Hotel Landgasthof Steinberg

9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Steinberg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landgasthof Steinberg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Uitstekende ligging, direct aan skipistes

Anton Fokker
19-2-2010

Dit is een gezellig Gasthof. Gastvrij en persoonlijk. Uitstekende ligging, erg rustig gelegen in het gehucht Wildewiese. Diverse kamers + 2 appartementen. Goed eten, goede bediening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Steinberg in Sundern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Steinberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthof Steinberg scoort een 9.56 uit 10 op basis van 135 reviews.