Sorteren

Reviews over Willebadessen (Teutoburgerwoud)

Een dorpje als zovelen...

Peter vB
    13-11-2016

Als je Willebadessen bezoekt dan is dat waarschijnlijk om te wandelen. Om alleen voor een bezoek aan dit dorp om te rijden levert je alleen benzinekosten op. Er zijn rond dit dorpje verschillende wandelroutes uitgezet. In het dorp vind je twee grote supermarkten, een pizzatent, Gasthaus en nog wat winkeltjes. Het kasteel is een kasteeltje waarover in dit kader eigenlijk niet zo veel te vertellen valt. Iets buiten het dorpje ligt een groot hotel. Ook is het dorp aangesloten op het spoorwegnet met een heus stationnetje.

Om dit dorp als uitvalsbasis te gebruiken voor bezoeken aan andere - interessantere - plaatsen, ligt het ongunstig, ook voor een treinverbinding. De dichtstbijzijnde interessante spots liggen op minimaal een uur rijden van dit dorp.

zeker de moeite waard om.

willy
    21-7-2015

Deze bestemming is volgens mij niet voor kinderen.

Er komen daar enorm veel Nederlanders! heb niets tegen deze mensen maar ze zijn o zo luidruchtig!!!

Men kan ter plaatse mooie wandelingen maken.Opgelet voor teken en muggen.

plaatsje willebadessen stelt niet zoveel voor

Els
    11-4-2015

Het plaatsje Willebedessen zelf stelt niet zoveel voor, geen echt centrum met gezellige winkels.

Rustig dorp

Betsy
    20-12-2014

In de winter is hier niet veel te beleven. Helaas was het geen wandelweer, maar overal zie je wandelingen aan gegeven.

De moeite waard om nog een keer met beter weer terug te komen.

Mooie omgeving maar weinig te beleven

wwiebing
    7-11-2014

De omgeving was prachtig met plaatsen als Paderborn,Bad Driburg, Warburg, Hofgeismar, Kassel, Hameln enz. In Willebadessen zelf is maar weinig te doen (komt misschien ook door de tijd van het jaar).

Willebadessen (Teutoburgerwoud) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 31 reviews