Hotel Gut Funkenhof

7.9Goed

• Sauna

70 reviews over Hotel Gut Funkenhof

• 9Bert en Anja21-11-2015

Jammer dat men zo negatief is

Wij hadden een top week in Gut Funkenhof Prachtig Hotel zeer vriendelijk personeel zowel s'morgens bij het uitgebreide ontbijt als s'avonds bij het prima 3 gangen diner. Wat ons opviel was dat dit Hotel + kamers erg schoon en netjes waren. Prachtige omgeving komen graag nog eens terug in b.v de zomer maanden

Oliver, GM, 05-12-2015

Wir freuen uns ganz besonders über Ihre Beurteilung und bedanken uns nochmals für die tolle Zeit mit Ihnen.

Wir würden uns freuen Sie bald wieder auf Gut Funkenhof zu begrüssen und verbleiben bis dann

graag tot ziens

• 9Ton_janssen16-11-2015

Prima Locatie, veel waar voor geld

Met verbazing lees ik laatste 2 recensies, die zijn mijn inziens veel te kritisch. Voor het geld dat deze 3 nachten heeft gekost is het gewoon Top!. Hotel heeft leuke sfeer, bediening was in ons geval wel vriendelijk. Eten in wat je kan verwachten voor dit geld in ieder geval is het duits wat in Duitsland wel zo normaal is. Zeker geen kinderportie!. Kamer is in orde, sauna en zwembad gewoon prima. Ontbijt zoals al vaker vermeld erg goed en ruime keuze. Wij zouden zo weer terug gaan, aanrader

Oliver, GM, 05-12-2015

Vielen Dank für Ihre Bewertung, die wir gerne mit dem gesamten Team teilen. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Kurzurlaub im Sauerland geniessen konnten. Hartstikke bedankt en graag tot ziens

• 5hoogendoorn10-11-2015

niet voor herhaling

Wij waren 3 nachten in dit hotel. Kamer 245, echt aan renovatie toe, oude badkamer, kapotte tegels, knop van koud water ging los, waardoor gloeiend heet water uit de douche kwam. Niet geschikt voor wat flinkere mensen, die komen niet door de douchedeur opening. Het ontbijt was heel goed, het diner moest volgens mij culinair overkomen, leek wel een kinderportie. 2 dagen geen groenten erbij, de derde dag gevraagd voor ander eten, konden we frietjes met schnitzel krijgen, sla zelf betalen. Personeel kwam wat chaotisch over, konden de drukte amper aan, waardoor er fouten werden gemaakt met de drank, bij afrekening stonden er drankjes op de rekening die we niet hadden gehad. Mijn tip voor dit hotel: ga ook met het diner met buffet werken! Zeer slechte wifi, ontvangst valt heel vaak weg, vervelend als er wifi op de kamers wordt vermeld. Prachtige omgeving!!

Oliver, GM, 05-12-2015

Vielen Dank für Ihre Beurteilung. Leider war Ihnen die Auswahl innerhalb Ihrer gebuchten Halbpension (3 Gang diner) nicht genug. Sie konnten jeden Abend zwischen einem Hauptgericht, Schnitzel oder einer vegetarischen Alternative Gebrauch machen. Selbstverständlich wollen wir nicht den Eindruck erwecken eine Kinderportion zu servieren und geben deshalb auch gerne mal einen "Nachschlag".

• 2P van Niekerk24-10-2015

hotel erger je

Dit hotel via een aanbieding geboekt. Verwachting daarom niet hoog. bij aankomst wordt je direct al aangeboden om je kamer te upgraden. Waarom zouden we dat doen?? Kamer is klein doch schoon. Badkamer lijkt pas vernieuwd. door een koekenbakker gedaan w.s. water stroomt direct uit de douches, op de vloer en vervolgens zo de kamer in. Geluk;of hebben we genoeg handdoeken om t tegen te houden. Scone handdoeken? sorryy, vergeten. de vuile lagen.op een hoop. blijkt onze kamer niet eens gedaan te zijn. Overstroming? oh wat erg, nog nooit gehoord. Ik zal het doorgeven Eten? ontbijt prima. Diner: smakeloos, kleurloos en duidelijk veel energie gestopt in de vraag hoe kan t zo goedkoop mogelijk.Bediening: in t weekend bij ontbijt prima. bij t diner, wat een onvriendelijk volk;leek wel een strafkamp OOK al was dit een aanbieding, dan hoort je service nog steeds goed te zijn. aanbiedingen doe je om mensen later nog eens terug te zien in deze tent wil ik nog niet dood gevonden worden!

Oliver, GM, 05-12-2015

Vielen Dank für Ihre Beurteilung. Leider konnten wir Sie nicht zufiredenstellen, was wir sehr bedauern. Wir hoffen, dass es sich nur um ein Missverständnis handelt und würden uns freuen Sie bei Ihrem nächsten Besuch von unserer Gastfreundschaft überzeugen zu können.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Ron van Ewijk15-10-2015

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Ontbijt "verschrikkelijk" goed. Top. Avondeten is zoals eerder beoordeeld voldoende. De laatste dag a la carte gegeten. Acceptabele prijs voor zeer goed eten en voor het niet nuttigen van de warme maaltijd van half pension werd 7 euro pp korting verleend. Zeer netjes, niet op gerekend. En de tip die eerder is gegeven. Voor 29 euro per dag kregen wij een studio. Zo groot. Met keuken en zeer ruim. Geweldig. Kamer 212. Dus al met al helemaal niets te klagen. Tophotel. Alleen voor de ligging gaan wij ergens anders heen want wij zijn geen wandelaars

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Cor Mulder29-09-2015

gewoon goed

Net hotel. ontbijt zeer goed. diner redelijk. personeel bij ontbijt en op de receptie zeer vriendelijk. maar bij het avond eten vrij stug

• 9Theo van den Bergh26-09-2015

geweldig

Bijzonder gastvrije ontvangst in een mooie omgeving om te wandelen en een e-bike maakt het helemaal af. Ontbijt zeer uitgebreid met alles er op en er aan.En dat voor een prijs die je alleen maar meer doet glimlachen.

• 8M.G. van Dijk13-09-2015

Goed!

Rustige omgeving, prachtige wandelroutes(L2, heel mooi), schoon hotel, gezellige kamers, fijne sauna/zwembad, goed ontbijt(met fijne bediening). Diner vonden wij iets minder van kwaliteit, dus hebben s`avonds ergens anders gegeten.. Mooie fietstocht Sorbesee en heerlijke Italiaans restaurant aan de Möhnesee Körbecke Venezia, echt een aanrader!!!

• 9Sjef Foolen06-09-2015

Prima boven verwachting zeer vriendelijk personeel heel goede bedden zeer goed ontbijt prima diners in een woord uitstekend

• 8Joanne Looye24-08-2015

Genoten

Goed: Het eten was heerlijk, het zwembad was gewoon goed en de kamer was ook top. Minder goed: De fitnessruimte mag wat schoner en het WiFi was niet altijd even goed.

Oliver, GM, 05-12-2015

Vielen dank für Ihre Bewertung, die wir aufmerksam gelesen haben. Unseren Fitness Bereich werden wir bald neu konzipieren und würden uns freuen Sie dann wieder auf Gut Funkenhof zu begrüssen.

Gereisd in augustus 2015

Hotel Gut Funkenhof info