Hotel Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel

Hotel Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel

8.6Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Wesel

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel voor je op een rij gezet:

• Sauna

210 reviews over Hotel Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel

• 2019
    9Thea21-04-2019

Fantastisch verblijf op loopafstand van Wesel

Prachtig hotel met een schitterend uitzicht over de Rijn. De kamers hebben een aparte slaapkamer met prima bedden en zitkamer met kitchenette. Bij de receptie is het mogelijk om te vragen naar servies, bestek en pannen. Een waterkoker is ook mogelijk, zonder extra kosten. Bijvoorbeeld om met thee of koffie te genieten op je balkon van de grote schepen. Je kan vanaf je afgeschermde balkon uitkijken over de boulevard naar de drukbevaren Rijn. Heerlijk fietsen en wandelen zo vanuit je hotel met als beloning een heerlijk koel biertje.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Hilda10-09-2018

Fantastische fiets lokatir

Mooie kamers en lekker ontbijt

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5van Looy Barry05-04-2018

Kamer vol hondenhaar, wc stinkt naar Zeik!

Eten ok, kamer vol hondenhaar en hebben zelf geen hond...wc en badkamer stinken buiten categorie naar de zeik. Denk niet dat hier javel gekend is....

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 7vakantiegenieters01-01-2018

Hotel niet slecht, maar bedrogen

Hotel is goed ,propere kamers, het avondeten is niet meer zoals jaren voorheen. Na 19.30 begint men het avondeten al af te ruimen . Wat mij teleurstelde aan dit hotel is , dat wij bij de afrekening aan de balie nu parkeergeld moesten betalen voor de auto, wat jaren daarvoor nooit is geweest. We kregen als antwoordt dat de directie dit begin december heeft beslist , dan vind ik dat ze te minste ons vooraf aan de balie hadden kunnen inlichten . Dat is echt de mensen in het zak zetten, wat is het volgende. Ik denk dat ik nu bij ieder hotel bezoek aan de balie vraag ,wat komt er nog bij als extra kosten ?

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

8MONCHY10-12-2017

Voor zesde keer

We kwamen er al voor de zesde keer dat zegt .genoeg! Kamers super alsook het ontbijt. Goed gelegen om zowel met de hondjes te wandelen aan de Auesee of naar stadje Wesel om te shoppen en kerstmarkt. Avondeten wat eentonig idd door o.a. de marktgemüse. Ook verrast door het plots moeten betalen van parkeergeld, was eerste keer. Al bij al prijs-kwaliteit ok, denk dat we nog komen maar het moet niet duurder worden.

Gereisd met partner in december 2017

• 7Susan16-10-2017

Mooi locatie maar 50/50

Mooi locatie maar beetje oud meestal in de bad kamer. De douche werkt niet zo goed.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7Caroline27-09-2017

Schoon hotel ruime suite beetje oudbollig

Suite met keuken maar zonder toebehoren dus wil je iets eten klaar maken op de kamer neem er iets voor mee! Goede masseuse. Ontbijt is goed.Het dorp is erg gezellig. Terras vh hotel erg ongezellig. Je kunt vanuit het hotel zo op een rondvaart stappen aan te raden is wel voor de tijd te boeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9leo beneens07-09-2017

een mooi hotel op amper 100 meter van de rijn.

de kamer was ruim met aparte slaapkamer en balkon.het ontbijt was zeer variabel evenals het diner.het personeel was zeer behulpzaam.fietsen kan men er ook huren aan zeer democratische prijzen.het stadje ligt ongeveer 2 km van het hotel en is de moeite waard om er naar toe te wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Noël07-09-2017

Mooie, prettige vakantie.

Vlak nabij de Rhein een mooie locatie, op wandelafstand van het gezellig stadje Wesel. Goed hotel , nette kamers, vriendelijk behulpzaam personeel, verzorgde en lekkere maaltijden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Fam. van Leewen05-08-2017

Geweldig hotel,vriendelijk en behulpzaam personeel

De kamers zijn ruim en schoon en hebben een keuken. rustig gelegen, aan de Rijnpromenade, en toch veel recreatie mogelijkheden naast de deur. Het centrum van het gezellige plaatsje Wesel is op loopafstand +/- 1 km. De kinderen hebben veel speelruimte en speelmogelijkheden rond het hotel. Het personeel is zeer kindvriendelijk en behulpzaam. Fijne dagen gehad met onze kinderen en kleinkinderen in hotel Welcome-Wesel/Duitsland

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages