Hotel Kloppendiek

10 reviews over Hotel Kloppendiek in het Nederlands

Aanrader! Superleuk en goed restaurant

Willem4
23-10-2016

Wij waren hier voor de tweede keer in 3 weken in het restaurant. Erg goed, goede wildkaart! Vraag wel of je voor in het restaurant kan zitten, in de zaal is het wat ongezelliger. Maar het eten...Super

Heel goed gehad,prettig verblijf.Fijn personeel!

Familie Keen Coevorden
24-3-2016

Typisch Familiebedrijf,zij laten zien en voelen,dat met liefde voor hun vak wordt gewerkt.

Om de gasten het naar hun zin te maken. Ruime kamer,prima bed,Brand Schoon!!!!!

Sfeervol restaurant,lekker gegegeten.

Ontbijt zeer uitgebreid,Alles was er.

Vers fruit,diverse sappen en dan het zelfgebakken brood(Meister Proef).

Uitstekende prijs kwaliteit!!!

De omgeving,bezoek eens de Barokkerk en de Flamingo,s.

En we spraken samen onze "eigen taal" Neder Saksisch. Plat dialect,fijn toch.

Familie van den Berg-Ahrens. Danke veur Alles. Moi Moi.

Fantastich

Winny
19-1-2015

heerlijk 2 dagen gehad met North East Holland Chapter New Years Party

We hebben een aantal aanbieders voor Kloppendiek voor je op een rij gezet:

Wat een service en klantvriendelijkheid!

ronensylvia
    8-11-2014

Een mooie lokatie( lijkt oude boerderij) zeer goed onderhouden en vooral schone ruime kamers Wat een vriendelijke mensen, niets is te veel! Zeer uitgebreid ontbijtbuffet ; verschillende heerlijke zelfgebakken brood,4 soorten sap,3 soorten eieren, kaas, vleeswaren,vers fruit teveel om op te noemen.

Diner in het restaurant ook zeer goed. Ondanks dat het hotel in "the middle of nowhere" ligt is het er toch aangenaam gezellig.

Aangename plek om te verbliven

P.Langmuur
    14-8-2014

Goed ontbijt met uitgebreid assortiment, evtl. wensen worden ingewilligd, goed diner, comfortabele kamer is goed, gastvrijheid staat hoog in het vaandel, goede fietsenberging met oplaadpunten. ( tegen het blaffen van de erfhond aan de overkant kunnen zij niets doen )

In één woord grandioos !!

W Meijer
    5-8-2013

Een fantastische ervaring in dit hotel te verblijven. Je wordt hier heel

persoonlijk benaderd en bent geen nummer.

Het is super schoon , het ontbijt is uitgebreid en alles zelf gemaakt ( ook brood is zelf gebakken ), het diner is uit de kunst en de porties zijn ( te )

ruim. De prijs is beslist laag voor wat je krijgt. De kamers misschien iets

gedateerd maar wat je nodig hebt is er.

bijzonder mooi en gezellig

Hans en Joke Willemse
    15-6-2011

Wij gaan 2 x p.j. naar hotel Kloppendiek en dat bevalt nog steeds heel erg goed.De kamers/toilet/badkamer is erg schoon, dat maak je niet veel mee.Eten en bediening ook erg goed, ze zijn erg klantvriendelijk. Volgende maand gaan we weer een lang weekend daarheen.De omgeveing is ook erg mooi.

Te commercieel spel

Norrit
    25-1-2011

Wij hadden niet gereserveerd. De baas ging erg goed voor ons zoeken en had nog één kamer van € 80. Na doorvragen kon hij er nog één vinden van € 70. Op de website staan ook kamers voor € 50! De volgende morgen bleken er slechts drie kamers bezet geweest te zijn! We voelden ons een beetje commercieel beduveld. De gedateerde kamer was schoon en erg rustig. Het eten was goed voor een redelijke prijs.

Geweldig gastvrij

Mw. S Vos
    6-6-2010

Met een grote groep een lang weekend overnacht in hotel Kloppendiek. Alles was perfect geregeld, sauna en zonnenbank hoefden we niks voor te betalen! De badkamers zijn qua kleur gedateerd maar werkelijk super comfortabel. Het enige kleine minpuntje is dat je op het terras relatief lang moest wachten voordat de drankbestelling op tafel stond. Laura heeft ons hart gestolen, altijd vriendelijk en goedlachs. Leuke wandelingen in de omgeving. Zouden zo weer eens terugkomen.

Gezellig familiehotel

Floor Kik-Heerebout
    29-10-2008

Wij hebben dot hotel op de bonnefooi gevonden. Het werd ons aangeraden door een vriendelijke serveerster in Vreden. Het is echt een prima hotel, grote kamers en de eigenaren doen echt hun best om het je naar de zin te maken. In het bijbehorende restaurant hebben wij niet gegeten maar wel geborreld toen ozne dochter op bed lag. Je mag er roken aan de bar. Dit is voor sommigen natuurlijk een groot nadeel maar ik vond het wel weer eens gezellig om zonder rookpauzes met mijn man te kunnen kletsen...

Het hotel ligt aan een doorgaande weg, waar je geen last van hebt. Direct aan het hotel is een wandelgebied. Wij hebben de kleinste wandeling gedaan (onze dochter is vier) maar daar wel erg van genoten.

Aanrader dus!

We hebben een aantal aanbieders voor Kloppendiek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kloppendiek in Vreden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kloppendiek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kloppendiek scoort een 9.15 uit 10 op basis van 10 reviews.