Hotel Mercure Kamen Unna

Hotel Mercure Kamen Unna
8,5

6 tips over Hotel Mercure Kamen Unna

ckorff, 21-6-2015
Hotel is moeilijk te vinden, ligt naast Ikea
richard dales, 11-2-2015
Wij zijn naar het kuurbad in Werne geweest, 20 min rijden, lekker verwarmd buitenbad. Eenvoudig, maar goedkoop ( 7.50 E voor hele dag bubbelen ! ).
lenicees, 14-12-2014

Uitstekende uitvalsbasis voor steden in omgeving.

Wij bezochten schitterende kerstmarkten in Münster en Dortmund.

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Kamen Unna voor je op een rij gezet:

sven83, 3-12-2013
Dortmund stad is groot en er zijn veel winkels.
D, 2-11-2013
Naast het hotel zijn een IKEA, MacDonalds, Burger KIng en KFC. Ideaal als je met kinderen ergens wat wilt eten. We hebben ook gegeten bij Conny's diner, ook vlakbij het hotel. Dit is een voordelig, Amerikaans restaurant.
R.P.M.Keijzer, 9-12-2012
Conny's diner, aan de overkant van de weg, een betaalbaar restaurant met een leuke Amerikaanse inrichting.