Hotel Gut Funkenhof

• Sauna

70 reviews over Hotel Gut Funkenhof

• 7Maja23-10-2016

Redelijk

Prima kamer grote bedden , matras is te doen. jammer dat de badkamer niet zo groot was en s,ochtend voor 8 uur geen warm water(zou naar gekeken worden) Sauna mooi, zwembad voor ons iets te koud om gewoon in te zwemmen maar om af te koelen na de sauna prima, Rondom de fitnessapparaten was het nogal vuil. Restaurant,loge ,receptie ziet er goed uit evenals rondom het hotel Ontbijt heel erg goed, en ons 4 gangen diner ook.

Het jongere personeel was aardig, ontbijtdame ook De sfeer s'avonds in de bar niet bijzonder maar kan aan de gasten liggen, maar ook niet een gezellig muziekje. Prima omgeving voor wandelingen

Gereisd met partner in oktober 2016

• 92 koppels (BE)02-08-2016

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gezellig domein - wel veel gangen trapjes en deuren in het hoofdgebouw. Zeer vriendelijk en attent personeel (1 persoon in ons gezelschap vierde haar verjaardag en werd extra in de watten gelegd). Mooie wandelpaden in de direkte omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Toon&Carine29-07-2016

we hadden een leuke tijd

Goede ligging voor bv.wandelingen en verkenning van de streek.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8hugo hoedemaekers11-07-2016

gezellig wandel/fiets hotel

badjas en slippers is handig om naar sauna en zwembad te gaan. Vraag bij aankomst naar wandel en fiets kaart voor ruime omgeving 7.5€ dat loont de moeite. Hennesee bezoeken en rond het meer wandelen mag je zeker niet vergeten. zeer ruim ontbijt buffet. avond maal sober maar lekker. Stadjes in de omgeving Arnsberg (Altstad, Neheim winkelstraat) ook het lunchpakket is zeer schappelijk van prijs.

Gereisd met partner in juli 2016

• 6Jacques13-06-2016

Aardig Hotel.

Eten was prima zolang er geen stinkende honden in de buurt waren, wat soms het geval was, helaas!!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Nancy27-03-2016

Goed hotel

Vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in maart 2016

• 4Sylvia Strooband27-02-2016

Niet fantastisch

3 nachten geboekt via een aanbieder. Zwembad was koud en vies, in het zwembad lag een hoop haren. Ontbijt was goed maar het diner was koud en kleine porties, geen keuze. Voor een badjas met handdoek betaal je extra! Zoon kon niet douchen, was te groot en moest bukken voor de douchekop Kamer stonk, de receptie gaf doodleuk aan dat we het raam maar open moesten doen. De dame tijdens het diner was niet aardig, straalde geen gezelligheid uit en verbeterde ons duits. Wel hondvriendelijk bij aankomst een heel hondenpakket gekregen. Omgeving rustig, binnen een uurtje in winterberg waar je lekker kan skien.

general manager, GM, 03-03-2016

Vielen Dank für Ihre Bewertung, auf die wir nach sorgfältiger Prüfung doch näher eingehen wollen : Zwembad was koud en vies, in het zwembad lag een hoop haren. -> Unser Schwimmbad hat eine Temparatur von 28Grad Celsius und wird täglich gereinigt. Ontbijt was goed maar het diner was koud en kleine porties, geen keuze. -> Jeden Abend hatten Sie die Auswahl zwischen Hauptgang, einer vegetarischen Alternative oder Schnitzel Voor een badjas met handdoek betaal je extra! -> Ja ! Zoon kon niet douchen, was te groot en moest bukken voor de douchekop Kamer stonk, de receptie gaf doodleuk aan dat we het raam maar open moesten doen. -> Unsere Zimmer werden selbstverständlich täglich gereinigt und stinken nicht.

Wir bedauern, dass Ihnen der Aufenthalt in unserem historischen Hotel nicht zugesagt hat und würden uns jedoch freuen Sie zu einem späteren Zeitpunkt nochmals als Gastgeber begrüssen zu dürfen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 7L.D. van den Berg31-01-2016

Degelijk

+Hotel met zwembad en sauna landelijk zeer mooi gelegen. Zeer gastvrij personeel. Prima maaltijden. Goedkoop. Mooi wandel- en mtb gebied. Mooie arrangementen. -Geen lift. Wifi niet op alle kamers, wel in centrale delen. Ligt erg landelijk met weinig mogelijkheid voor zaken als museumbezoek, skiën/langlauf of winkelen. Hiervoor verplaatsing nodig van 20 minuten met auto. Beperkt bereikbaar met ov.

Gereisd met partner in januari 2016

• 7Hanna3825-01-2016

prima

Het hotel staat in een rustige omgeving, veel wandelroutes in de buurt en tijdens ons verblijf ook nog eens een laag sneeuw. Precies waar we voor gingen. Verder is op loopafstand niets te doen en/of eten. De kamer is erg sober/oud, maar wel een lekker warme douche en een goed bed. (kussen zelf meenemen, want dat is niks) Het ontbijt is heerlijk en ruim voldoende, het avondeten (halfpension) vult de maag, maar is zeker niet bijzonder (goed).

Gereisd met partner in januari 2016

• 6Girlly25-12-2015

Geen aanrader

Kerstdiner bijgeboekt voor 30 pp 4 gangen. Kleine porties.bestellen eend en je krijgt stoofpotje van rundvlees. zegt er wat van gaat iemand naar de keuken om te vragen, komt niet terug. Later iemand komt ook niet terug. Komt later langs lopen dus vraag of ze het gevraagd heeft. Dan zegt ze dat er iets fout is gegaan..slechte service. sta je 10 minuten aan de bar om iets te bestellen. Wordt gewoon niet naar je gekeken. Uiteindelijk zegt waarschijnlijk een hogere medewerker dat we staan te wachten. Serveerster vraagt of ze kan helpen, Moet ik maar bij collega bestellen. Dus ik kijk geirriteerd. De hogere medewerker zegt er wat van en ze schuift het alsnog door naar collega. duurt het nog 20 minuten voor we een koffie en warme chocomelk hebben Het menu was een alledaags geen hoogstaand en kerstdiner waardig menu. Bediening chagerijnig en ongemotiveerd. Verder zien de kamers er gedateerd uit maar wel netjes. Kleine badkamer en douche. Vriend stoot zijn hoofd tegen de douchekop.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Hotel Gut Funkenhof info