Hotel Bildungszentrum Sorpesee

Hotel Bildungszentrum Sorpesee
7,6

6 tips over Hotel Bildungszentrum Sorpesee

Jeroen van Dongen, 10-3-2013

Alle hotelgasten van Bildungszentrum Sorpesee ontvangen een gratis aperitif (bier of softdrink) in ons Thai restaurant. Vraag de receptie om een voucher!

Jeroen van Dongen

Hotel Palatino

ndeweert, 27-9-2012
Ga of in de zomer of in de winter. In de herfst is er geen kip te bekennen in het hotel.
Thea, 3-8-2012
Het hotel ligt dicht bij een zwembad met sauna's en daar zijn zelfs 2 E-bikes te huur. Beneden ongeveer 300 meter van het hotel verwijderd kun je ook mee op een rondvaart boot. In de zomerperiode is er elke woensdag levende muziek in het centrum op de boulevard. Verder kun je voor weinig geld heerlijk eten op de boulevard bij de Griek, Ze hebben overheerlijke giros en de tsaziki is om je vingers bij op te eten. De mensen zijn in het plaatsje (Langscheid) allemaal erg gemoedelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Bildungszentrum Sorpesee voor je op een rij gezet:

n.krouwer-kleve, 26-10-2011
een plekje voor rustzoekers. probeer de boottocht over de sorpesee eens.
Cornelia Prien, 26-10-2011
Lekker Tais eten kan je bij hotel Palatino schlechts 100 meter verderop in de straat met een nederlandse eigenaar.
Jeroen Tepas, 24-10-2011
Op 100 meter afstand vind u het restaurant Palatino met een zeer goede Tai keuken. Aan de Sorpe Promenade in 300 meter afstand vind u diverse leuke terrassen, bars, restaurants en snackbars.