Hotel Jägerhof

15 reviews over Hotel Jägerhof in het Nederlands

Geweldige accomodatie, super vriendelijk

Dennis
17-6-2018

Voor een 3 daagse opleiding hebben we hier met 11 collega's mogen verblijven, ik zeg er expliciet "mogen verblijven" bij omdat dit door ons ook zo werd ervaren. Wat een heerlijk hotel met Henk de eigenaar geen taal barriere, De kamers waren perfect, schone uitstekende badkamer met iedere dag schone handdoeken met TV en minibar zelf te vullen bij de supermarkt om de hoek op 5 min lopen. Het ontbijt was perfect, voor een ieder wat wils met scrambled eggs met of zonder bacon. 1ste avond hebben we een kroegje opgezocht maar de 2e dag zijn we gezellig bij Henk gebleven en hebben een geweldige avond beleefd. Henk voert geweldige prijzen voor de bar en eigenlijk voelden we ons bijna schuldig. Wij hopen een volgende keer weer onder gebracht te mogen worden bij Hotel Jagerhof.

Gereisd Zakelijk in juni 2018

Klantvriendelijk!

erwin-ida
29-12-2014

Overnachting genomen in dit hotel ivm vroeg vlucht vanaf airport Weeze. Taxi werd geregeld. We zaten in het bijgebouw, een ruim vier persoons appartement. De auto hebben we er een week kunnen laten staan, bij terugkomst uit onze "warme"vakantieland vroor het in Weeze en lag er sneeuw....auto wou niet meer starten. Accu leeg, ANWB gebeld maar hulp zou in totaliteit twee en half uur duren. De gastdame van het hotel heeft een vriend om hulp gevraagd, die is gekomen om ons te helpen. Nadat de kinderen een heerlijke warme chocolademelk met slagroom hebben gehad konden we naar huis; super service! Moest even gezegd worden ;)

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Goed hotel

Maria L.
30-7-2014

Mini vakantie gehad in omgeving Weeze en daarom geslapen in Hotel Jägerhof. We sliepen in het andere gebouw en hadden een familiekamer met keukentje. Ziet er goed en verzorgd uit. Enig minpuntje is dat het erg warm is op de kamer en aangezien er geen airco is en alleen balkondeur open kan koelt het haast niet af 's-avonds en 's-nachts.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Vlak bij vliegveld Weeze

Ace
5-5-2012

Op paar minuten van het vliegveld gelegen. Met de auto of taxi, Vriendelijke en behulpzame mensen, die ook Nederlands spreken. Basic kamers met alles erop en er aan voor een redelijke prijs.

Gereisd Alleenreizend in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De Vakantie begint al in Jagerhof

Wijnand
19-11-2011

Hotel is helemaal ingesteld op Ryanair gasten. Het biedt een goede prijs kwaliteitverhouding. Het eten is bovengemiddeld goed voor de prijs. De kamers zijn uitstekend. Voor zover ik heb ondervonden de beste van het dorp.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel als je vanaf Weeze (Dortmund) vliegt

Marja
7-10-2011

Hotel Jagerhof bestaat uit 2 gebouwen, het oude gedeelte met restaurant en bar, het nieuwe gedeelte aan de overkant van de straat met in de lobby en kofieautomaat en frisdrankautomaat. We hadden een ruime 4 persoonskamer met keuken. Nieuw interieur en prima matrassen. De medewerkers zijn zeer servicegericht, 's avonds het diner gehad in het restaurant, welke ook perfect was. Onze eerste overnachting bij hun was zo goed bevallen dat we terugkomend van onze vliegvakantie er nog een nacht hebben gelogeerd. De volgende ochtend werd er een heerlijk ontbijt geserveerd.

Gereisd Met vrienden in september 2011

Prima hotel vlakbij vliegveld

Nienke
27-7-2011

Hotel Jägerhof in Weeze is ons goed bevallen als overnachtingslocatie vlak voor ons vertrek naar Tallinn vanaf vliegveld Weeze. Schoon, vriendelijk personeel, niet duur, goede douche en redelijke bedden. Om parkeerkosten te voorkomen kun je zelfs je auto laten staan op hun eigen parkeerterrein en met de taxi (betaalbaar) naar het vliegveld gaan.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 14 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel voor een vlucht vanaf Weeze

johnwijs
Wed Jun 15 2011 21:23:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel voor een vlucht vanaf weeze. eten niet echt super qua hoeveelheid, drankmachine en kamer ok (koffiemachine alleen in de dependance) Vergeet vooral niet om een ijsje te eten in de ijssalon in het dorp.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel nabij vliegveld Niederrhein

Mark
14-6-2011

Ideaal hotel voor kort verblijf, bijvoorbeeld bij een vroege vlucht vanaf Niederrhein (10 min. rijden). Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers in nieuwe dependence goed en schoon. Ook familiekamers.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima plek voor vertrek naar het vliegveld

jan en ans willemsen
22-12-2010

schone kamers, dicht bij vliegveld Weeze. vriendelijk en behulpzaam personeel. is geheel ingericht op kort verblijf

Gereisd Met partner in december 2010

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jägerhof in Weeze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.