Hotel Der Jägerhof

KinderhotelWeer vandaag14°3°
Hotel Der Jägerhof

108 reviews over Hotel Der Jägerhof in het Nederlands

Gezellige hotel voor een weekend uit

Rianne Groote schaarsberg,
26-1-2019

We zaten in hotel jagerhof goed hotel lekker buffet en het ontbijt was goed. Het bubbelbad was lekker alleen we moesten toen betalen. Omgeving is was rustig vele heuveltjes moet goed op passen met rijden.

We kregen ook 4 gratis kaarten voor museum glasmuseum en kasteel museum.

Doordat er sneeuw lag zijn we niet naar museum geweest. Kamers waren goed verzorgt en ze hadden lekker eigen gemaakte koekjes. Die bakte de kok zelf.

Gereisd met partner in december 2018

Gereisd met vrienden in december 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Adri,
      19-11-2017

Der Jägerhof heeft beslist een goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet een van de modernste hotels maar de kamers zijn beslist netjes en schoon. Het restaurant tevens ontbijtruimte is heel gezellig met voor eenieder een vast plekje. Prima ontbijt met veel keus uit zowel diverse broodrooster als vleeswaren. Wij hadden half pension en konden gebruik maken van het dagelijkse buffet met voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Met name bij de hoofdgerechten was ruime keus. Al met al hebben wij bij der Jägerhof een paar fijne dagen gehad.

Gereisd met partner in november 2017

D-reizen

Genoten van de mooie omgeving. Veel gezien.

Ik heb genoten,
      18-6-2017

Leuke hotel, leuk personeel, het eten was goed, alleen weinig variatie. Ik was met het Buitenhof, we hebben leuke excursies in de buurt gedaan. Naar de Hermanns denkmal, de Externsteine bijvoorbeeld. Misschien ga ik nog een keertje naar toe.

Gereisd met vrienden in juni 2017

nooit meer

Pima
      2-3-2017

Sobere kamers, dun kussen, dun dekentje. Weinig sfeer, verouderde badkamer. Het was wel schoon. Hotel had een hal met wat tafeltjes en een restaurant. De beloofde bierstube en kegelbaan waren in een muffe kelder, deuren waren op slot.. Er is wel een goede sauna, handdoeken hiervoor krijg je niet, je moet het met de oude dunne rafelige handdoek van je kamer doen.

Het buffet was vrij smakeloos, alles flink doorgekookt. Ontbijt en vier-gangen-diner waren wel goed. Personeel was oppervlakkig vriendelijk, niet meer woorden dan nodig. Heel onpersoonlijk, al met al geen goede ervaring.

Gereisd met partner in februari 2017

mooie omgeving

bloem
      18-12-2016

Kamers netjes ,,Hotel ook netjes en mooi zeker aan de buitenkant.

Minpunt s"avonds niet gezellig ,niks te doen en ook geen gezellig zitje.

Wij hadden dinerbuffet was heel slecht, geen aardappels(gekookt/gebakken en er was heel weinig keus.Als toetje 2 schalen griesmeelpudding.dat was het!

Ontbijtbuffet was wel goed niks overdreven maar wel voldoende.

Gereisd met vrienden in november 2016

De lyrische reviews gaan aan ons voorbij...

Peter vB
      13-11-2016

Eigenlijk kunnen we, uitgezonderd één aspect, niets heel ergs negatiefs over dit hotel vermelden, voor het oog: schone kamers, beleefd personeel, goed ontbijt en een redelijke prijs. Het zijn echter allemaal zaken die ik minimaal mag verwachten bij welk hotel we dan ook onze intrek nemen; niets onderscheidends dus. De omgeving biedt genoeg mogelijkheden voor wandelingen. Het hotel is groot maar, en wellicht mede daardoor, sfeerloos (kwestie van smaak). In samenhang met het onderstaande zullen we dit hotel niet in het bijzonder aanbevelen of afraden.

We hadden vier nachten met ontbijt geboekt.

De keuze was mede bepaald vanwege het restaurant waar á la carte gegeten kon worden. 's Avonds bleek dat er alleen een buffetdiner werd aangeboden. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn.

Op het tijdstip dat we aanschoven, 19.15 uur, was er geen voorgerecht meer, het beetje vlees dat nog over was lag verstopt onder een roomvette, met donkerbruine droogranden omgeven drabbige saus op de schaal te verpieteren onder de lampen, aardappels die niet gaar waren en nog een beetje futloze en doorgegaarde groente. Het personeel deed er, in een hulpeloze reactie op mijn bemerkingen, niets op uit. We hebben slechts een klein beetje gegeten. De overige drie avonden hebben we ons culinaire heil maar elders gezocht (inderdaad, was ook een kwestie van smaak).

Ik heb het management om een reactie gevraagd op onze bevindingen. Helaas, zo deelde men mij in het Duits mee, begrepen zijn mijn in het Nederlands opgestelde brief niet. Evenals het voor hen was, was een vertaling ook voor mij te veel moeite.

Gereisd met partner in oktober 2016

Rustige deugddoende week.

N&H
      5-9-2016

Goed hotel, netjes , eten goed en voor elk wat wils, ook steeds vegetarische keuze.

Minpuntje, geen frigo op kamer. wandelingen vanaf hotel, Willebadessen niet veel te beleven, Padderborn (24km) mooie stad, de moeite om te bezoeken. Prijs-kwaliteit zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016

Aangenaam verblijf

Peter Schroyen
      1-8-2016

We hebben enorm genoten van het verblijf. Het hotel heeft een oubollig karakter met moderne kamers. Suggestie: Maaltijden zijn lekker, maar er mag meer creativiteit zijn. Allian (13 maanden) is er super ontvangen geweest. Kamers steeds mooi opgeruimd, Supervriendelijk personeel, Dit zowel aan de receptie als in het restaurant en keuken, en zeker niet te vergeten het huishoudteam. Elka dag kregen ze de taak om het pampervuilbakje te ledigen (wat zeker niet aangenaam was) In het dorp is zelf weinig te beleven, maar er zijn wel leuke wandelingen in het dorp als in de omgeving. Willebadessen is wel een charmant dorpje. Eigenlijk zijn er zeer weinig opmerkingen over dit bedrijf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastisch verblijf gehad

GJ
      20-7-2016

Prima service, leuk personeel, lekker eten, mooie omgeving.

Gereisd met partner in juli 2016

• VerzorgingHalfpension
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Jägerhof in Willebadessen (Teutoburgerwoud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.