Willebadessen (Teutoburgerwoud)

We hebben een aantal aanbieders voor Willebadessen (Teutoburgerwoud) voor je op een rij gezet:

vakanties Willebadessen (Teutoburgerwoud)

Neckermann

Reviews over Willebadessen (Teutoburgerwoud)

Hotel en omgeving was goed

Rianne Groote Schaars Berg
    3-2-2019

Je hebt hier goed eten buffet was goed omgeving was ook leuk alleen vele schuine bochten in de weg dat vond ik wel erg eng rijden. Gelukkig is het gelukt. Excursies moeten we nog doen. Maken we een keer een dag van. We hadden het willen doen maar het begon zo hard te regenen en sneeuwen

Gereisd Met partner in december 2018

Een dorpje als zovelen...

Peter vB
    13-11-2016

Als je Willebadessen bezoekt dan is dat waarschijnlijk om te wandelen. Om alleen voor een bezoek aan dit dorp om te rijden levert je alleen benzinekosten op. Er zijn rond dit dorpje verschillende wandelroutes uitgezet. In het dorp vind je twee grote supermarkten, een pizzatent, Gasthaus en nog wat winkeltjes. Het kasteel is een kasteeltje waarover in dit kader eigenlijk niet zo veel te vertellen valt. Iets buiten het dorpje ligt een groot hotel. Ook is het dorp aangesloten op het spoorwegnet met een heus stationnetje. Om dit dorp als uitvalsbasis te gebruiken voor bezoeken aan andere - interessantere - plaatsen, ligt het ongunstig, ook voor een treinverbinding. De dichtstbijzijnde interessante spots liggen op minimaal een uur rijden van dit dorp.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeker de moeite waard om.

willy
    21-7-2015

Deze bestemming is volgens mij niet voor kinderen. Er komen daar enorm veel Nederlanders! heb niets tegen deze mensen maar ze zijn o zo luidruchtig!!! Men kan ter plaatse mooie wandelingen maken.Opgelet voor teken en muggen.

Gereisd Met partner in Sat Jul 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vooral wandelen. Maar dan de buurplaatsjes...

Robert
    2-5-2014

In Willebadessen is niet zoveel te beleven. Maar als je de moeite neemt om een half uur te rijden kom je in heel gezellige plaatsjes met een mooie oude kern en gezellige winkelerfjes. De natuur is mooi en men heeft heel veel moeite gedaan om allerlei wandelroutes uit te zetten over verschillende afstanden. Toen wij Willebadessen bezochten, waren de koolzaadvelden in volle bloei, een prachtig gezicht, samen met het verse groen op de velden en aan de bomen. Wij vonden dat zeker een ritje met de auto waard.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtig wandelgebied

Jo
    5-11-2012

Er waren 5 wandelroutes uitgezet. met behulp van de wandelkaart die wij in het hotel ontvingen, waren de wandelroutes goed te lopen. Over het algemeen waren de routes duidelijk aangegeven met hier en daar een twijfelgeval, maar daarvoor hadden we de kaart.

Gereisd Met partner in oktober 2012
Willebadessen (Teutoburgerwoud) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 32 reviews