Camping Regenbogen Tecklenburg

75 reviews over Camping Regenbogen Tecklenburg in het Nederlands

Leuke gerenoveerde camping.

Arthur
10-8-2018

Aanrader, camping wordt grondig gerenoveerd. Zwembad (binnen en buiten is prima) en ook leuke speeltuin voor de kids. Door de slechte reviews van voor de renovatie nog lekker rustig, maar zal wel snel veranderen denk ik.

Het is een groot terrein met altijd wel plek. Alleen voor caravans en tenten loopt het vaak ernstig af. Alles is afgestemd op gezinnen met jonge kinderen. Het geheel doet rommelig aan. Men heeft meer aandacht voor de nieuwe kleine vakantiehuisjes dan voor de campeerders. De receptie heeft geen info over fietsmogelijkheden, daarvoor moet naar de VVV. Eten in het restaurant was goed en goedkoop. Alleen het restaurant is lang niet altijd open. Elke dag weer een verrassing en het vreemde ook de receptie heeft geen idee, die zegt steeds het restaurant is open, ha, ha, dus niet. Voor ongeveer 40 euro voor 2 pers. met caravan vonden wij het te duur. Omgeving is wel leuk, maar niet enerverend. Verder ligt het naast een autoweg, daar kun je je aan ergeren. Wifi is er niet, alleen bij het restaurant. Zwembad is klein maar voor kinderen prima. Er is 1 nieuw sanitair gebouw de rest was nog oud. Ons gebouw was nieuw, hoewel nog niet helemaal af.

Het park is, gezien de eerdere meldingen over ouderdom en verval, duidelijk gerenoveerd. Schone en ruime toiletgebouwen met ruim voldoende toiletten, wasruimte en douches. De zwembaden zien er keurig uit en bieden naast voldoende ruimte om te liggen ook genoeg vertier voor de kids. We kregen twee zeer ruime plaatsen toegewezen waar normaalgesproken op andere campings minstens drie plaatsen zouden zijn. Vriendelijk personeel ook. Alleen het wifi is op de achterste velden nog wat zwak. Gezien de investeringen die ze aan het doen zijn zou het mij niet verbazen dat ook dit verbeterd wordt. Er is in hoogseizoen nog voldoende plaats beschikbaar. Misschien omdat het zwembad een tijd gesloten is geweest tijdens renovatie?

Deze camping was wel wat duurder, maar gekozen vanwege het zwembad, blijkt het zwembad gesloten vanwege een verbouwing. Kregen wel een tegoedbon voor korting bij een volgend bezoek. Zakelijk gezien goed, maar daar hadden we nu dus niets aan.

Het is een hele grote camping (er wordt nog steeds uitgebreid) met ruime plekken. Neem echter wel een heel lang verlengsnoer mee als je stroom wil! (wij kregen mede daarom een andere (betere) plek. Een aantal grote sanitaire gebouwen, maar ook hier was er 1 gesloten en moesten mensen best heel ver lopen voor een toiletbezoek.

Ik denk dat het over een maand of 3 een geweldige camping is met veel activiteiten en mogelijkheden, maar nu nog even niet.

Er is een restaurant en een imbis, die beiden echter al behoorlijk vroeg dicht gaan. Als je na 21 uur nog iets wil gaan drinken heb je pech gehad. (toch nog een biertje gekregen van een hele aardige jongeman omdat er nog mensen zaten te eten)

camping oogt verpauperd

marjan
14-5-2018

camping oogt erg verpauperd, slecht verlicht, het zwembad gesloten en door renovatie weinig sanitaire voorzieningen maar je betaald wel de volle prijs voor 2 personen zo,n 40 euro per nacht

Fijne familiecamping.veel voor kinderen te doen, skatebaan speeltuin binnen en buitenzwembad.Jammer dat het zg.vroegzwemmen voor de senioren is afgeschaft.

verder mooie omgeving, camping ligt aan bos.en op korte rijafstand van Osnabruck, mooie stad, leuke terrassen en winkels.Er zijn veel diverse plaatsen te huur om te kamperen, alsmede chalets te huur.Winkeltje ook aanwezig.Heb hier vele leuke zomers doorgebracht met gezin.

Wir waren mit unseren Enkelkindern da. Es wird viel geboten, so das keine Langeweile aufkommt.

Die sanitären Einrichtungen sind in einem guten und sauberen Zustand. Wir wollen auch für längere Zeit wieder kommen.

Sehr gepflegte und saubere Anlage, tolles Lokal auf dem Platz und sehr nettes, immer freundliches Personal.

Schöner Spielplatz - ruhig gelegen - freundliches Personal

Der Aufenthalt war gut

25-4-2017

Der Aufenthalt war gut. Es kannallerdings noch einiges verbessert werden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Regenbogen Tecklenburg in Tecklenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Regenbogen Tecklenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Regenbogen Tecklenburg scoort een 6.8 uit 10 op basis van 75 reviews.