Hotel Palatino

Hotel Palatino

9 tips over Hotel Palatino

Marco Hillenga, 4-1-2015

- Boek rechtstreeks, VakantieVeilingen nakt je uiteindelijk.

- Eten in eigen restaurant hotel

- Rondje Sorpesee lopen

- Winterberg

- In de zomer sport-auto. Ideaal om heel hard te scheuren op de bergwegen (goed onderhouden wegen)

- Genieten

Freddy Scholte Lubberink, 8-9-2014
Een boottochtje op de Sorpersee of een fietstocht rondom dezelfde See !!
Marieke Wissink, 11-8-2014
Voor de wandelaars/fietsers is er een mooie route om de sorpesee met gezellige terrasjes nog geen 5 min. van het hotel af.

We hebben een aantal aanbieders voor Palatino voor je op een rij gezet:

Nikki, 3-3-2013
Skiën in Bodefeld of Winterberg
Tjeerd&Mirjam Postma, 24-8-2012
Elektrische fietsverhuur voor min. 9 euro voor 2 uur mogelijk bij het nabij gelegen Gast des Hauses in het fraaie wandelpark - en daarna heerlijk een rondje van 16km om de prachtige Sorpesee!
g.a.ansink, 10-6-2012
Neem wandelschoenen mee! In de omgeving zijn diverse routes met een verschillende zwaarte uitgezet.

n.handgraaf, 25-3-2012
Voor natuurliefhebbers (b.v.vogelspotters) is hier van alles te ontdekken.
rob en coby majolein, 10-2-2012

prijs/kwaliteit is perfect

kan iedereen aanbevelen om daar te gaan eten in het resraurant.

Stok, 11-12-2011
We hadden bij het hotel direkt geboekt, zonder tussenkomst van website of reisorganisatie, snelle reatie op onze boeking gekregen en het scheelde een paar euro!

We hebben een aantal aanbieders voor Palatino voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: