Hotel Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel

KinderhotelWeer vandaag27°10°
Hotel Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel voor je op een rij gezet:

16 tips over Hotel Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel

hannyschoneveld, 4-10-2014

Varen over de Rijn, instappen vlak voor het Hotel.

Lekker eten met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Jan en Dienie, 20-6-2014

Het zwembad en de biergarten op minder dan 100 meter van het hotel.

Het hotel is een goed startpunt voor fietstochten langs de Rijn of de Lippe.

drepor, 25-4-2014
Eten in Xanten/ Shoppen in Centro Oberhausen

hilda_vanalphen, 11-4-2014
Neem fietsen mee om de omgeving te verkennen Wesel is ook een aanrader
joetje70, 27-10-2013
Zwembad in Bocholt! Natuurlijk is het fantastisch om te wandelen in de omgeving.
Messely Geert, 3-9-2013
Bezoek eens het stadje Bocholt op ong. 25 km van Wesel . Ook het pretpark Irrland in Kevelaer is zeker de moeite indien je kinderen mee zijn ( € 5 inkom )

Schraets Kevin, 22-8-2013

Het diner in buffetvorm is een afknapper, à la carte daarentegen is van hoog niveau en met eerlijke prijzen.

Dus enkel boeken met ontbijt (zeer uitgebreid en lekker) ofwel vragen om tegen vergoeding à la carte te eten.

asfilippidi, 28-7-2013
Plaats Xanten op 15 minuten rijden. Daar is heel veel te doen en te zien. Haven, strand, archeologische bezienswaardigheden.
Cauwenbergh, 8-7-2013
bezoek de kleine steden in de omgeving,
Karel Coppoolse, 16-6-2013
Als je boekt, boek dan "met Rijnzicht". Als je boven de ingang logeert heb je geen zicht op de Rijn, wij logeerden ook zonder Rijnzicht boven de leveranciersingang, waar om 6 uur 's morgens de vrachtauto's hun lading brengen. Als je dan Rijnzicht boekt vraag dan om de derde, is hoogste verdieping, dan kijk je over de bomen heen naar de Rijn, misschien zelfs in beide richtingen. Erg spectaculair en blijvend boeiend wat er zoal op de Rijn vaart.