Hotel Mercure Kamen Unna

Hotel Mercure Kamen Unna
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Kamen Unna voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Mercure Kamen Unna in het Nederlands

Goed Hotel

Bos 63, 21-12-2016

Mooi en schoon hotel, ontbijt helemaal super. Kamer schoon en netjes.
JG, Direktion, 3-3-2017

Best de herr Bosjuitzen,

Met vriendelijke groet hotel manager

Uitstekend

Ricky Maas, 10-12-2016

Keurige kamers,

Fijne bedden!

Alles wat je nodig hebt is er.

Wij vonden het jammer dat de bar te klein is voor de gasten. Wij hebben 2 avonden met 6 personen appart in het restaurant gezeten.

Ook de prijzen voor wijn zijn aan de hoge kant. Het blijkt dat de wijn per.....0.1 liter op de kaart word weergegeven in plaats van een glas.

Ik had liever gezien dat de prijs per glas op de prijslijst zou staan.(wat wij eerst dachten)

Op de barman na vonden wij het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

JG, Direktion, 3-3-2017

Geachte Ricky Maas

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Kamen Unna erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend hotel manager

prima hotel op gunstige locatie

Bert de Bruin, 29-10-2016

Ik weet niet waar de af en toe slechte recensies op gebaseerd zijn maar wij waren zeer tevreden. Ja je hoort de snelweg maar dat weet je als je dit hotel boekt. Het personeel was vriendelijk, het ontbijt goed, de kamer prima, alles schoon, de locatie goed, kortom bijna niets te klagen. Het enige wat beter kan is de WIFI, die is niet zo goed op de kamer. Kortom een goed hotel zeker gezien de prijs / kwaliteitsverhouding en zeer geschikt als uitvalsbasis.
Jg, Direktion, 3-3-2017

Beste Bert,

Met vriendelijke groet hotel manager

Super dagen gehad. Alles klopte!

Maria, 12-9-2016

Medewerkers, kamer, eten, drinken, bedden, omgeving. We voelden ons echt welkom.

Voor herhaling vatbaar.

Jan, Direktion, 16-9-2016

Beste Maria,

Met vriendelijke groet,

Mit freundlichen Grüßen

Jan

prima hotel

wil, 26-6-2016

vanuit hotel kun je heerlijke fietstochten maken. Prijs/kwaliteit hotel: super!!
Jan, Direktion, 5-7-2016

Hoogachtend,

Jan

Hotel is goed in alles, dus kamer en ontbijt buitengewoon goed. Menukaart voor het diner is klein, wel erg smakelijk. Als het restaurant gesloten is, ben je aangewezen op fastfood. Alles op loopafstand, Mac, burgerking, KFC, Connie diner (is usa fastfood met veel friet). Erg leuk zijn de culturele uitstapjes n.l. Nordkirchen Schloss (parkeren voor het slot dus echt door rijden en de oprijlaan op). Heerlijk restaurant voor de flammkuchen lunch), 20 km. Daarna door naar (8 km) Vischering Schloss (koffie). Terug via de Henrichenburg Hebewerk scheepslift, de oudste van Europa. Geopend door Kaiser Wilhelm 2. Super leuke dag gehad tussen de snelwegen.
Jan, Direktion, 24-6-2016

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Niet tevreden helaas! Teleurstellend!

Danny, 14-2-2016

In tegenstelling tot andere berichten! Thee niet te zuipen, eten wordt nauwelijks bijgevuld. En er zijn Geen croissantjes, koffieapparaat kapot.

Kamer ziet er redelijk uit maar mankeert een hoop aan. Extreem zoemend geluid in badkamer.

Heel vies geschimmeld douche-gordijn en voegsels stenen zijn vies.

Eten wordt weggehaald terwijl er nog heel veel mensen zitten.

4 sterren is het niet waard. Haal er maar 2 af.

Nog 1 tip: Eet niet bij Connie's tegenover hotel.

JG, Direktion, 16-2-2016

Geachte gast,

We stellen het zeer op prijs dat u de tijd hebt genomen om een enquête in te vullen over uw recente verblijf bij ons.

Namens ons volledige personeel hier bij Mercure bieden we onze excuses aan voor de problemen die u in dit hotel hebt ondervonden.

We stellen de feedback enorm op prijs en zullen het gebruiken om onze activiteiten te beter af te stemmen in de hoop dat we bij uw volgende bezoek aan uw verwachtingen zullen voldoen, of zelfs uw verwachtingen zullen overtreffen.

Goed overnachtingshotel vlak bij Autobaan

ckorff, 21-6-2015

Hotel is goed ook qua prijs/kwaliteit. Kamers zijn schoon en ruim en goed ontbijt.

Personeel is uiterst vriendelijk. Ligt vlak bij de autobaan. Is alleen moeilijk te vinden omdat het op een industrieterrein staat, vlak naast Ikea.

Heeft ook goede faciliteiten voor zakelijk gebruik.

Hotel Manager, Direktion, 9-7-2015

Geachte gast,

Namens ons volledige personeel hier bij Mercure willen we u bedanken voor uw bezoek en we hopen u nogmaals terug te zien wanneer u voor zaken weer in de buurt bent!

Hoogachtend hotelmanger

Ongelooflijke prijs-kwaliteit !

richard dales, 11-2-2015

Heerlijk ontbijt, super bedden, dicht bij de snelweg, gratis parkeren en heel vriendelijk behulpzaam personeel !
hotelmanger, Direktion, 24-4-2015

Comfortabele, zeer geschikte uitvalsbasis

lenicees, 14-12-2014

Mercure Kamen ontvangt met open armen. Uitstekende, schone kamer met heerlijk bed. Goed geïsoleerd tegen buitenlawaai. Uitgebreid en smakelijk ontbijt. Ruime gratis parkeergelegenheid

Koffiemachine met dagelijks nieuwe koffiepads gratis ter beschikking.

Hotelinformatie vermeldt gratis wifi. Dat is niet het geval. U betaalt 10 euro voor 24 uur.

hotelmanger, Direktion, 24-4-2015

Hoogachtend hotelmanger,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Kamen Unna in Unna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Kamen Unna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Kamen Unna scoort een 8.51 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: