Hotel Jägerhof

15 reviews over Hotel Jägerhof

• 2018
    10Dennis17-06-2018

Geweldige accomodatie, super vriendelijk

Voor een 3 daagse opleiding hebben we hier met 11 collega's mogen verblijven, ik zeg er expliciet "mogen verblijven" bij omdat dit door ons ook zo werd ervaren. Wat een heerlijk hotel met Henk de eigenaar geen taal barriere, De kamers waren perfect, schone uitstekende badkamer met iedere dag schone handdoeken met TV en minibar zelf te vullen bij de supermarkt om de hoek op 5 min lopen. Het ontbijt was perfect, voor een ieder wat wils met scrambled eggs met of zonder bacon. 1ste avond hebben we een kroegje opgezocht maar de 2e dag zijn we gezellig bij Henk gebleven en hebben een geweldige avond beleefd. Henk voert geweldige prijzen voor de bar en eigenlijk voelden we ons bijna schuldig. Wij hopen een volgende keer weer onder gebracht te mogen worden bij Hotel Jagerhof.

Zakelijk gereisd in juni 2018

• Oude reviews

9erwin-ida29-12-2014

Klantvriendelijk!

Overnachting genomen in dit hotel ivm vroeg vlucht vanaf airport Weeze. Taxi werd geregeld. We zaten in het bijgebouw, een ruim vier persoons appartement. De auto hebben we er een week kunnen laten staan, bij terugkomst uit onze "warme"vakantieland vroor het in Weeze en lag er sneeuw....auto wou niet meer starten. Accu leeg, ANWB gebeld maar hulp zou in totaliteit twee en half uur duren. De gastdame van het hotel heeft een vriend om hulp gevraagd, die is gekomen om ons te helpen. Nadat de kinderen een heerlijke warme chocolademelk met slagroom hebben gehad konden we naar huis; super service! Moest even gezegd worden ;)

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 8Maria L.30-07-2014

Goed hotel

Mini vakantie gehad in omgeving Weeze en daarom geslapen in Hotel Jägerhof. We sliepen in het andere gebouw en hadden een familiekamer met keukentje. Ziet er goed en verzorgd uit. Enig minpuntje is dat het erg warm is op de kamer en aangezien er geen airco is en alleen balkondeur open kan koelt het haast niet af 's-avonds en 's-nachts.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Ace05-05-2012

Vlak bij vliegveld Weeze

Op paar minuten van het vliegveld gelegen. Met de auto of taxi, Vriendelijke en behulpzame mensen, die ook Nederlands spreken. Basic kamers met alles erop en er aan voor een redelijke prijs.

Alleen gereisd in april 2012

• 9Wijnand 19-11-2011

De Vakantie begint al in Jagerhof

Hotel is helemaal ingesteld op Ryanair gasten. Het biedt een goede prijs kwaliteitverhouding. Het eten is bovengemiddeld goed voor de prijs. De kamers zijn uitstekend. Voor zover ik heb ondervonden de beste van het dorp.

Alleen gereisd in januari 2011

• 8Marja07-10-2011

Goed hotel als je vanaf Weeze (Dortmund) vliegt

Hotel Jagerhof bestaat uit 2 gebouwen, het oude gedeelte met restaurant en bar, het nieuwe gedeelte aan de overkant van de straat met in de lobby en kofieautomaat en frisdrankautomaat. We hadden een ruime 4 persoonskamer met keuken. Nieuw interieur en prima matrassen. De medewerkers zijn zeer servicegericht, 's avonds het diner gehad in het restaurant, welke ook perfect was. Onze eerste overnachting bij hun was zo goed bevallen dat we terugkomend van onze vliegvakantie er nog een nacht hebben gelogeerd. De volgende ochtend werd er een heerlijk ontbijt geserveerd.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7Nienke27-07-2011

Prima hotel vlakbij vliegveld

Hotel Jägerhof in Weeze is ons goed bevallen als overnachtingslocatie vlak voor ons vertrek naar Tallinn vanaf vliegveld Weeze. Schoon, vriendelijk personeel, niet duur, goede douche en redelijke bedden. Om parkeerkosten te voorkomen kun je zelfs je auto laten staan op hun eigen parkeerterrein en met de taxi (betaalbaar) naar het vliegveld gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 0johnwijs15-06-2011

goed hotel voor een vlucht vanaf Weeze

goed hotel voor een vlucht vanaf weeze. eten niet echt super qua hoeveelheid, drankmachine en kamer ok (koffiemachine alleen in de dependance) Vergeet vooral niet om een ijsje te eten in de ijssalon in het dorp.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 8Mark14-06-2011

Prima hotel nabij vliegveld Niederrhein

Ideaal hotel voor kort verblijf, bijvoorbeeld bij een vroege vlucht vanaf Niederrhein (10 min. rijden). Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers in nieuwe dependence goed en schoon. Ook familiekamers.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9jan en ans willemsen22-12-2010

prima plek voor vertrek naar het vliegveld

schone kamers, dicht bij vliegveld Weeze. vriendelijk en behulpzaam personeel. is geheel ingericht op kort verblijf

Gereisd met partner in december 2010

Hotel Jägerhof info