Hotel Palatino

9.3Fenomenaal

54 reviews over Hotel Palatino

• 9Carla en Paul04-01-2020

Fantastisch!

Het hotel is kleinschalig en wordt sinds een jaar gerund door het chineese echtpaar Charlie en Cindy Ho. Ze doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken op een leuke manier. Charlie kan lekker thaise koken. Ze hebben geen ontbijtbuffet, maar in plaats daarvan serveren ze alles aan tafel. Daar staat dan bijna net zoveel op als op een buffet! Kortom: een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    10Bart van Dijk06-03-2019

Mooi kleinschalig hotel met een geweldige keuken.

Sinds januari 2019 nieuwe eigenaren (chinees echtpaar). Zeer gastvrije en leuke ontvangst. Ze doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. Mooie kamers en zeer schoon. Na 2 dagen al schoon linnengoed. Geweldige Thaise keuken. Zeer uitgebreid en smaakvol diner en het ontbijt was ook zeer goed verzorgd. Met 5 personen hier een geweldige tijd gehad

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    8C.m Altenburg03-08-2018

Geweldig, vooral doen.

Hotel erg leuk. Mooie zeer schone kamer groot genoeg. Zeer schone badkamer met oa regendouche. Eten was zalig en ontbijt ook erg goed. De behulpzaamheid van de eigenaar was enorm toen wij wat pech hadden met de auto,dat is zeer prettig en geruststellend als je met vakantie bent. Dus ben je in de buurt vergeet niet om daar een nacht door te brengen.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Trijnie06-09-2017

Echt fijn!

Fijne ruime lichte kamer met uitzicht op het meer. Schoon, fijne badkamer. Heerlijk bed.uitstekend ontbijtje en dinner helemaal top. Mijn echtgenoot vond tai eten niet zo, maar het was nu mijn keuze;) Prettig ontvangst en aardige eigenaar die alles doet om het naar de zin te maken.heerlijke fiets omgeving, rond de meren vlak en in het bos pittige klimmers. Prachtige omgeving. Plaatsjes Soest en Lippstad erg leuk om rond te kijken. Al met al een dikke 10!

Jeroen, eigenaar, 27-09-2017

Bedankt voor de dikke 10. Daar zijn we heel blij mee!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Hans04-09-2017

Goed hotel, fijne eigenaren, je voelt je thuis.

Wij (Koert, Cees en ik) zijn door tussenkomst van reisorganisatie van motorreizen in hotel Palatino terecht gekomen. Ontvangst was hartelijk, het eten was uitstekend (zeker de Thaise keuken). Onze kamers waren keurig en schoon. Voor onze motoren waren grote garages onder het hotel. Jeroen en Aiden zijn goede, vriendelijke gastheren. Dit hotel is zeker een aanrader voor een motorweekend Sauerland. Mvg. Hans.

Beste Hans,

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Tot de volgende motortour!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Ad Spapen02-09-2016

Fantastisch hotel en mooie omgeving

We hebben 3 nachten in hotel Palatino geslapen. Het ontvangst en de behulpzaamheid van de eigenaren was fantastisch. Hadden een mooie kamer die brandschoon was. Het ontbijt en diner waren formidabel, zelden zo heerlijk gegeten. Omgeving is prachtig

Beste Ad,

Nog heel erg bedankt voor jullie mooie beoordeling! We hopen jullie zeker nog een keertje te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Patricia13-08-2016

Super mooi uitzicht

We reden vanuit bottrop op de bonnefooi ergens heen en kwamen hier terecht. Ze hadden nog een familie kamer werd eerst netjes laten zien en het was super. Mooie kamer met prachtig uitzicht en de kamer ernaast voor de kids. Tussendeur kon open en zitje in het midden. Ontbijt was ook helemaal goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Mevr. Stouten27-07-2016

Een aanrader!!!

Nette en gezellige hotelkamer, goed en uitgebreid ontbijt en heerlijke Thaise keuken.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Monique16-05-2016

Heerlijk genoten!

Eind april 2016 verbleven wij 5 nachten in hotel Palatino. Wat een genot! We kregen een zeer grote kamer met uitzicht op de Sorpesee. Eigenlijk waren het drie vertrekken in 1: een badkamer, de slaapkamer en een leuke zithoek met tv en uitzicht.

Elke ochtend kregen wij een heerlijk ontbijt: verse broodjes en beleg, een kan (!) koffie en verse jus. En natuurlijk een ei, want dat hoort erbij! :-)

We hebben ook meerdere malen 's avonds heerlijk Thais gegeten: lekker, vers en voor een goede prijs! Weer eens wat anders dan schnitzel of bratwurst...

Wij komen zeker nog eens terug, want zulke service vind je niet zo vaak meer! Bedankt!

Gereisd met partner in april 2016

• 10O.veen15-03-2016

Bij zonder goed hotel goede keuken

De eigenaars zijn erg vriendelijk de Thaise keuken is buitengewoon goed om kort te zijn een aanrader

Gereisd met partner in maart 2016

Hotel Palatino info