Hotel Sunderland(Sauerland)

Hotel Sunderland(Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Sunderland(Sauerland) voor je op een rij gezet:

167 reviews over Hotel Sunderland(Sauerland) in het Nederlands

Ga eens zwemmen in de Sorpesee, heerlijke omgeving, natuurschoon en zeer veel rust.

Heerlijke kleine restaurantjes van goede kwaliteit.

Maak een mooie fiets of boswandeling om de Sorpesee, dat is echt genieten.

De rest gaat van zelf, gewoon doen.

succes.

Prijstechnisch goed hotel centraal gelegen

l.g.s.
18-4-2017

Wij hebben gebruik gemaakt van de actie 2 overnachtingen incl avondeten op dag van aankomst en 2 x ontbijt. Eten in restaurant hotel geen aanrader . Bij aankomst vermeld de receptie duidelijk dat het niet toegestaan is om een hond mee te nemen bij het ontbijt ivm lopend buffet . Wat schets onze verbazing zitten er s ochtends mensen met honden in de ontbijtzaal hier hebben wij een opmerking over gemaakt bij de receptie deze gaf aan dat zij hier niets aan konden doen . Wanneer mensen zich niet hielden aan hetgeen zij als hotel mededeelden dan hield het voor hun op . Wij hebben aangegeven dat dit een slechte zaak is daar zij zich als hotel zijnde naar buiten presenteren als een net hotel , er is ook verboden te roken in de kamers wanneer mensen dit toch zouden doen gaat de receptie dan ook weer met deze opmerking komen "tja wij vermelden het maar als mensen zich daar niet aanhouden kunnen wij niets doen " Op dit stukje had ik toch wel meer service verwacht . De kamers van het hotel zijn gedateerd maar zijn wel netjes schoon en alles wat men nodig heeft is aanwezig . Het hotel is geen 4sterren hotel eerder een 3sterrenhotel .

Je hoeft eigenlijk niets te plannen, want in de buurt is zoveel te doen.

Smorgens kan je gewoon kijken waar je zin in hebt en wat het weer toelaat.

Leuk hotel en omgeving

Kees
7-1-2017

Een goed hotel, met een fijn restaurant in Afrikaanse stijl,goed toeven in Sundern, een kleine plaats met één winkelstraat met een paar restaurants,een bezoek aan de Sorpesee ( ongeveer 8 km )is zeker de moeite waard, je kan de Sorpesee mooi rondwandelen, ongeveer 15 km, goed te doen ook met de fiets, een hele zijde van het meer autovrij, met een breed pad, aan de andere kant een fietspad, halverwege een rustplaats met restaurant, schitterende omgeving.

Even verder weg ongeveer 25 km ligt nog een meer de Mönhesee, ook zeer de moeite waard om te wandelen en fietsen, met een stuwmeer en een dam dwars door het meer.

Hotel goed

Marijke
2-10-2016

Hotel is goed,maar ligt aan een hele drukke verkeersweg!!! Je moest met dichte ramen slapen!!Er was geen arco op de kamer aanwezig.Dat is geen pretje,om met nacht temperatuur van 14 graden,met dichte ramen te slapen!, Dit is geen goed hotel als je van een goede nachtrust houd!

Niet voor herhaling vatbaar

Sjeke
5-8-2016

Kamers gedateerd, geen airco. Ontbijtbuffet was goed (maar daar kan niet veel mis mee zijn, in het algemeen). We hadden een arrangement geboekt voor 2 nachten en incl. diner op 1e dag. Dit viel ontzettend tegen. Soep leek melk met wat prei er in en de hoofdmaaltijd bleek wat frietjes te zijn met een cordon bleu (kaas moest je ook zoeken) en mayonaise. Nog niet eens aangekleed met een blaadje sla! Voor het toetje hadden we de keuze uit kwark met fruit (dat kreeg je ook bij het ontbijt) of ijs, dat waren 3 bolletjes op een bord. Totaal fantasieloos gepresenteerd. De tweede avond wilden we ergens anders dineren, maar er was in de buurt geen enkel restaurant of als er al een was, dan was het dicht vanwege vakantie (!) of een andere reden. Uiteindelijk zijn we bij McDonalds beland. Misschien kwam het door het slechte weer, maar het was bijna overal uitgestorven.

Opm. we hadden nog een aantal nachten in een ander 4* hotel overnacht, vandaar dat het verschil zo groot was. Dit hotel was zeker geen 4* waard!!

We hebben genoten

Zjeraar
20-7-2016

Prima hotel, super vriendelijk personeel. Geen gedoe met in- of uitchecken. Gratis gebruik van de sauna. Heerlijk ontbijt buffet. Kortom een aanrader voor een korte vakantie.

Prima hotel

Peter Schweisshelm
11-7-2016

Hebben dit hotel via een voordelsite voor een scherpe prijs geboekt. Bij aankomst kregen wij een suite! S'avonds in het restaurant gegeten, ze hadden een menukaart met Afrikaanse gerechten. De currie's waren uitstekend, ver boven verwachting. Het ontbijt was erg goed verzorgd, en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Al met al en geslaagd weekeind, de klokken van de dichtbije kerk waren om zeven uur in de ochtend iets minder.

Zeer tegenvallende aanbieding!

drs.E.A.B. van Hal RA
29-2-2016

Gebruik gemaakt van een aanbieding wat resulteerde in twee slechte kamers (205-204) van het hotel veel lawaai (autoweg en een cafe met rokers buiten onder het raam) de minibar was weggehaald, geen bad, geen koffie-/theemogelijkheid op de kamer

(kennelijk zat dit er met die aanbieding niet meer in.) Beklag over de kamers bij het personeel stuitte op onbegrip. Voor het ontbijt 's ochtends moest gereserveerd worden! vanwege de belangrijke lokale klandizie die ook kwam ontbijten. Slecht geslapen met veel ergenis over het ontbijt; kortom een verknald weekend met mijn gezin. Aanbieding nooit doen!! Sunderland hotel: een gemiste kans.

Nooit meer Silverster

Y.Streefkerk en M.Schulze
5-1-2016

Smaakvol ingericht hotel en nette kamers. Ontbijt redelijk.

Het 6 gangen diner op Oudejaarsavond was op zijn minst gezegd Slecht en met héél weinig smaak, daarover waren erg veel bezoekers het eens!

Geen klok tegen 24.00 uur om met zijn allen te proosten op het nieuwe jaar.

Wel mooi vuurwerk.

Niet voor herhaling vatbaar.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunderland(Sauerland) in Sundern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunderland(Sauerland) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunderland(Sauerland) scoort een 7.96 uit 10 op basis van 167 reviews.