Hotel Der Jägerhofstersterster

7.5Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Willebadessen (Teutoburgerwoud)

7.5Goed

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

115 reviews over Hotel Der Jägerhof

• 2019
    8Marijke26-07-2019

Geweldige 3 dagen gehad in een leuk hotel.

Prachtig gelegen hotel. Wij hadden een kamer aan de achterkant met balkon. Super uitzicht op het dal. Eten geweldig. Fietsen langs de rivier de Nethe is een fantastisch mooie route over fietspad, vanaf Jägerhof . Neem wel water en eventueel iets te eten mee want je komt geen gaststatte of winkel tegen. Externsteine in Horn is ook een aanrader, heel indrukwekkend die rotsformaties.Je kunt daar ook mooie wandelingen maken.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Dirk Verschoren13-06-2019

Een echte aanrader

Een schitterend hotel, mooie propere en hygiënisch verzorgde kamer. Heel vriendelijk personeel en de maaltijden, zowel in buffetvorm als a la carte, zijn smaakvol en zeer goed verzorgd, voor elk wat wils. Het ontbijt met kraakverse producten en dit alles verzorgd door een vriendelijk en heel attent personeel. Het hotel is een uitvalsbasis voor verschillende activiteiten zowel voor wandelaars en fietsliefhebbers. Kortom een aanrader voor iedereen die van rust en natuur houdt!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5Gerard05-06-2019

Das wat nur Einmal .. ich komm nicht gleich wieder

Bijzonder hotel. Veel Nederlanders daar maar dat bleek de aanbieding te zijn. Gelukkig hadden wij (maar))1 nacht op doorreis. Op de website een leuke menukaart , blijkt er alleen buffet mogelijk...... Eten op zich wel Ok maar zorg dat je om 6 uur voor de deur staat want aanvullen gaat Grundlich aber Ganz Langsam . Ik denk niet dat we hier terugkomen, maar voor die 18 € pp wandelen we liever het dorp in. De kamer op zich kan ook wel een pimp upje gebruiken.... isolatieruit is al minstens 5 jaar lek ( geen inkijk door de buren dus 😁😁😁) De tuinman had vandaag late dienst met zowel de klepelmaaier als de bladblazen hield hij ons goed bij de les!. (Maar OK dit is een moment opname)

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Maud05-06-2019

Nooit meer

Oude inrichting, oubollig, diner in buffetvorm, a la carte niet mogelijk. Wordt slecht aangevuld

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Fenneke de Jong-frederiks28-05-2019

geweldig

heerlijke dagen gehad in dit prettige familiehotel

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Rianne Groote schaarsberg26-01-2019

Gezellige hotel voor een weekend uit

We zaten in hotel jagerhof goed hotel lekker buffet en het ontbijt was goed. Het bubbelbad was lekker alleen we moesten toen betalen. Omgeving is was rustig vele heuveltjes moet goed op passen met rijden. We kregen ook 4 gratis kaarten voor museum glasmuseum en kasteel museum. Doordat er sneeuw lag zijn we niet naar museum geweest. Kamers waren goed verzorgt en ze hadden lekker eigen gemaakte koekjes. Die bakte de kok zelf.

Gereisd met partner in december 2018

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

10Adri19-11-2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Der Jägerhof heeft beslist een goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet een van de modernste hotels maar de kamers zijn beslist netjes en schoon. Het restaurant tevens ontbijtruimte is heel gezellig met voor eenieder een vast plekje. Prima ontbijt met veel keus uit zowel diverse broodrooster als vleeswaren. Wij hadden half pension en konden gebruik maken van het dagelijkse buffet met voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Met name bij de hoofdgerechten was ruime keus. Al met al hebben wij bij der Jägerhof een paar fijne dagen gehad.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Ik heb genoten18-06-2017

Genoten van de mooie omgeving. Veel gezien.

Leuke hotel, leuk personeel, het eten was goed, alleen weinig variatie. Ik was met het Buitenhof, we hebben leuke excursies in de buurt gedaan. Naar de Hermanns denkmal, de Externsteine bijvoorbeeld. Misschien ga ik nog een keertje naar toe.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 4Pima02-03-2017

nooit meer

Sobere kamers, dun kussen, dun dekentje. Weinig sfeer, verouderde badkamer. Het was wel schoon. Hotel had een hal met wat tafeltjes en een restaurant. De beloofde bierstube en kegelbaan waren in een muffe kelder, deuren waren op slot.. Er is wel een goede sauna, handdoeken hiervoor krijg je niet, je moet het met de oude dunne rafelige handdoek van je kamer doen. Het buffet was vrij smakeloos, alles flink doorgekookt. Ontbijt en vier-gangen-diner waren wel goed. Personeel was oppervlakkig vriendelijk, niet meer woorden dan nodig. Heel onpersoonlijk, al met al geen goede ervaring.

Gereisd met partner in februari 2017

15 tips over Hotel Der Jägerhof

• Lize, 01-05-2014

De externsteine, een rotsformatie, leuk om te beklimmen en mooie wandelroutes in de omgeving

• Bert den Braven, 21-06-2014

Je moet zeker in Warburg gaan kijken, erg mooi (vooral het Alt gedeelte). Ook het park in Bad Driburg is een bezoek waard.

• Robert, 02-05-2014

Wandel flink, dan slaap je 's nachts zo vast dat je de treinen niet hoort. In de buurt leuke plaatsjes met oude binnensteden. Willebadessen zelf stelt niet zoveel voor.

3 vragen over Hotel Der Jägerhof

• Jan Thijs en Roos Schoemaker, 16-09-2016

Hotel boeking via ANWB/Pharos met 1 nacht verlengi

Wij willen graag een 3 daagse autovakantie vanaf 12/13 okt of 19/20 okt of 26/27 okt met 1 nacht verlenging. Kan dit op een van de datums.

Met vr. groet,

Jan Thijs en Roos Scoemaker email:[email protected] Tel. 0031 529 482716

• Rijkers_Vink, 02-01-2016

Boeking Hotel der Jagerhof duitsland.

Is het mogelijk om voor 10 t/m 12 juni a.s. met 5 pers. te boeken. 1x 1 pers 2x2 pers. met ontbijt.

• A.Reijerse, 18-09-2014

kerst-nieuwjaar vacantie

Goede Avond Wij willen graag van 23-12-14 t/m 02-01-15 Tien nachten bij U verblijven op basis van H.P. Is dat mogelijk zo ja -wat zijn de kosten voor twee personen. En wat zijn de activiteiten met kerst en nieuwjaar Met vriendelijke groeten Hr ; Reijerse

Ben, 23-09-2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages