Hotel SportSchloss Velen

Hotel SportSchloss Velen
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor SportSchloss Velen voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel SportSchloss Velen in het Nederlands

Wat vonden we goed: Alles. Wat vonden we niet goed: Niks. Wat een heerlijk hotel is dit. Hier wordt je nog echt als gast met een grote G behandeld. Vriendelijk en correct personeel. Mooie kamers, mooi zwembad en sauna, gezellige bar en mooie restaurants met voortreffelijk eten. Wij verbleven in de kamers in het hoofdgebouw zelf. Ruime kamers voorzien van al het maar denkbare comfort. Mooie omgeving om heerlijk te wandelen en te fietsen. Maaltijden tot in de puntjes verzorgd.

Prettig hotel

fam de klein, 29-12-2017

De locatie van dit hotel, in een kasteel omgeven door een park, is prachtig. Wij hadden een mooie ruime kamer. Voor de kinderen was een bedbankje omgebouwd tot een tweepersoonsbed. Dat was niet comfortabel en aan de kleine kant en zou ik voor 2 grotere kinderen (vanaf 7 jaar) niet aanbevelen. Geen geluidsoverlast.

Uitstekend ontbijt. Wij hadden halfpension geboekt, dit was zowel in buffetvorm als in menuvorm (geen keuzemenu, een driegangendiner). Voor de kinderen kon gelukkig wat anders worden besteld want het menu betrof expliciete smaken waar niet iedereen van houdt. Zo ook bij het buffet overigens. Al met al vonden wij het avondeten niet in verhouding tot de uitstraling van het hotel en het ontbijt, zowel in keuzemogelijkheden als in bereiding.

Het hotel heeft een klein zwembad, waarvan helaas de meeste extra’s (whirlpoolfuncties, massagestralen) niet werkten. Handdoeken en badjassen worden door het hotel ter beschikking gesteld. Andere sportmogelijkheden, faciliteiten of uitstapjes in de omgeving worden door het hotel niet actief aanbevolen, daar moet bij de receptie om gevraagd worden.

Er is een parkeerplaats naast het hotel waar voor betaald moet worden. Direct daarnaast echter kan gratis worden geparkeerd, en het is slechts een of twee minuten verder lopen.

2de maar laatste keer

gerhard.norre, 27-11-2017

voor de 2de keer hier geweest, 1ste keer was veel beter.

wij verbleven in het hoofdgebouw.

Alles is wel zeer positief, mooie ruime kamer, zwembad (jetstream en bubbels werkten niet), personeel is zeer vriendelijk maar de keuken trekt op niets, het ontbijtbuffet daarentegen was zeer goed maar het avondbuffet was een tegenvaller, het buffet in een hospitaal is zelfs beter. Drank is zeer duur, 4.80 euro voor 0.20cc wijn, wij hadden bij 2 volle glazen wijn (0.40cc), 2 aperitieven en 1 bier 40 euro moeten neerleggen, das wat overdreven. Je merkt dat ze meer gericht zijn op grote groepen en de a la carte diners. Ze halen de winst eruit op een andere manier tov het arrangement. Ik wou ook een gerecht van de kaart veranderen met iets van het buffet met een extra opleg maar nee je moest de volledige prijs betalen. Nu wij zijn toch gewend om vele hotels te doen, kan je gerust zien in mijn historiek deze is toch spijtig genoeg door het eten een tegenvaller. Ik vroeg aan de receptie hoe dat kon in een 4* hotel, het antwoord, de keuken is geen 4* meneer???

Nu al bij al blijft het een zeer mooie locatie maar niet voor het buffet gedeelte.

Wederom schitterend, maar....

Berend, 29-10-2017

Voor een tweede maal hier geweest. Wederom is het een hotel waar je nog echt allure proeft en voelt. Alles klopt hier gewoon. Echter, net zoals meerdere reviews kan één glas wijn bij een lopend buffet(!) voor 8,50 écht niet. Dit moet naar een normaal tarief en kan gerust met meer dan de helft naar beneden. Tevens heeft men besloten om nu, óók voor slapers, 7,50 parkeergeld per dag te berekenen terwijl dit altijd gratis was. Ik vind dit een inconsistent beleid t.o.v. dagbezoekers waaronder medewerkers bedrijven, workshop aanwezigen e.d.. maak het voor overnachters inbegrepen en niet voor dagjesmensen. Gevolg: stampvolle parkeerplaatsen buiten het terrein. Samengevat: een schitterend bastion vol authentieke allure en met uitmuntend personeel maar helaas begint de commerciële scheefgroei ook hier zijn tol te eisen. Weer een unieke locatie die een verkeerde weg in lijkt te slaan.

