Vakantiehuis Ferienwohnung Niehuis

Vakantiehuis
Weer vandaag22°
Vakantiehuis Ferienwohnung Niehuis

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwohnung Niehuis voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Ferienwohnung Niehuis in het Nederlands

Luxe voor een redelijke prijs

Bert
21-7-2014

De woning was erg luxe en smaakvol ingericht en in een buitenwijk van Vreden gelegen. De woning was op de eerste verdieping en op de begane grond woonde de bewoner waar we overigens totaal geen last van hadden en wij dit ook niet als negatief beschouwden. We hadden een balkon en konden ook gebruik maken van een deel van de tuin. De auto’s konden voor het huis geparkeerd worden. De indeling was een grote woonkamer/keuken voorzien van alle gemakken, een complete keuken met vaatwasser en verder voorzien van alle gemakken, er waren zelfs levensmiddelen aanwezig. De badkamer was voorzien van bad en douchecabine. genoeg handdoeken aanwezig. De 3 slaapkamers waren modern ingericht en voorzien van boxspring een grote schuifkast waar je alle bagage in kwijt kon. Ook stond er op elke slaapkamer een flatscreen. De bedden sliepen trouwens voortreffelijk. Er was ook kosteloos Wifi ter beschikking . Ook Konden we gebruik maken van de garage om onze fietsen te stallen en op te laden.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienwohnung Niehuis in Vreden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienwohnung Niehuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.