Hotel Palatino

51 reviews over Hotel Palatino in het Nederlands

Geweldig, vooral doen.

C.m Altenburg
3-8-2018

Hotel erg leuk. Mooie zeer schone kamer groot genoeg. Zeer schone badkamer met oa regendouche. Eten was zalig en ontbijt ook erg goed. De behulpzaamheid van de eigenaar was enorm toen wij wat pech hadden met de auto,dat is zeer prettig en geruststellend als je met vakantie bent. Dus ben je in de buurt vergeet niet om daar een nacht door te brengen.

Echt fijn!

Trijnie
6-9-2017

Fijne ruime lichte kamer met uitzicht op het meer. Schoon, fijne badkamer. Heerlijk bed.uitstekend ontbijtje en dinner helemaal top. Mijn echtgenoot vond tai eten niet zo, maar het was nu mijn keuze;)

Prettig ontvangst en aardige eigenaar die alles doet om het naar de zin te maken.heerlijke fiets omgeving, rond de meren vlak en in het bos pittige klimmers. Prachtige omgeving. Plaatsjes Soest en Lippstad erg leuk om rond te kijken.

Al met al een dikke 10!

Jeroen, eigenaar, 27-9-2017
Bedankt voor de dikke 10. Daar zijn we heel blij mee!

Wij (Koert, Cees en ik) zijn door tussenkomst van reisorganisatie van motorreizen in hotel Palatino terecht gekomen. Ontvangst was hartelijk, het eten was uitstekend (zeker de Thaise keuken). Onze kamers waren keurig en schoon. Voor onze motoren waren grote garages onder het hotel. Jeroen en Aiden zijn goede, vriendelijke gastheren. Dit hotel is zeker een aanrader voor een motorweekend Sauerland.

Mvg. Hans.

Beste Hans,

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Tot de volgende motortour!

We hebben een aantal aanbieders voor Palatino voor je op een rij gezet:

Fantastisch hotel en mooie omgeving

Ad Spapen
2-9-2016

We hebben 3 nachten in hotel Palatino geslapen.

Het ontvangst en de behulpzaamheid van de eigenaren was fantastisch.

Hadden een mooie kamer die brandschoon was.

Het ontbijt en diner waren formidabel, zelden zo heerlijk gegeten.

Omgeving is prachtig

Beste Ad,

Nog heel erg bedankt voor jullie mooie beoordeling! We hopen jullie zeker nog een keertje te mogen verwelkomen.

Super mooi uitzicht

Patricia
13-8-2016

We reden vanuit bottrop op de bonnefooi ergens heen en kwamen hier terecht. Ze hadden nog een familie kamer werd eerst netjes laten zien en het was super. Mooie kamer met prachtig uitzicht en de kamer ernaast voor de kids. Tussendeur kon open en zitje in het midden. Ontbijt was ook helemaal goed.

Een aanrader!!!

Mevr. Stouten
27-7-2016

Nette en gezellige hotelkamer, goed en uitgebreid ontbijt en heerlijke Thaise keuken.

Heerlijk genoten!

Monique
16-5-2016

Eind april 2016 verbleven wij 5 nachten in hotel Palatino. Wat een genot! We kregen een zeer grote kamer met uitzicht op de Sorpesee. Eigenlijk waren het drie vertrekken in 1: een badkamer, de slaapkamer en een leuke zithoek met tv en uitzicht.

Elke ochtend kregen wij een heerlijk ontbijt: verse broodjes en beleg, een kan (!) koffie en verse jus. En natuurlijk een ei, want dat hoort erbij! :-)

We hebben ook meerdere malen 's avonds heerlijk Thais gegeten: lekker, vers en voor een goede prijs! Weer eens wat anders dan schnitzel of bratwurst...

Wij komen zeker nog eens terug, want zulke service vind je niet zo vaak meer! Bedankt!

Bij zonder goed hotel goede keuken

O.veen
15-3-2016

De eigenaars zijn erg vriendelijk de Thaise keuken is buitengewoon goed om kort te zijn een aanrader

Heerlijk en verzorgd verblijf, prachtige omgeving.

Edith Irausquin
17-2-2016

Ons 2e verblijf bij hotel Palatino was weer uitstekend en goed verzorgd. De omgeving is prachtig in alle jaargetijden. Fraai uitzicht vanaf het hotel op de Sorpesee. De kamers zijn erg mooi en stijlvol ingericht en ook betaalbaar. Ontbijt is uitgebreid en erg smakelijk. Het Thaise eten is heerlijk, verfijnd, een echte aanrader. Ook al was de keuken eigenlijk gesloten, we mochten toch genieten van de bijzondere Thaise smaken. Vriendelijk ontvangst door de eigenaren. De hond was ook zeer welkom. Kortom, we komen zeker nog eens terug!

Jeroen, eigenaar, 13-3-2016
Bedankt voor de goede recensie en we zijn blij dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad. Tot een volgende keer!

Bedden van de twee kleine kamers die we hadden gekregen waren erg krakend en te klein voor ons. Het thais eten was niet echt bijzonder, weinig pit en niet zoals wij thais eten gewend zijn. Het was er wel schoon en de ligging was er mooi.

Jeroen, de eigenaar, eigenaar, 5-2-2016

De kamer die wij aan u gratis ter beschikking hebben gesteld (zo gek waren we ook nog) was inderdaad klein en dat hadden we u ook netjes vantevoren medegedeeld wat volgens u geen probleem was. Nu opeens dus wel een probleem.

Het eten is toch echt wel Thais hoor maar ik zal de kok een weekje naar Bangkok sturen. En als ie terug komt dan hopen we maar dat ons eten nòg beter smaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Palatino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatino in Sundern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.