Hotel Sunderland(Sauerland)

Hotel Sunderland(Sauerland)

3 tips over Hotel Sunderland(Sauerland)

S. Hoogendijk, 15-8-2014

-Café/restaurant/bar Tagwerk aan het begin van de 'dorpsstraat'. Leuk terras om even te zitten aan het eind van een dag. Vriendelijke gastvrouw!

-Kledingzaakje aan het begin van de Haupstrasse (rechts achter politiebureau).

-Prachtige uitvalsbasis voor mooie wandelingen, fietsroutes en Sorpesee.

-Winkelen in Neheim.

Hendrik-Jos Govers, 15-9-2012
Een van onze vrienden heeft een lactose-allergie en kon niet alles eten. Zowel de keukenchef Herr Fritz als de restaurantverantwoordelijke Frau Rohr hebben dit naar onze volle tevredenheid opgelost en hebben voor deze persoon alle gerechten aangepast zonder enige meerprijs. Chapeau!! Je moet het maar doen. De klantentevredenheid staat er zeer hoog in het vaandel
PJ Heidstra, 27-2-2012
Ga uit eten bij Pizzaria Calabria wat een fantastiche lekkere pizza's en pasta's zerveren ze hier. Wel even reserveren wij zijn een uur later teruggekomen het was stampvol. Na daar te hebben gegeten snapten we dat wel!! Aanrader als je niet twee maal in het hotel zelf wil eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunderland(Sauerland) voor je op een rij gezet:

Kras
Kras