Vakantiehuis Pötter

Met oudere kinderen

schitterend huis en tuin

W.H. de Zeeuw
20-8-2009

Een heel mooi uitzicht op de Sorpesee.

de boven verdieping wordt bewoond door een ouder echtpaar, maar totaal geen overlast van elkaar.

Het is erg leuk om de Sorpesee eens rond te fietsen of te skaten

In het dorp ( +/- 1 KM) bij de Sorpedam, is een mooie boulevard met vele restaurants en waar je ook waterfietsen kan huren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pötter in Sundern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pötter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.