Uitstekend !

Bodewes, 31-8-2017

Niets dan lof over de ruime, schone kamer (gratis upgrade), het gezellige terras, de mooie omgeving en de attente bediening.

Als ik wat te klagen zou kunnen hebben dan over de saaie groenten bij het buffet, 3 dagen hetzelfde. En de prijs van een glas wijn staat niet in verhouding tot het eten. De kaart bij het restaurant zag er veelbelovend uit maar het buffet viel daardoor wat tegen. Ontbijt was top verzorgd. Wij gaan zeker nog een keer heen!

Bijzonder hotel

Peter, 30-8-2017

Wij sliepen in een bijgebouw van het hotel (Försterei). Ruime , zeer schone, kamers + badkamer. TV-kanalen stellen niks voor. Ontbijt was zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Diner minder uitgebreid (lastig voor vegetariërs) maar eveneens van goede kwaliteit. Halfpension = exclusief drankjes. Het (jonge) personeel was stijfjes maar vriendelijk. De gratis faciliteiten, zoals zwembad en fitness waren niet groot maar wel prima. Details; er liggen handdoeken bij het zwembad voor de gasten en er zijn ruime kluisjes beschikbaar om je kleren in te hangen. We hebben tegen betaling getennist in de sporthal (3 professionele tennisbanen). Bij de receptie rackets en ballen beschikbaar. Om het hotel mooi/schoon parkje.

Dit hotel is bijzonder en gewoon af.

tophotel

lampi, 30-6-2017

alles was ok , enkel de prijs van de wijn ( 8,5 euro ) voor een glas is aan de hoge kant

Fantastiche hotelaccomodatie in kasteel

Kees, 18-1-2017

Fantastische midweek in dit charmante kasteelhotel. We hadden een keurige kamer bovenin het hoofdgebouw. Er was een fijn zwembad en een grote fitnessruimte. Alles was er even keurig en schoon. Ontbijtbuffet was uit de kunst met alles erop en eraan. Verschillende soorten zalm, allerlei vleeswaren, gekookte eieren, roer- en spiegeleieren, warme worstjes, spek, en gehaktballetjes, diverse soorten yoghurts, muesli's met toebehoren, broodjes. In alles was voorzien. Ook het diner(vijfgangen buffet) was rijk voorzien en elke avond anders, de ene keer lag de nadruk op vis de andere op vlees. Echt fantastisch. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een echte aanrader.

Gewoon doen en laat u zich verrassen

Roel, 7-1-2017

Niet goed: Niets. Wel goed: Alles. Wat een heerlijk hotel voor een gezellig en culinair weekend net over de grens. Erg mooie gebouwen met fantastische kamers. Wij verbleven in het echte kasteel. Er zijn ook kamers in de bijgebouwen. Kamers prima verzorgd met alle faciliteiten die maar denkbaar zijn. Prima bedden en goede badkamer. Culinaire hoogstandjes in de restaurants. Wij dineerden 1x in de Orangerie op ca. 100 meter van het echte kasteel en 1x in de mooie eetzaal van het slot zelf. In de Orangerie is het een uitstekend buffet waar alles wordt klaargemaakt waar men bijstaat. Het restaurant in het kasteel zelf is wat formeler en daar worden de super gerechten uitgeserveerd door erg erg goed personeel. Het ontbijt is zo uitgebreid dat de keuze vaak moeilijk is. Heerlijk zwembad, sauna etc.

Dit moet iedereen gewoon doen.

Sportschloss Velen fan, 21-12-2016

Alles was hier Super. De kamers, de omgeving, de bar en de restaurants. Hier wordt je echt verwend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SportSchloss Velen in Velen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SportSchloss Velen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SportSchloss Velen scoort een 8.39 uit 10 op basis van 238 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: