Camping NaturCamp An der Weser

17 reviews over Camping NaturCamp An der Weser in het Nederlands

Oud en misleidend

Willem
26-4-2017

Online staat dat er een kiosk is en eet gelegenheid. Maar helaas die is er niet

Het sanitair is oud en vies warm water in de douches is ver te zoeken.

Niks is af lijkt het wel.

Als het donker is dan is het ook echt pikke donker. Als je na het toilet gebouw wil lopen dan is er nergens op de camping een lichtje te zien.

Timer op het licht in de toiletten dus voor je het weet zit je in het donker.

En dan moet je hopen dat er toilet papier is.

Vier toiletten voor de vrouwen en voer voor de mannen maar er waren er maar 2 keer 2 open. En niet schoon.

Van ons uit geen aanrader.

Douchekoppen mogen ontkalkt, wat achterstallig onderhoud, maar niet onveilig. Rommelige ingang .Grote kampeerplekken, zoek maar uit waar je gaat staan! Voldoende electra-punten. Prima grasmat, bij veel regen (en die hadden we) is met 5 minuten het terrein weer droog.Aardige, vriendelijke eigenaren, tot veel hulp bereid. Weser moeilijk bereikbaar door privé/seisoensplekken, wel leuk zwemmen. Riviertje de Kalle goede 'koelkast' voor bij de tent. Prachtige fietsomgeving, vooral in het Weserdal en in het achtergebied. Veel leuke dingen in de omgeving om te bezoeken - ga vooral in Vlohto naar de Toeristinfo! Jammer dat het verkeer vroeg in de ochtend al weer boven de camping langs gaat, maar daar wen je aan.

zwemmen in de rivier. behulpzame eigenaar. sanitair ok, en gratis warme douche en warm afwas water.

Entree kan stukken beter en gezelliger, dan zal de eerste indruk positiever zijn.

Voor jonge kinderen is het misschien minder geschikt

natuurlijke camping

S. van Kerkvoorde
12-8-2016

Mooie camping met ruime vrije plaatsen die je zelf mag uitzoeken. Jammer van de erg rommelige entree. Sanitair eenvoudig maar oke.

Het verlaten van de camping (met caravan) is een hachelijke onderneming, vanwege de steile uitrit. Hulp wordt hierbij niet geboden.

minnen en plussen maar toch een PLUS

osim
20-7-2016

zeer mooie en rustige plekken. Ruim. Parkachtige camping. Zowel rustig met schaduw achteraf als direct aan de rivier. Sanitair schoon en in orde. Weinig vaste plekken met suffe hekjes etc. Wel stom dat de distels en brandnetels meters hoog staan langs de rivier zodat je die minder ziet en niet goed bij kan komen. Geen WiFi. Maar het ergste is dat er dagjesmensen werden toegelaten waaronder een Oost Europees "gezin" met 6 ( ! ) kinderen en grote tassen die het kleine stukje strand hinderlijk bevolkten en waardoor je alles moet opbergen en afsluiten om je spullen niet kwijt te raken. Maar totaalplaatje is positief en dat vernamen wij ook van alle anderen toen wij er waren. Wel een grote bende bij de ingang. Stom is dat

Simpele camping in mooie omgeving

Jenjas
24-4-2016

Camping lijkt al jaren in opbouw..projecten liggen er allemaal half afgemaakt bij. Sanitair is deels dicht; toiletten voor de heren zijn dicht. Camping eigenaar is weinig aanwezig. Waardoor sanitair ook niet dagelijks wordt schoongemaakt. Bij de receptie /binnenkomst is het een rommeltje. Camping zelf is snel drassig en er is dit jaar weinig aan snoeien e.d. toegekomen. 's Nachts is er geen lichtje op de camping en de toiletten zijn op tijdklok verlicht. Zo kort dat je na 2 minuten al weer in het pikkedonker zit. Verwacht dus geen luxe hier...

De omgeving maakt veel goed

Leuke stadjes als Rinteln en Hamelen. Goeie fietsroute etc....Goed eten etc. Dat wat je in Duitsland kan verwachten...

Mooie natuurcamping

Angelique
16-8-2015

Voor de tweede keer onze vakantie doorgebracht op deze camping. Zeer gastvrije beheerder, Mooie ruime plaatsen met veel zon en schaduwplekken. Geen bestrating of verlichting maar gewoon puur natuur. Er zijn een paar vaste plekken maar dat overheerst niet. Sanitair is eenvoudig maar ruim en schoon. In de rivier kun je zwemmen maar wat ook zeker een aanrader is een kanotochtje vanuit Rinteln. Je stroomt vanzelf in alle rust naar de camping terug. Wifi alleen bij de ingang, voor 7.50 per week. Kortom een heerlijk verblijf waar je tot rust kunt komen voor wie geen eisen stelt aan luxe.

Oud, rommelig, geen aanrader

Fuchsia Wit
8-8-2015

Rommelige camping, oud sanitair, tijd voor een grote schoonmaak. Paden vol kuilen, muizenplaag, ontzettend veel herrie van een festival met heavy metal (bij de eigenaren niet bekend, ook al blijkt het ieder jaar te zijn)

Sterke stroming, niet geschikt om te zwemmen. Wel mooi om te vissen. Speeltuin sleets.

Foto's op website komen niet overeen met de werkelijkheid, toilet gebouw oogt modern maar is dit niet, bah.

Betalen voor een baby is raar als je ze er niet eens kunt wassen/ aankleden.

Eigenaren zonder enige ervaring, er zijn meerdere projecten tegelijk aan de gang en er lijkt niets af te komen.

kleine camping direct aan de Weser, zeer hartelijke eigenaren, een paar mooie plekken ook direct aan het water ,geen afgebakende plekken, kamperen zoals het bedoelt is, ook voor kinderen die van lekker buitenspelen houden met eigen initiatieven , gelukkig alleen Wifi bij het aankomst gebouw, klein speeltuintje, riviertje door de camping om dammen te bouwen, mooie omgeving, winkels dichtbij ,zwemmen in de Weser , schitterende natuur, goed te fietsen met wat klimmetjes.

Mooi stekje (in opbouw?)

Twist
27-7-2014

Een heel mooi stekje deze camping, maar vooral bij de entree ziet het er nogal onverzorgd uit. We werden ontvangen door een zeer aardige beheerder. Was bereid alles voor ons te doen. We hadden naast onze eigen caravan ook een toercaravan gehuurd bij de eigenaars. Niet een hele mooie caravan (al een oudje), maar keurig voor elkaar! Keurig op z'n plek gezet, we mochten zelf aangeven waar we wilden staan. Vaste plekken hebben uitzicht op de Weser, jammer. Voor kinderen is er weinig tot niks te doen. Weer werkte niet echt mee bij aankomst, veel regen... dan is de boel nogal drassig. De rest van onze 4 dagen was het schitterend weer en dan is de ondergrond zeer goed te doen. Het vertrek, de berg op, was zeker een uitdaging. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping NaturCamp An der Weser in Vlotho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping NaturCamp An der Weser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.