg is een aanrader in een prachtige omgeving met prachtige wandelroutes.

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Bert de Jager03-08-2019

Super!!!

wij waren hier met opa en twee kids. geweldig hotel met ontzettend leuk personeel. niets was teveel waarbij vooral de eigenaresse opviel... vlot, humor en gastvrij! eten een dikke prima en kamers ruim en superschoon. opa en wij hebben genoten. Een aanrader voor iedereen!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8A.P16-07-2019

Vakantie!

Leuke ontvangst door de eigenaresse.De kamers zijn een beetje ouderwets maar zijn ruim en keurig.Fijne t.v,grote kast,prima badkamer.Veel leeftijd+ mensen.Ze zijn t hotel mooi aan t opknappen.Bij t HP-arrangement heerlijk gegeten.3 gangen keuze diner is érg goed en met genoeg keuze. Buffet vond ik een tikkeltje minder. Ontbijt in een gezellige ruimte en ook erg goed. De gastvrouw is zeer behulpzaam en vlot.Het hotel ligt rustig ondanks de weg. Heel goed uitgangspunt om te wandelen of tripjes te doen.Echt een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2019

2 tips over Hotel Altastenberg

• Peter, 18-03-2015

De omgeving is prachtig en leent zich ook prima voor fiets of wandel vakantie's

• DylanB, 08-02-2015

Vraag om een kamer die niet grenst aan het trappenhuis als je vroeg wilt slapen. Veel geklos en geklets op de trappen. Bij P3 kun je zo de piste opstappen en onderaan een skikaart kopen.

1 vraag over Hotel Altastenberg

• Tonny Kuijpers, 21-05-2018

Fietsen.

Beste medewerker van Hotel Altastenberg.

Wij hebben een boeking in jullie hotel van 29-7-18 tot en met 5-8-18. Nu is onze vraag of het in jullie omgeving mogelijk is om te fietsen met gewone toer fietsen, zodat we onze fietsen mee kunnen brengen. Zoja, is het dan ook mogelijk om de fietsen in een fietsen stalling of ergens bij jullie binnen te zetten? Graag hoor ik nog van jullie. Met vriendelijke groet, Tonny Kuijpers.

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)