Hotel Tagungshotel Maria in der Aue

Hotel Tagungshotel Maria in der Aue
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tagungshotel Maria in der Aue voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Tagungshotel Maria in der Aue in het Nederlands

Een prima hotel

Geweldig hotel
5-8-2017

Als je hier naar toe gaat is het voor je rust en om te wandelen. Ligt afgelegen. Is mooi hotel, erg schoon, heel vriendelijke medewerkers en een prachtige kamer met een grote badkamer en een grote kastenwand. Ontbijt was goed, de dinerkaart was beperkt maar wat je bestelde was heel erg lekker.

Oude reviews (archief)

Het kan er mee door

Ludo
21-7-2015

Het hotel ziet er mooi uit met een prachtige ligging. De kamer is netjes, niet te groot en toch wel praktisch. Het dichtstbijzijnde dorp Is 10 kilometer verwijderd dus ben je op het hotel aangewezen. Zaterdag was het mooi weer dus was het terras goed bezet, zondag, met minder goed weer en heel weinig gasten was er helemaal niets te beleven. De TV heeft 12 zenders maar geen BVN en wat ik ook gemist heb is een duidelijke wandelkaart.

Het ontbijt en avondeten kon er meer door, maar dat is ook alles.

Geweldig hotel

j de Bruijn
9-4-2015

Fantastisch hotel een aanrader

Klantvriendelijk, rustige eetgelegenheid.

Kamers keurig en super schoon.

De ligging alleen al is buitengewoon mooi!

BOSSAERT-VAN CAMP
    11-8-2013

Alles naar wens in dit prachtige stijlvolle hotel. Boor prijs die betaald werd voor halp pensdion, vrij uit de kaart mogen kiezen. Bij mooi weer is het zalig op het grote terras te kunnen dineren. Ontbijt is goed maar niet bijzonder. Kamers zijn mooi (wij hadden een terras met prachtig rustig uitzicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tagungshotel Maria in der Aue in Wermelskirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tagungshotel Maria in der Aue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tagungshotel Maria in der Aue scoort een 8.41 uit 10 op basis van 83 reviews.