Vakantiehuis Ferienwohnung Niehuis

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Vreden

Op vakantie geweest naar Ferienwohnung Niehuis?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwohnung Niehuis voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

1 review over Vakantiehuis Ferienwohnung Niehuis

• 9Bert21-07-2014

Luxe voor een redelijke prijs

De woning was erg luxe en smaakvol ingericht en in een buitenwijk van Vreden gelegen. De woning was op de eerste verdieping en op de begane grond woonde de bewoner waar we overigens totaal geen last van hadden en wij dit ook niet als negatief beschouwden. We hadden een balkon en konden ook gebruik maken van een deel van de tuin. De auto’s konden voor het huis geparkeerd worden. De indeling was een grote woonkamer/keuken voorzien van alle gemakken, een complete keuken met vaatwasser en verder voorzien van alle gemakken, er waren zelfs levensmiddelen aanwezig. De badkamer was voorzien van bad en douchecabine. genoeg handdoeken aanwezig. De 3 slaapkamers waren modern ingericht en voorzien van boxspring een grote schuifkast waar je alle bagage in kwijt kon. Ook stond er op elke slaapkamer een flatscreen. De bedden sliepen trouwens voortreffelijk. Er was ook kosteloos Wifi ter beschikking . Ook Konden we gebruik maken van de garage om onze fietsen te stallen en op te laden.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Vakantiehuis Ferienwohnung Niehuis info