We hebben een aantal aanbieders voor Velen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Velen voor je op een rij gezet:

Reviews over Velen

Leuk dorp met enkele faciliteiten.

mazda,
    1-9-2012

In Velen is niet veel te beleven.Er zijn een paar winkeltjes (bakker,warenhuis,pita,ijssalon,pizzeria,enz..).In Velen is er een bos en verder veel boerderijen en landbouw.Om dingen te bezoeken zeker fiets of auto nodig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

fantastische rust en omgeving

danny,
    24-12-2009

mooi hotel maar minder geschikt voor invaliden omdat het welness gedeelde voor invaliden niet beschikbaar is. Ontbijt subliem met verse zalm, warme wafels, buffet.

Goede service en nederlandstalig. Een hotel waar er ook veel sport kan gedaan worden en een mooie omgeving voor te fietsen. Wij gaan zeker terug in de zomer

Gereisd met partner in december 2009

mooi hotel in en prachtige omgeving

Cabanier,
    18-8-2008

Knap hotel in een prachtige, groene omgeving.Zeer mooie, ruime familiekamers met een grote badkamer. Vriendelijk personeel. Veel sportmogelijkheden. Vooral de tennis vonden wij geweldig ( veel velden en gezellig ) Groot aanbod van fietsen ( ook voor kinderen ) Wij hebben fijn gefietst! Zwembad is niet zo groot. Het eten was lekker maar niet zo fijn. (vooral in de kelder van de orangerie vonden wij het wat minder) Spijtig ook dat we op een zomerse dag in de kelder moesten eten.( in de winter kan dit wel gezellig zijn. Het ontbijt was daarentegen wel super! Zeer ruim buffet dat steeds werd aangevuld. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd familie in augustus 2008
Velen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews