Camping Sonnenseestersterstersterster

8.3Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Versmold

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Sonnensee?

8.3Fantastisch

4 reviews over Camping Sonnensee

• 2017
    8Chantal06-08-2017

Prima Camping

We hebben twee fijne weken op campingpark Sonnensee gehad. Perfect qua sanitair, vriendelijkheid, ruime plek. Ook goed tussen allerlei uitstapjes. Shoppen in Bielefeld, Osnabruck of Munster, of fietsen en wandelen. De speelgelegenheid vind ik wat minder, de kinderen van ons tussen de 5 en 10, waren al snel uitgekeken op de 2 kleine speelplekken. Het zo een meerwaarde hebben als er iets te klimmen zou zijn. De animatie werd dagelijks gedaan door oudere kinderen van de camping, aanzig geen probleem, maar het werd al gauw een grote chaos. Het meer is heerlijk en daar hebben we ons groot en klein uren kunnen vermaken. De mittagsruhe en abendruhe, valt ook mee. Alleen kun je dan niet van de camping af. Maar we hebben een paar nachten ook meegemaakt, dat er tot 2 uur 's nachts door een stel jongvolwassenen wordt door gefeest en dan is het jammer dat daar niet op gelet wordt. Voordeel is dat het er allemaal prima uitziet, perfect sanitair. Nadeel is de speelplekken, die zijn niet echt uitdagend

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Tessa10-06-2017

Camping met leuke huuraccommodaties

Een nette camping met vrij veel vaste plaatsen. Wij hebben voor 3 nachten een Westernhuisje gehuurd. Erg leuke en nette accommodatie. Ruim voldoende inventaris en goed schoongemaakt. Sanitair aanwezig. Op de camping is een speeltuin en in één van de sanitair gebouwen staat een erg grote trampoline op de eerste verdieping. Restaurant biedt Duits/Griekse gerechten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Persoonlijk was vriendelijk. In de buurt heb je een mooi thermaalbad waar je ook met kinderen mag zwemmen. (Bad Rothenfelde)

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• Oude reviews

8A09-08-2016

Goede camping

Het is een mooie camping. Elke week is er wel wat te doen voor jong/oud. Boodschappenwinkels op 10 minuten rijden met de auto. Wifi is minder, 15 euro voor 1 code en je hebt alleen goede verbinding vooraan de camping. Dus er is bijna geen wifi op eigen plek. Geen zwembad, wel een mooi meer met een strandje wat ideaal is als het mooi weer is. Cafe/restaurant op de camping is goed, personeel is aardig en de kwaliteit van het eten is goed. Je hoeft niet lang te wachten op het eten. Zeker een aanrader.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Geertje20-07-2014

Verzorgde camping met mooi strand

In Juli een nagelnieuw Westernhuis gehuurd op deze camping. Zowel het huisje als de camping zag er heel verzorgd uit. Er is een mooi strandje op de camping, dus bij goed weer is dit een dikke plus. Een zwemplas geeft wat mij betreft een prettiger en ruimer gevoel dan een overvol campingzwembad. Wat ik wel raar vond is dat er "platzruhe"is van 12.30 uur tot 14.30 uur op de camping. Tussen die tijden mogen er geen auto's op en af de camping en worden luide conversaties, tv-geluiden en gebruik maken van de speeltuin niet gewaardeerd, aldus hun regels/ bordjes. Ook komt de campingbeheerder wat nukkig over, maar die zie je niet veel, dus geen last van gehad.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

1 tip over Camping Sonnensee

• Geertje, 21-07-2014

Mooie omgeving vlakbij het Teutoburger Wald. De uitkijktoren op 300 meter hoogte boven zeepeil is zeker de moeite waard.

0 vragen over Camping Sonnensee

• MobilehomesAanwezig