Willebadessen (Teutoburgerwoud)

We hebben een aantal aanbieders voor Willebadessen (Teutoburgerwoud) voor je op een rij gezet:

Reviews over Willebadessen (Teutoburgerwoud)

• 8Rianne Groote Schaars Berg03-02-2019

Hotel en omgeving was goed

Je hebt hier goed eten buffet was goed omgeving was ook leuk alleen vele schuine bochten in de weg dat vond ik wel erg eng rijden. Gelukkig is het gelukt. Excursies moeten we nog doen. Maken we een keer een dag van. We hadden het willen doen maar het begon zo hard te regenen en sneeuwen

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2018

• 7Peter vB13-11-2016

Een dorpje als zovelen...

Als je Willebadessen bezoekt dan is dat waarschijnlijk om te wandelen. Om alleen voor een bezoek aan dit dorp om te rijden levert je alleen benzinekosten op. Er zijn rond dit dorpje verschillende wandelroutes uitgezet. In het dorp vind je twee grote supermarkten, een pizzatent, Gasthaus en nog wat winkeltjes. Het kasteel is een kasteeltje waarover in dit kader eigenlijk niet zo veel te vertellen valt. Iets buiten het dorpje ligt een groot hotel. Ook is het dorp aangesloten op het spoorwegnet met een heus stationnetje. Om dit dorp als uitvalsbasis te gebruiken voor bezoeken aan andere - interessantere - plaatsen, ligt het ongunstig, ook voor een treinverbinding. De dichtstbijzijnde interessante spots liggen op minimaal een uur rijden van dit dorp.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 5Fam. Behet21-12-2015

Weinig te beleven

Weinig te beleven, maar prachtige wandelomgeving.

• 4Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9willy21-07-2015

zeker de moeite waard om.

Deze bestemming is volgens mij niet voor kinderen. Er komen daar enorm veel Nederlanders! heb niets tegen deze mensen maar ze zijn o zo luidruchtig!!! Men kan ter plaatse mooie wandelingen maken.Opgelet voor teken en muggen.

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Els11-04-2015

plaatsje willebadessen stelt niet zoveel voor

Het plaatsje Willebedessen zelf stelt niet zoveel voor, geen echt centrum met gezellige winkels.

Gereisd met partner in april 2015

• 7Betsy20-12-2014

Rustig dorp

In de winter is hier niet veel te beleven. Helaas was het geen wandelweer, maar overal zie je wandelingen aan gegeven. De moeite waard om nog een keer met beter weer terug te komen.

• 6Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2014

• 8wwiebing07-11-2014

Mooie omgeving maar weinig te beleven

De omgeving was prachtig met plaatsen als Paderborn,Bad Driburg, Warburg, Hofgeismar, Kassel, Hameln enz. In Willebadessen zelf is maar weinig te doen (komt misschien ook door de tijd van het jaar).

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in november 2014

• 5Ben23-09-2014

Geen plaats om te shoppen.

Het dorp in wel netjes, maar er zijn heel weinig tot geen winkels. Heb daar alleen 2 supermarkten gezien en dat was het.

• 6Sfeer in stad

Gereisd in juni 2014

• 8jennie22-08-2014

echt duits dorpje

Van het dorp zelf alleen maar gezien toen we er met de auto door heen hebben gereden.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5Jan 24-07-2014

In 10 minuten uitgekeken

Ja wat is er leuk aan Willebadessen, ik zou het niet weten, snel doorrijden naar een volgende plaats er is keuze genoeg. Maar hier lijkt het soms wel uitgestorven.

• 5Sfeer in stad
    • 7Omgeving