KinderhotelWeer vandaag11°4°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel voor je op een rij gezet:

209 reviews over Hotel Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel in het Nederlands

Fantastische fiets lokatir

Hilda,
10-9-2018

Mooie kamers en lekker ontbijt

Gereisd met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Kamer vol hondenhaar, wc stinkt naar Zeik!

van Looy Barry,
5-4-2018

Eten ok, kamer vol hondenhaar en hebben zelf geen hond...wc en badkamer stinken buiten categorie naar de zeik. Denk niet dat hier javel gekend is....

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Hotel niet slecht, maar bedrogen

vakantiegenieters,
1-1-2018

Hotel is goed ,propere kamers, het avondeten is niet meer zoals jaren voorheen. Na 19.30 begint men het avondeten al af te ruimen .

Wat mij teleurstelde aan dit hotel is , dat wij bij de afrekening aan de balie nu parkeergeld moesten betalen voor de auto, wat jaren daarvoor nooit is geweest. We kregen als antwoordt dat de directie dit begin december heeft beslist , dan vind ik dat ze te minste ons vooraf aan de balie hadden kunnen inlichten . Dat is echt de mensen in het zak zetten, wat is het volgende. Ik denk dat ik nu bij ieder hotel bezoek aan de balie vraag ,wat komt er nog bij als extra kosten ?

Gereisd met vrienden in december 2017

Voor zesde keer

MONCHY,
10-12-2017

We kwamen er al voor de zesde keer dat zegt .genoeg! Kamers super alsook het ontbijt. Goed gelegen om zowel met de hondjes te wandelen aan de Auesee of naar stadje Wesel om te shoppen en kerstmarkt. Avondeten wat eentonig idd door o.a. de marktgemüse. Ook verrast door het plots moeten betalen van parkeergeld, was eerste keer. Al bij al prijs-kwaliteit ok, denk dat we nog komen maar het moet niet duurder worden.

Gereisd met partner in december 2017

Mooi locatie maar 50/50

Susan,
      16-10-2017

Mooi locatie maar beetje oud meestal in de bad kamer. De douche werkt niet zo goed.

Gereisd met partner in oktober 2017

Schoon hotel ruime suite beetje oudbollig

Caroline,
      27-9-2017

Suite met keuken maar zonder toebehoren dus wil je iets eten klaar maken op de kamer neem er iets voor mee! Goede masseuse. Ontbijt is goed.Het dorp is erg gezellig. Terras vh hotel erg ongezellig. Je kunt vanuit het hotel zo op een rondvaart stappen aan te raden is wel voor de tijd te boeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

een mooi hotel op amper 100 meter van de rijn.

leo beneens,
      7-9-2017

de kamer was ruim met aparte slaapkamer en balkon.het ontbijt was zeer variabel evenals het diner.het personeel was zeer behulpzaam.fietsen kan men er ook huren aan zeer democratische prijzen.het stadje ligt ongeveer 2 km van het hotel en is de moeite waard om er naar toe te wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie, prettige vakantie.

Noël,
      7-9-2017

Vlak nabij de Rhein een mooie locatie, op wandelafstand van het gezellig stadje Wesel. Goed hotel , nette kamers, vriendelijk behulpzaam personeel, verzorgde en lekkere maaltijden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig hotel,vriendelijk en behulpzaam personeel

Fam. van Leewen,
      5-8-2017

De kamers zijn ruim en schoon en hebben een keuken. rustig gelegen, aan de Rijnpromenade, en toch veel

recreatie mogelijkheden naast de deur. Het centrum van het gezellige plaatsje Wesel is op loopafstand +/- 1 km. De kinderen hebben veel speelruimte en speelmogelijkheden rond het hotel. Het personeel is zeer kindvriendelijk en behulpzaam. Fijne dagen gehad met onze kinderen en kleinkinderen in hotel Welcome-Wesel/Duitsland

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig hotel.

D.R.,
      30-7-2017

Superlux hotel, geweldig eten en prachtig gelegen aan de Rijn. Ideale omgeving om te fietsen.

Gereisd met partner in juli 2017

• VerzorgingHalfpension
      • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel in Wesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welcome Hotel Rheinresidenz Wesel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.