Camping Sonnenwiese

11 reviews over Camping Sonnenwiese in het Nederlands

Super camping

Wilma en Jos
24-9-2016

Ik kampeer ruim 46 jaar maar heb nog nooit zo mooi sanitair op een camping gezien, en heb op heel wat campings gestaan, de ontvangst was zeer vriendelijk, prachtige week gehad, zouden verder reizen maar kregen pech met de auto, we konden zo weer op de plek waar we gestaan hadden, waren zeer behulpzaam, we hadden privé sanitair gehad maar was eigelijk al weer bezet maar kregen toch onze eigen badkamer weer. Winkel was dicht maar broodjes kon je bestellen en een boodschap kon je via de receptie doen, kon je zo de winkel in. Dus al met al een Top camping. Jammer dat er geen zwembad was, maar daar waren ze mee bezig, volgend jaar klaar.

Wij waren op doorreis en wilden hier een nacht staan. In de Acsi lijst staat deze camping te boek als doortrekcamping voor € 22,90 per nacht. Wij moesten echter op 11 september € 28,50 betalen. Om te douchen nog eens muntjes kopen (€ 1,= voor 5 minuten). Het veld waar we stonden was prima, ook het sanitair zag er perfect uit, echter 's avonds om 10.00 uur worden de doucheruimtes afgesloten. De volgende ochtend stonden wij om 8.30 voor de slagboom, maar die ging niet open. Je bleek hier een kaart voor te moeten hebben. Ons was niet verteld dat de poort pas om 9.00 uur open gaat. Volgens een vaste gast had het ook geen zin om naar het woonhuis te gaan, want "ze komen toch niet" We konden dus pas om 9.00 uur de poort uit. Voor ons een camping om nooit meer naar toe te gaan. Overigens was het restaurant perfect.

Dit nooit meer

Wouter
    6-7-2014

Verkeerde prijs berekend, normale prijs terwijl we op het trekkesveldje stonden, waar ook dagelijks groepen dagjes mensen kwamen bbq en voetballen.

Met zeer onvriendelijk personeel, die na een klacht je doodleuk vertellen; dan klaag je toch bij de ANWB...

Er wordt veel beloofd en weinig gegeven

B Hermans
    2-8-2013

De plek was ruim en we hadden mooi uitzicht. Het sanitair werd alleen schoongemaakt op vrijdag- en zaterdagavond, verder niet. Wij hadden een privé badkamer gehuurd maar moesten 3 volle weken afrekenen ipv 18 nachten. Bij aankomst was daar niets over gemeld. WIFI was niet aanwezig maar moest duur betaald worden en als voor stroom.Er is nergens een teller waar je het verbruik op kunt aflezen. We hebben zelf een royale inschatting gemaakt, maar moesten ruim 3x zoveel betalen. Ons verblijf werd door de extra kosten ruim € 100,- duurder. De ontvangst was overdreven vriendelijk, maar bij vertrek was daar zeer weinig van over. De beloofde animatie was er niet, voetbalveld en volleybalveld en rest van speeltuin was om je benen te breken. Badesee was onbruikbaar. Voor de kinderen was er echt helemaal niets te doen, zelfs niet in het hoogseizoen (juli).

Kortom: Er wordt veel beloofd en weinig gegeven en daar mag je ook nog eens de hoofdprijs voor betalen.

Fantastische camping

gerrie
    26-8-2012

Deze camping overtrof onze verwachting super vriendelijk zeer schoon en netjes.

Een nw toiletgebouw om door een ringetje te halen super gewoon

Mooie camping, maar verborgen kosten

Rob Spaans
    23-5-2012

De camping ligt mooi en de bediening is vriendelijk. Het sanitair is werkelijk geweldig. Er zijn comfortplaatsen en gewone plaatsen, die overigens ook prima voldoen.

Met de energiekosten wordt een slag geslagen. Bovenop de tarieven wordt € 0,50 per Kw uur gerekend en € 1,50 aansluitkosten. Er zijn geen meters die dit meten, dus wordt er bij het afrekenen gewoon een slag naar geslagen. In ons geval € 6.00 voor 2 dagen, terwijl wij amper stroom hebben gebruikt. Vreemde zaak!

nooit meer

Van Wijk
      3-10-2010

Zijn er in augustus geweest, onze dochter en haar vriend gingen daar met onze caravan op vakantie. Ze hadden een comfor plaats... Ver bij het toilet gebouw vandaan en ze stonden op een camper plaats.... Niet erg vriendelijk is het personeel daar. Ze hebben echt nog een rustpause van 13.00 tot 15.00, je mag dan niet met je auto de camping op of af....TV aansluiting was er wel met alleen wat Duitse zenders, terwijl er op de beurs tegen ons anders was gezegd. Het ene gedeelte van het douche gebouw was wel redelijk , maar ging om 22.00 al dicht. De afval containers staan bij het toilet gebouw erg rommelig en veel stank.

Prachtige campinhg

heemse
      13-5-2010

Camping Sonnenwiese is een prachtige camping gelegen aan de Weser. Veel vaste staanplaatsen en overwinteraars op apart terrein. Sanitair is helemaal top met sauna- en fitnessruimte. Douchen met munten (3½ mintuut/munt is wel heel weinig). Goed restaurant. Eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. "Mittagsasruhe" tussen 13.00 - 15.00 uur.

Gezellige complete camping!

kockelkoren
      8-8-2009

Per toeval kwamen we (gezin met kinderen) op deze camping terecht. Vervolgens zijn we twee weken gebleven. Ondanks de grootte van de camping en de vele vaste standplaatsen hadden we een ruime en plezierige standplaats met uitzicht op de centraal gelegen zwemvijver (de toeristenplaatsen hebben aparte velden waardoor je niet het gevoel hebt dat je op een grote camping zit..). Complimenten aan de beheerder(s) en personeel van de camping die zeer vriendelijk zijn! In de omgeving is voldoende te beleven (bijv. fietsen, zwemmen).

dure camping

Gerda Molenkamp
      12-6-2009

Redelijke camping, zeer vriendelijk personeel, schoon sanitair, maar duur! Acht euro per nacht voor een bijzettentje, en dat in het voorseizoen. Gras niet gemaaid, enkele dagen winkeltje niet open, en dan toch het volle tarief betalen. Mooie omgeving waar voldoende te doen is, je kan er geweldig mooie fietstochten maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sonnenwiese in Vlotho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sonnenwiese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.