Vakantie in Velbert

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Velbert

Reviews over Velbert

• 8f2haobroere18-11-2011

Mooie plaats

Mooie plaats om de omgeving te verkennen, veel bos

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Hendrik ten Hoeve08-09-2010

Mooie stad!!!!

Velbert is werkelijk een erg mooie stad, met veel mooie gevels en winkels, uude opgeknapte gebouwen en erg mooie parken. Prachtige "Wallfahrtskirche" (architectuur) en ouwe kerken. Biedt veel meer dan Keulen, Düsseldorf is mooier dan Keulen. Let wel op de groene sticker, want die heb je nodig in deze stad. Parkeren kost bijna niets en aan 1 dag heb je te weinig. We gaan nog vaker terug!

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving

augustus 2010

• 5huysman02-10-2009

schandalig ontbijt

ook wij hadden een apart ontbijt.Gerookte zalm...niet gezien,geen roerei ,alleen hard broodje .Het ontbijt verdiende zeker geen ster. In een hotel verwacht je toch een uitgebreid ontbijt.Daar we via een bepaalde touroperator waren was het ontbijt minimaal. Het voelde alsof je te min was (ander niveau gast) voor het normale ontbijt. Dit krijgt een staartje,weet alleen niet of wij er wat mee opschieten. De manager kon ook niks voor ons betekenen.Ook erg slecht geslapen,geen lekkere matrassen. Dit nooit meer

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving

september 2009

• 10a. de kruijf van dinter31-08-2006

een leuk stadje waar je goed kunt winkelen. de omgeving biedt diverse mogelijkheden zoals het neandertahl en div musea in leuke plaatsjes er om heen wij zijn al verschillende keren in hotel zur traube geweest, zeer goed verzorgd en goed eten tegen zeer redelijke prijzen. kamers zijn eenvoudig maar goed

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur