Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Vakantie in Vreden

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Vreden

Reviews over Vreden

• 8Meindert Laan03-04-2019

Fijn verblijf in Vreden Duitsland

Wij gingen 19 augustus naar sporthotel Vreden in Vreden. Wat een gezellig hotel. heel fijne kamer met goede bedden en we hadden een terrasje met uitzicht op de "wilde tuin", heel mooi. De service en bediening was vriendelijk en gemoedelijk. Het eten was heel eenvoudig maar smaakte ons goed. Voor de prijs was het echt bijzonder fijn en goed. Er was veel te zien in de omgeving, we zijn verschillende plaatsjes en stadjes wezen bekijken. Vreden zelf is ook heel leuk. Gezellig centrum, genoeg winkeltjes en restaurantjes. Musea bekeken o.a het knipmuseum en het klokken museum Het Zwillerbrock was ook weer de moeite waard. Al met al een heel leuk verblijf, beslist een aanrader.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6La Ila10-06-2017

Langweilig

Der Ort hat außer dem grünen Streifen an dem Ölbach, dem Buch am Berkelsee und Fluss Berkel und die weit außerhalb liegende Flamingokolonie nichts zu bieten. Leere Geschäfte, an denen rasende Auto-und auch Radfahrer vorbei düsen... Keine Einkaufsstadt, sondern eher ein Dorf, wo die Ortskernplanung komplett neu überdacht werden sollte. Sonst wird jeder Auswärtige einen großen Bogen um diesen Ort machen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 3Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Winny19-01-2015

hele mooi omgeving

helaas hebben we niet alles gezien, maar dat gaan we zeker de volgende keer doen..

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 7P.Langmuur14-08-2014

omgeving

prima omgeving voor de rustzoeker om te wandelen en/of te fietsen. ( alleen Duitsland heeft geen routenetwerk )

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9M de Nooy04-05-2014

Prachtige plek voor natuurliefhebbers

Tip voor wandelaars en rustzoekers.

• 8Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in april 2014

• 7fr_woning06-08-2012

Kleine plaats nabij de grens

• 383 - Naar het plaatsje Vreden zijn we heen gereden vauit Winterswijk . Er is voldoende parkeerplaats , maar let wel op de tijd . Naar het winkelcentrum gelopen daar wat rondgekeken , nabij het kerkplein staan twee kerken en zijn er wat leuke straatje . In een restaurantje hebben we een broodje gezond ( zoals men dat noemd ) , genomen . Na een uurtje zijn we verder gereden .
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad