Camping Amici Lodges

8 reviews over Camping Amici Lodges in het Nederlands

Mooie camping.

fam. Drenth
8-6-2018

Prima overnachtingsplek met de camper. Ruime plaats met gras ondergrond. Electriciteit, drinkwater en afvoerputje naast de staanplaats. Ruim, nieuw, schoon toiletgebouw. Gebruik wasmachine/droger tegen betaling.

Camping aan een recreatiemeer met strand en waterskibaan. Speeltuin. Er worden ook lodges aangeboden en er zijn seizoensplaatsen. De camping ligt een paar km van het stadje. Ter hoogte van Roermond (Limburg), net over de grens in Duitsland.

Nooit meer

camus armand
29-10-2017

Wij moesten het volledige bedrag betalen bij aankomst na reservatie . Jammer genoeg werd mijn hoogbejaarde moeder ( 95jaar ) heel ziek en moesten we vroeger terug naar huis . De camping weigerde ons het resterende bedrag dat wij niet verbruikt hebben terug te geven zodoende zijn wij 160euro kwijt . Misschien is dat hun reglement ja maar heel klant onvriendelijk voor een grote camping en dat in oktober ??? Geen hoogseizoen denk ik . Wij gaan nooit meer terug , trouwens de douches gaven geen warm water wel lauw . Wij gaan zeker iedereen afraden om daar te kamperen .

mooie camping, maar nooit weer

Familie
28-9-2017

De camping heeft mooie ruime plekken, met water en elektriciteit.

Het ligt aan een mooi zwemwater.

Er is een aquapark aanwezig, maar voor de activiteiten moet nog wel betaald worden. Het aquapark zit ook niet aan de kant van de camping, maar aan de andere kant van het meer.

Het grote nadeel voor ons is de overlast die wij hebben gehad van de seizoensplaatsen. Dagelijks tot laat in de avond verbaal zeer aanwezig. Een mooie camping, maar wij komen er niet meer.

Aanrader

Anoniem
24-9-2016

Super vakantie gehad. Heel schoon sanitair en ook het park en strandje. Personeel zeer gastvrij en geen vraag is teveel. Gaan zeker terug.

mooie camping

richard209
11-9-2016

Mooie camping met echt mooi sanitairgebouw, mooi gelegen aan een meer.

Door de weeks lekker rustig tot het weekend wordt dan kom en er hordes figuren met party tenten en veel kleine tentjes er om heen die tot diep in de nacht gaan feesten. Bonkende bassen tot uur of 3 snachts en gillende kinderen die slaap hebben maar niet kunnen slapen omdat pa en ma zo nodig de beest moeten uithangen. Prachtige camping maar ik kom er niet weer

Mooie camping maar beetje saai

Familie Setz
1-8-2016

Camping Amici Lodges is een prachtige camping met een mooi sanitair gebouw en (zeer) ruime plaatsen.

Het zwemwater met privé strand is heerlijk, zeker op warme dagen. En als je van waterskiën houdt dan kun je je hart ophalen.

Maar wij vonden het een beetje een saaie camping. Er wordt geadverteerd met de aanwezigheid van een Aquapark. Die is er ook maar helaas moet je hier extra voor betalen (€ 4.50/half uur of € 12/dag) en dat viel tegen.

Wat ook jammer is, is dat er geen recreatieruimte aanwezig is waar jongeren elkaar kunnen ontmoeten. Onze dochter van 16, die alleen is, had geen aanspraak en dat was jammer.

Voor de jongere kinderen was er wel animatie maar voor de ouderen niet.

Een echt nadeel vonden wij dat er 's avonds en 's nachts geen toezicht is. In het weekend dat wij er waren, was er een groep die vanaf het moment dat ze aankwamen nogal aanwezig waren o.a. door vrij luidruchtige muziek dat tot ver in de nacht door ging. De eigenaar heeft hen daar de volgende morgen wel op aangesproken maar toen was het leed al geleden.

Qua eetgelegenheden was er niet zoveel. Je kon naar de Amici Beach Club maar dat was niet aangrenzend aan de camping. Ook waren er geen verse broodjes te koop (werd wel mee geadverteerd) omdat het winkeltje sinds 8 juli was gesloten (vanaf 2 augustus pas weer open).

Er was wel een snackkraam.

Een advies voor de toekomst zou zijn wat meer verlichting want het was 's nachts vrij donker en een recratieruimte.

fantastisch, zeer mooie lokatie aan mooi meer

erik pietermans
26-3-2016

zeer mooi meer in prachtige bosrijke omgeving, een van de beste zwemwaters die ik ooit heb gezien dit omdat het meer gevoed wordt door diverse bronnen onder water, zeer veel watersportmogelijkheden, grote waterski-baan waar men kan waterskien, wakeboarden en kneeboarden, mogelijkheid tot flyboarden en hoverboarden, groot drijvend aquapark met drijvende glijbanen, klimtorens en trampolines, zeer mooie beachclub direkt aan het water bij de waterskibaan waar men heerlijk kan loungen en eten, prachtig verzorgde ligweide met meerdere springkussens voor de kinderen.

de camping is helemaal nieuw met zeer mooi nieuw sanitairgebouw en mooie indeling. s`morgens verse broodjes en zeer vriendelijk personeel.

Kortom een echte aanrader waar we zeker nog eens teruggaan

Prachtige nieuwe camping

Regine
22-8-2015

Prachtige, middelgrote, parkachtig aangelegde en goed onderhouden nieuwe (2014) camping. Op de grens NL/DU gelegen.

Nog nooit zo'n nette camping gezien. Fraai en rustig aan helder meer gelegen. Geweldig sanitair gebouw en grote plaatsen op mooi gazons. Voor campers incl. verharding. Klein winkeltje met broodjes.

Privé strand annex ligweide. Fijn zwemwater.

Er zijn jaarplaatsen, seizoenplaatsen, toerplaatsen, camperplaatsen, een groot tentenveld en een aantal prachtige lodges/huisjes voor de verhuur. Alles mét water en elektriciteit.

I.v.m. de nog jonge beplanting is er niet veel schaduw. Bewegwijzering en perceelnummering ontbreken nog.

Naast de camping ligt Amici Beach (gratis toegang voor campinggasten) met: dagstrand (zand en gazon), zwemwater, aquapark, beachclub, restaurant, duikschool, springkussens en Cablepark (waterskiën, wakeboarden, kneeboarden, flyboarden, hoverboarden).

Wij komen hier zeker nog terug...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Amici Lodges in Wassenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Amici Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.