Hotel Bildungszentrum Sorpesee

7.6Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Sundern

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Bildungszentrum Sorpesee voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Bildungszentrum Sorpesee

• 9Wassink22-10-2017

Fantastisch weekend gehad.

Prima hotel. Geweldig lekker ontbeten. Goed en zeer vriendelijk ontvangst. Kamers iet gedateerd, maar erg schoon en netjes. Prachtig uitzicht over t meer in een geweldige omgeving met mooie wandelroutes...en dat alles voor een nette prijs. Wij gaan er zeker nog n keer heen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 6Truus16-04-2016

Nooit meer

Voor ons was dit een tegenvaller. We hadden via veiling geboekt, daar kun je niet zien dat het om een Bildungscentrum gaat. We hadden 2 krakende 1-persoonsbedden met een vastgeschroefd bureau ertussen. Geen internet op de kamer, wat wel in de beschrijving stond. Het ontbijt was sober. Met uitchecken moesten we ineens € 10,00 extra betalen omdat we uitzicht op het meer hadden. Daar hadden wij niet omgevraagd dus ook niet betaald.

Gereisd met partner in april 2016

• 7Wilco05-09-2015

goed

We hebben heerlijke dagen gehad, bedden uitstekend, en ja inderdaad geen tv op de kamer dus heeelijk gelezen. Restaurant Treibgut op de boulevard is aan te raden ....te bereiken via paadje naar beneden ...Mensen van hotel waren super vriendelijk....

Gereisd met partner in september 2015

• 7ndeweert27-09-2012

Basishotel in mooie omgeving

De basis is prima maar je moet het zelf leuk maken. Neem je eigen koelkastje mee, je iPod, Senseo, laptop, drank, picknickmand en hoofdkussen en het wordt erg gezellig. Gewoon alles in de auto gooien. Je krijgt een sleutel van de voordeur mee en dus kun je doen en laten wat je wilt. Zorg voor een kamer t/m nr. 36 als je zeker wilt zijn van draadloos internet (wij zaten in 37....jammer dus). Prima ontbijtje iedere dag, vriendelijk personeel en je kamer wordt al voor 09.30 uur schoongemaakt. Geen tv of radio op de kamer. Het is gewoon goed afgestemd op de gemiddelde bezoeker: cursisten (bildung) die kunnen blijven overnachten.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Thea03-08-2012

zeer schoon en net hotel.

Het enige waar sommige mensen misschien een tekort in zien is dat er geen tv aanwezig is op de kamers en geen koelkastje. Het is wat dat betreft heel eenvoudig, voor ons was het uitstekend.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 0harry en hennie23-04-2012

Leuke plek

Een uitstekend hotel voor een paar daagjes (weekend) . Vanuit het hotel kijk je op de Sorpensee. 's morgens aan het ontbijt met een blik op het meer is echt genieten. Vanaf het hotel via een wandelpaadje binnen 10 minuten beneden bij de boulevard. Op de boulevard zijn verschillende restaurantjes. Goed en goedkoop eten. Aan het meer zijn veel zitjes en voor de kinderen leuke speel gelegenheden. Het personeel is erg vriendelijk. top! Het ontbijt is goed. We vonden het wel jammer dat je 's avonds geen koffie kon krijgen. Andere drankjes kon je zelf pakken en later afrekenen. De kamers zijn netjes en groot genoeg.

Gereisd met partner in april 2012

• 9slingerland21-01-2012

geweldig

geweldig hotel zeer gastvrij mooie kamers schoon en ruim prachtig uitzicht gezellig plaatsje mooi boulevard met betaalbaar prijzen het hotel heeft een goed ontbijt alleen jammer dat je geen gezellige bar aanwezig is als je geluk heb dan komen mensen gezellig bij je zitten en geniet je van het uitzicht. een aanrader een dikke 10 voor hotel met een fijne NL gastheer

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Anoniem27-10-2011

Moeilijk te vinden zonder navigatiesysteem

Het is een hotel "anders dan anders" Gelukkig hadden we prachtig weer, zodat we toch genoten hebben van het mooie terras en het fraaie uitzicht over het meer. Geen restaurant aanwezig, moesten dus naar de boulevard lopen, 15 minuten, om daar een restaurant te vinden. Terug was het een hele klim. Mooie schone kamer met uitzicht over het meer. Fraaie badkamer en goed ontbijt. Overdag was er verder niemand aanwezig. Heel vreemd. Deed ons meer aan een jeugdherberg denken dan aan een hotel.

Gereisd met partner in september 2011

• 7Wim Meijer27-10-2011

goede plek om omgeving te bezoeken

ligt gunstig vanaf nederland en mooie ligging in het dorp en kamers seesicht hebben mooi uitzicht.

Gereisd met partner in januari 2011

• 0Els Gunther26-10-2011

nooit weer

De bedden staan uit elkaar en zijn niet aan elkaar te schuiven. In geen enkele kamer, zo werd ons verteld. Het was per slot een 'Bildungszentrum' en geen hotel! Een zeer luidruchtige kopieermachine stond op de gang waar overdag en 's avonds laat nog gerust een half uur gebruik van werd gemaakt. In het hotel waren nauwelijks gasten, toch werden de gasten die er waren pal naast elkaar gezet, geen privacy, gehorige kamers en aan elkaar grenzende balkons. Internet deed het volgens personeel alleen in de hal. Toen we dat 's avonds wilden gaan uitproberen, sloegen de stoppen door. Het personeel was echter al naar huis... (Om 21 uur 's avonds) Alles donker in de hal. Men bleek er mee bekend te zijn, er werd echter niets aan gedaan. Volgende keer dat we op internet wilden gebeurde hetzelfde. Er zat alleen 's ochtends iemand bij de receptie. Als er wat zou zijn gebeurd, zou ik niet weten wie er te raadplegen was. Vreemd 'hotel' , voelde aan als een klooster.

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Bildungszentrum Sorpesee info