Reviews over Willebadessen (Teutoburgerwoud)

Super

Nonno,
    15-2-2018

Ongelooflijk vriendelijk personeel. Zeer lekker eten. Kraaknet hotel

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Adri,
    19-11-2017

Der Jägerhof heeft beslist een goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet een van de modernste hotels maar de kamers zijn beslist netjes en schoon. Het restaurant tevens ontbijtruimte is heel gezellig met voor eenieder een vast plekje. Prima ontbijt met veel keus uit zowel diverse broodrooster als vleeswaren. Wij hadden half pension en konden gebruik maken van het dagelijkse buffet met voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Met name bij de hoofdgerechten was ruime keus. Al met al hebben wij bij der Jägerhof een paar fijne dagen gehad.

Genoten van de mooie omgeving. Veel gezien.

Ik heb genoten,
    18-6-2017

Leuke hotel, leuk personeel, het eten was goed, alleen weinig variatie. Ik was met het Buitenhof, we hebben leuke excursies in de buurt gedaan. Naar de Hermanns denkmal, de Externsteine bijvoorbeeld. Misschien ga ik nog een keertje naar toe.

mooie omgeving

bloem,
    18-12-2016

Kamers netjes ,,Hotel ook netjes en mooi zeker aan de buitenkant.

Minpunt s"avonds niet gezellig ,niks te doen en ook geen gezellig zitje.

Wij hadden dinerbuffet was heel slecht, geen aardappels(gekookt/gebakken en er was heel weinig keus.Als toetje 2 schalen griesmeelpudding.dat was het!

Ontbijtbuffet was wel goed niks overdreven maar wel voldoende.

Rustige deugddoende week.

N&H,
    5-9-2016

Goed hotel, netjes , eten goed en voor elk wat wils, ook steeds vegetarische keuze.

Minpuntje, geen frigo op kamer. wandelingen vanaf hotel, Willebadessen niet veel te beleven, Padderborn (24km) mooie stad, de moeite om te bezoeken. Prijs-kwaliteit zeker een aanrader.

Willebadessen (Teutoburgerwoud) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 31 reviews