Hotel Tagungshotel Maria in der Aue

Hotel Tagungshotel Maria in der Aue
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Tagungshotel Maria in der Aue voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nooit meer

Severine,
24-8-2018

ronduit slecht hotel kwamen toe op zondagmiddag hadden geen warm water pas warm water gehad de maandagavond 20 uur dan pas eerste keer kunnen douchen! we zijn er 5 dagen geweest zwembad en welness niet open geweest! het eten verschrikkelijk elke avond witte worst met aardappelen en wortelen iedere dag hetzelfde het koud eten zaten er allemaal vliegen op en niet vers! ontbijt ook niet goed niks van smaak in de broodjes waarschijnlijk uit de diepvries! alleen de koffie was heel lekker! de kamer kon er nog net door de badkamer wat verouderd maar viel nog mee! de locatie en omgeving was wel prachtig jammer dat hotel zo een slechte service is! ze zien ons daar nooit meer terug!

Kenmerken

24-8-2018

Een prima hotel

Geweldig hotel,
5-8-2017

Als je hier naar toe gaat is het voor je rust en om te wandelen. Ligt afgelegen. Is mooi hotel, erg schoon, heel vriendelijke medewerkers en een prachtige kamer met een grote badkamer en een grote kastenwand. Ontbijt was goed, de dinerkaart was beperkt maar wat je bestelde was heel erg lekker.

Het kan er mee door

Ludo
21-7-2015

Het hotel ziet er mooi uit met een prachtige ligging. De kamer is netjes, niet te groot en toch wel praktisch. Het dichtstbijzijnde dorp Is 10 kilometer verwijderd dus ben je op het hotel aangewezen. Zaterdag was het mooi weer dus was het terras goed bezet, zondag, met minder goed weer en heel weinig gasten was er helemaal niets te beleven. De TV heeft 12 zenders maar geen BVN en wat ik ook gemist heb is een duidelijke wandelkaart.

Het ontbijt en avondeten kon er meer door, maar dat is ook alles.

Geweldig hotel

j de Bruijn
9-4-2015

Fantastisch hotel een aanrader

Klantvriendelijk, rustige eetgelegenheid.

Kamers keurig en super schoon.

De ligging alleen al is buitengewoon mooi!

BOSSAERT-VAN CAMP
11-8-2013

Alles naar wens in dit prachtige stijlvolle hotel. Boor prijs die betaald werd voor halp pensdion, vrij uit de kaart mogen kiezen. Bij mooi weer is het zalig op het grote terras te kunnen dineren. Ontbijt is goed maar niet bijzonder. Kamers zijn mooi (wij hadden een terras met prachtig rustig uitzicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tagungshotel Maria in der Aue in Wermelskirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tagungshotel Maria in der Aue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.