Camping Regenbogen Tecklenburg

78 reviews over Camping Regenbogen Tecklenburg

• 2019
    5Alie25-08-2019

Nooit meer

Het zwembad is dicht sinds juni( brand) maar dit wordt nergens vermeld. Ook wordt het niet gezegd bij de receptie, verrassing als je bij het zwembad aankomt. De camping is dan ook bijna leeg zeker niet gezellig. Zijn eerder vertrokken. De eetgelegenheid is prima.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Ellen Wagenaar14-08-2019

Niet bijzonder.

We hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis naar Denemarken. Ik zou wel schrikken als ik dit voor langer geboekt had. De camping ligt prachtig in een soort van park, maar wordt voornamelijk bezet door vaste bewoners (die er waarschijnlijk ook echt wonen). De camping staat vol met caravans, met aanbouwen, en nog een aanbouw, een schutting of hek daar weer om heen. Terwijl ze ook een gedeelte hebben waar geen vaste gasten staan werden wij toch voor 1 nacht hiertussen gezet. Als je gaat, dan zeker vragen om een plaats wat niet voor de vaste gasten is. Het sanitair is wel schitterend. Ik heb het idee dat de camping echt met een modernisering bezig is, maar dat ze nog met een "erfenis uit het verleden"zitten. Voor de slagboom is nog een stuk waar je met de camper voor 10 euro per nacht kunt overnachten. Voor wij hebben ervaren was het ook wel erg duur.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    6Fam Bakema04-09-2018

Niet snel weer.

Een dure camping waarvan men mag verwachten dat alles, met name het sanitair, er gelikt uit ziet. Hmmmmm dit liet nogal te wensen over. Het restaurant houd van opschieten. Een voorafje, hoofdgerecht en iets na en binnen een half uur klaar. Het eten op zich was goed en op de receptie werden we keurig te woord gestaan.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Arthur10-08-2018

Leuke gerenoveerde camping.

Aanrader, camping wordt grondig gerenoveerd. Zwembad (binnen en buiten is prima) en ook leuke speeltuin voor de kids. Door de slechte reviews van voor de renovatie nog lekker rustig, maar zal wel snel veranderen denk ik.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Johan09-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar voor ons als fietsers.

Het is een groot terrein met altijd wel plek. Alleen voor caravans en tenten loopt het vaak ernstig af. Alles is afgestemd op gezinnen met jonge kinderen. Het geheel doet rommelig aan. Men heeft meer aandacht voor de nieuwe kleine vakantiehuisjes dan voor de campeerders. De receptie heeft geen info over fietsmogelijkheden, daarvoor moet naar de VVV. Eten in het restaurant was goed en goedkoop. Alleen het restaurant is lang niet altijd open. Elke dag weer een verrassing en het vreemde ook de receptie heeft geen idee, die zegt steeds het restaurant is open, ha, ha, dus niet. Voor ongeveer 40 euro voor 2 pers. met caravan vonden wij het te duur. Omgeving is wel leuk, maar niet enerverend. Verder ligt het naast een autoweg, daar kun je je aan ergeren. Wifi is er niet, alleen bij het restaurant. Zwembad is klein maar voor kinderen prima. Er is 1 nieuw sanitair gebouw de rest was nog oud. Ons gebouw was nieuw, hoewel nog niet helemaal af.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Bas03-08-2018

Ziet er allemaal keurig uit. Leuke vakantie!

Het park is, gezien de eerdere meldingen over ouderdom en verval, duidelijk gerenoveerd. Schone en ruime toiletgebouwen met ruim voldoende toiletten, wasruimte en douches. De zwembaden zien er keurig uit en bieden naast voldoende ruimte om te liggen ook genoeg vertier voor de kids. We kregen twee zeer ruime plaatsen toegewezen waar normaalgesproken op andere campings minstens drie plaatsen zouden zijn. Vriendelijk personeel ook. Alleen het wifi is op de achterste velden nog wat zwak. Gezien de investeringen die ze aan het doen zijn zou het mij niet verbazen dat ook dit verbeterd wordt. Er is in hoogseizoen nog voldoende plaats beschikbaar. Misschien omdat het zwembad een tijd gesloten is geweest tijdens renovatie?

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Riboko17-05-2018

Groot en mooi maar organisatorisch moet het beter

Deze camping was wel wat duurder, maar gekozen vanwege het zwembad, blijkt het zwembad gesloten vanwege een verbouwing. Kregen wel een tegoedbon voor korting bij een volgend bezoek. Zakelijk gezien goed, maar daar hadden we nu dus niets aan.
    Het is een hele grote camping (er wordt nog steeds uitgebreid) met ruime plekken. Neem echter wel een heel lang verlengsnoer mee als je stroom wil! (wij kregen mede daarom een andere (betere) plek. Een aantal grote sanitaire gebouwen, maar ook hier was er 1 gesloten en moesten mensen best heel ver lopen voor een toiletbezoek. Ik denk dat het over een maand of 3 een geweldige camping is met veel activiteiten en mogelijkheden, maar nu nog even niet. Er is een restaurant en een imbis, die beiden echter al behoorlijk vroeg dicht gaan. Als je na 21 uur nog iets wil gaan drinken heb je pech gehad. (toch nog een biertje gekregen van een hele aardige jongeman omdat er nog mensen zaten te eten)

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 3marjan14-05-2018

camping oogt verpauperd

camping oogt erg verpauperd, slecht verlicht, het zwembad gesloten en door renovatie weinig sanitaire voorzieningen maar je betaald wel de volle prijs voor 2 personen zo,n 40 euro per nacht

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 6rosita08-03-2018

familiecamping met zwembaden, gelegen aan bos.

Fijne familiecamping.veel voor kinderen te doen, skatebaan speeltuin binnen en buitenzwembad.Jammer dat het zg.vroegzwemmen voor de senioren is afgeschaft. verder mooie omgeving, camping ligt aan bos.en op korte rijafstand van Osnabruck, mooie stad, leuke terrassen en winkels.Er zijn veel diverse plaatsen te huur om te kamperen, alsmede chalets te huur.Winkeltje ook aanwezig.Heb hier vele leuke zomers doorgebracht met gezin.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Oude reviews

9Stephanie08-04-2017

Geweldig

Wij hebben hier een super vakantie gehad. In tegenstelling tot ander reviews hebben wij niks vernomen van verkeer buiten de camping of op de camping ook douch/wc keurig meerder keren per dag werd er schoongemaakt. Animatie voor kids en volwassen was super. Wij hadden kids mee in de leeftijd van 4 t/m 11 en zij hebben zich heerlijk kunnen vermaken op het park. Ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer geboekt hebben....we hebben er weer zin in!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2016

Camping Regenbogen Tecklenburg info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer