Reviews over Velen

Top hotel.

Michel Van der,
    1-12-2018

Tophotel op een toplocatie. Park met wandelmogelijkheden aan het hotel. Verschillende kastelen met wandelmogelijkheden op enkele kilometers.

Hadden een kamer geboekt in het kastelle zelf. Niets op aan te merken.

het diner s'avonds was vast, maar als je iets niet lustte, werd dat meteen aangepast.

Bij goed weer, en dat hadden we, deed de bar het terras open. Zaaalig genieten.

We gaan zeker nog eens terug.

FANTASTISCH

Manon,
    26-7-2018

Op en voor mijn verjaardag met mams hierheen gegaan.

Werkelijk alles was goed. Het ontbijt, het diner, de kamer met airco tijdens deze hittegolf, schone kamers, de inrichting van de kamers, het gratis kluisje op de kamer, behulpvol personeel, de omgeving, het gebouw, het zwembad, de badjassen om naar zwembad te lopen, de gehuurde electrische fietsen, de Artesische Brunner 4km van het hotel waar je je voeten en benen kon afkoelen in het ijs en ijskoude bronwster... Ik zou zo teruggaan!

En ja, parkeren kost geld op het terrein, maar 2m van de slagboom af kun je je auto gratis plaatsen.

De drankjes waren niet zo goedkoop maar het unieke gevoel om in een echt kasteel te zijn maakt alles goed.

David Posselt, Front Office Leiter, Marketing, 1-8-2018

Beste gast,

Bedankt voor je zeer positieve beoordeling.

We verheugen ons op uw succesvolle verblijf en heten u graag van harte welkom in ons hotel SportSchloss Velen!

FANTASTISCH

Manon,
    26-7-2018

Op en voor mijn verjaardag met mams hierheen gegaan.

Hier weten ze hoe gasten moeten behandelen. T o p

Lad2912,
    11-2-2018

Wat vonden we goed: Alles. Wat vonden we niet goed: Niks. Wat een heerlijk hotel is dit. Hier wordt je nog echt als gast met een grote G behandeld. Vriendelijk en correct personeel. Mooie kamers, mooi zwembad en sauna, gezellige bar en mooie restaurants met voortreffelijk eten. Wij verbleven in de kamers in het hoofdgebouw zelf. Ruime kamers voorzien van al het maar denkbare comfort. Mooie omgeving om heerlijk te wandelen en te fietsen. Maaltijden tot in de puntjes verzorgd.

David Posselt, Front Office Leiter, Marketing, 1-8-2018

Geachte gast, hartelijk dank voor uw vriendelijke evaluatie, waar ons team heel blij mee was.

We zouden heel blij zijn als u ons opnieuw zou bezoeken tijdens uw volgende bezoek aan Velen. Tot die tijd wensen we je het allerbeste!

Prettig hotel

fam de klein,
    29-12-2017

De locatie van dit hotel, in een kasteel omgeven door een park, is prachtig. Wij hadden een mooie ruime kamer. Voor de kinderen was een bedbankje omgebouwd tot een tweepersoonsbed. Dat was niet comfortabel en aan de kleine kant en zou ik voor 2 grotere kinderen (vanaf 7 jaar) niet aanbevelen. Geen geluidsoverlast.

Uitstekend ontbijt. Wij hadden halfpension geboekt, dit was zowel in buffetvorm als in menuvorm (geen keuzemenu, een driegangendiner). Voor de kinderen kon gelukkig wat anders worden besteld want het menu betrof expliciete smaken waar niet iedereen van houdt. Zo ook bij het buffet overigens. Al met al vonden wij het avondeten niet in verhouding tot de uitstraling van het hotel en het ontbijt, zowel in keuzemogelijkheden als in bereiding.

Het hotel heeft een klein zwembad, waarvan helaas de meeste extra’s (whirlpoolfuncties, massagestralen) niet werkten. Handdoeken en badjassen worden door het hotel ter beschikking gesteld. Andere sportmogelijkheden, faciliteiten of uitstapjes in de omgeving worden door het hotel niet actief aanbevolen, daar moet bij de receptie om gevraagd worden.

Er is een parkeerplaats naast het hotel waar voor betaald moet worden. Direct daarnaast echter kan gratis worden geparkeerd, en het is slechts een of twee minuten verder lopen.

Velen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews