Pension Landhauspension Upmeyer

Pension
Pension Landhauspension Upmeyer

1 review over Pension Landhauspension Upmeyer in het Nederlands

Gaan we zeker nog eens heen

Keizer
29-10-2009

Boerderij met nog veel verschillende dieren.

Gezellige eigenaren, en heel gezellige eetruimte met altijd brandende openhaard. Fijne kamers met douch en toilet.

Wij hebben ons hier tegelijk thuis gevoeld, s'ávonds nog even naar het door Nederlanders bestierde retaurant Franz even voorbij de kerk in Brochterbeck ca.400 meter van het pension.

Omgeving voor prachtige wandelingen. Wij zullen hier zeker nog eens naar toe gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landhauspension Upmeyer in Tecklenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landhauspension Upmeyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.