We hebben een aantal aanbieders voor Velbert voor je op een rij gezet:

Reviews over Velbert

Mooie stad!!!!

Hendrik ten Hoeve
    8-9-2010

Velbert is werkelijk een erg mooie stad, met veel mooie gevels en winkels, uude opgeknapte gebouwen en erg mooie parken. Prachtige "Wallfahrtskirche" (architectuur) en ouwe kerken. Biedt veel meer dan Keulen, Düsseldorf is mooier dan Keulen. Let wel op de groene sticker, want die heb je nodig in deze stad. Parkeren kost bijna niets en aan 1 dag heb je te weinig. We gaan nog vaker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

een leuk stadje waar je goed kunt winkelen

a. de kruijf van dinter
    31-8-2006

een leuk stadje waar je goed kunt winkelen. de omgeving biedt diverse mogelijkheden zoals het neandertahl en div musea in leuke plaatsjes er om heen wij zijn al verschillende keren in hotel zur traube geweest, zeer goed verzorgd en goed eten tegen zeer redelijke prijzen. kamers zijn eenvoudig maar goed

Gereisd anders in augustus 2006
Velbert scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews